باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

تولید کننده موتور فود پرتابل

تولید کننده موتور فود پرتابل

تولید کننده موتور فود پرتابل، به مجموعه و یا شخصی گفته می شود که بر اساس محصولات قابل ارائه شما، طراحی و تولید یک موتور سیکلت مجهز شده به اتاقک با امکانات کامل را انجام می دهد.

به طور کلی امروزه بسیاری از کسب و کار ها، به صورت پرتابل، سیار و یا چرخ دار فعالیت می کنند. این امر به دلیل گران بودن اجاره بها ها و هم چنین قیمت خرید یک مغازه می باشد. از این رو ارائه محصولات مختلف در قالب سازه های سیار و چرخ دار مانند جگرکی چرخ دار و یا موتور فود غذا های محلی و یا حتی موتور فود سوخاری، ارائه می شوند.

در کوچه و خیابان های شهر اگر با دقت بیش تری نگاه کنید، متوجه فعالیت بسیاری از کسب و کار ها به صورت چرخ دار و سیار می شوید. این نوع از کسب و کار ها، سازه ای با متریال فایبر گلاس را در اختیار دارند و آن را به صورت مستقیم از تولید کننده موتور فود پرتابل خریداری نموده اند.

در این مطلب دالیا گروپ تصمیم دارد شما را با ویژگی های تولید کننده موتور فود پرتابل آشنا کند و در پایان این مطلب به معرفی بهترین تولید کننده موتور فود پرتابل در تهران پرداخته است. با ما همراه باشید.

تولید کننده موتور فود پرتابل به چه کسی گفته می شود؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، تولید کننده موتور فود پرتابل به شخص و یا مجموعه و یا حتی گروهی گفته می شود که در زمینه طراحی و تولید سازه های با متریال فایبر گلاس فعالیت دارند.

تولید کننده موتور فود پرتابل

تولید کننده موتور فود پرتابل به چه کسی گفته می شود؟

تولید کننده موتور فود پرتابل وظیفه دارد تا بر اساس محصولات و یا خدماتی که از طریق موتور سیکلت سه چرخ، ارائه دهید، اتاقک این موتور سیکلت را برای شما تجهیز نمایند. البته برخی امکانات به صورت پیش فرض مانند سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی، سیستم آب و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی و… از سوی تولید کننده موتور فود پرتابل برای این اتاقک در نظر گرفته شده است.

برخی تجهیزات و وسایل و لوازم دیگر که با محصولات و یا خدمات شما مرتبط هستند، باید در زمان ثبت درخواست و سفارش مطرح گردند تا تولید کننده موتور فود پرتابل به درستی تجهیزات و امکانات مورد نیاز شما را فراهم نماید.

لازم به ذکر است که تولید کننده موتور فود پرتابل باید قیمتی مقرون به صرفه و کاملا مناسب با بودجه و سرمایه شما، برای این سازه تعیین کند. دالیا گروپ این امکان را فراهم کرده است تا شما با تعیین بودجه و سرمایه خود، بتوانید به راحتی موتور فست فود مورد نیاز خود را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و همین طور مشخص نمودن تجهیزات مورد نیاز خود و پس از آن ثبت سفارش این سازه نزد تولید کننده موتور فود پرتابل، با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

هزینه راه اندازی موتور فود پرتابل

برای این که بتوانید بودجه و سرمایه ای مشخص را برای راه اندازی موتور فود پرتابل تعیین نمایید، بهتر است بدانید که در این مسیر باید بودجه تعیین شده را صرف چه مخارجی کنید. در این بخش از مطلب، هزینه های پیش رو برای خرید و راه اندازی موتور فست فود سیار را عنوان نموده ایم:

  • خرید موتور فست فود پرتابل
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز نمودن اتاقک موتور فود پرتابل
  • تهیه مواد اولیه و مواد غذایی مورد نیاز بر اساس منو موتور فود پرتابل
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

مجوز موتور فود پرتابل چیست؟

لازم است پیش از این که با تولید کننده موتور فود پرتابل تماس بگیرید و سفارش خود را برای خرید این محصول ثبت کنید، از ارگان های دولتی مجوز های لازم و ضروری را دریافت نمایید. فروش انواع فست فود آن ها از طریق یک سازه سیار مانند موتور فست فود پرتابل، به این معنا نیست که می توانید بدون اخذ پروانه بهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی، فعالیت کنید. به طور معمول این مجوز پس از بررسی نمودن شرایط بهداشتی و پاکیزگی اتاقک موتور سیکلت به مالک آن داده خواهد شد.

در جهت دریافت مجوز، ابتدا لازم است تا درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهید. هم چنین یک تعهد محضری به نام مالک صادر خواهد شد. به علاوه مهم ترین مدرک لازم، کارت بهداشت می باشد که باید مالک و یا متصدی موتور فود پرتابل، پیش تر آن را دریافت کرده باشد.

همین طور گواهینامه از آموزشگاه بهداشت نیز ضروری می باشد. به جز موارد گفته شده، مالک موتور فود پرتابل باید یک برنامه کنترل بهداشتی (HACCP) ارائه کند. در نهایت با در نظر گرفتن سیار و پرتابل بودن، باید مجوز های لازم از سوی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز دریافت شود.

مشخصات فنی موتور فود پرتابل

پیش از این که با تولید کننده موتور فود پرتابل تماس حاصل نمایید، لازم است با مشخصات فنی و ویژگی هایی که به صورت پیشفرض برای اتاقک موتور سیکلت تعبیه خواهد شد، آشنا شوید. در ادامه به صورت کامل به بررسی مشخصات فنی موتور فود سیار پرداخته ایم:

این موتور سه چرخ، با داشتن یک اتاقک در قسمت عقبی موتور سیکلت که به یک محور دو چرخ مجهز شده است تا جا به جایی و حمل و نقل آن از طریق موتور سیکلت سهولت بخشیده شود.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی موتور فود پرتابل با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی موتور فود پرتابل استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد.

اتاقکی که به منظور راه اندازی موتور فود پرتابل ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

از دیگر مشخصه های فنی در نظر گرفته شده برای این سازه از سوی تولید کننده موتور فود پرتابل می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، پیشخوان، کابینت، نور پردازی داخلی و خارجی و… اشاره کنیم.

پس از تهیه این سازه، می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز خود مانند سرخ کن، دستگاه گرم کن، یخچال صندوقی و ایستاده و… راه اندازی موتور فود پرتابل خود را انجام دهید.

مزایای خرید از تولید کننده موتور فود پرتابل

حال که به خوبی با سازه و اتاقک موتور سیکلت سه چرخ آشنا شدید و تصمیم خود را برای خرید از تولید کننده موتور فود پرتابل گرفته اید، توصیه می کنیم این بخش از مطلب را از دست ندهید. دالیا گروپ به برخی از مزایای خرید از تولید کننده موتور فود پرتابل پرداخته است.

تولید کننده موتور فود پرتابل

مزایای خرید از تولید کننده موتور فود پرتابل

همان طور که پیش تر اشاره شد، برای ساخت اتاقک موتور سیکلت از متریال فایبر گلاس استفاده می شود که به کار گیری این متریال نیز مزایایی را با خود به همراه دارد. در ادامه به شرح آن ها نیز پرداخته ایم.

  • قیمت مقرون به صرفه
  • امکان مجهز نمودن اتاقک بر اساس بودجه شما
  • خرید بدون واسطه
  • وزن سبک
  • حمل و جا به جایی آسان
  • مقاوم در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • مقاوم در برابر نفوذ جانوران موذی
  • امکان مرمت و تعمیر آن در صورت آسیب دیدن وجود دارد.
  • سرعت ساخت بالا

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر!

این بخش از مطلب، به ارائه راهکار هایی جهت فروش بیش تر و همین طور درآمد زایی بالا تر پرداخته است. در ادامه مجموعه تولیدی دالیا، سعی داشته است تا با بررسی تجربه های افرادی که پیش از شما اقدام به خرید موتور فست فود سیار کرده اند، راهکار هایی را جهت کسب درآمد بالا تر ارائه دهد. با ما همراه باشید.

از مهم ترین راهکار های ارائه شده به منظور درآمد زایی مطلوب، می توانیم به مستقر نمودن و محل قرار گیری موتور فود پرتابل اشاره کنیم. هر چه محله و یا کوچه و خیابانی که برای استقرار موتور فست فود چرخ دار تعیین می کنید، تردد و عبور و مرور سواره و پیاده بیش تری داشته باشد، بدون شک درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد.

هر زمان که احساس کردید فروش خوبی را تجربه نمی کنید، حتما محل قرار گیری موتور فود چرخ دار تغییر دهید.

طراحی دیواره های خارجی به صورت جذاب و جالب توجه می تواند به جذب مشتری بیش تر و متعاقبا درآمد زایی بالا تر کمک کند. توصیه می کنیم برای جلب توجه عابران پیاده و سواره هم که شده، طراحی جذابی را برای دیواره های خارجی و نمای بیرونی موتور فود پرتابل خود انجام دهید.

تهیه غذا های فست فودی با استفاده از مواد غذایی تازه و به تاریخ روز، می تواند در سطح کیفیت غذا های ارائه شده تاثیر چشم گیری بگذارد و درآمد شما را افزایش دهد.

بسته بندی جذاب، استفاده از شبکه های اجتماعی برای معرفی کسب و کار و محصولات، تبلیغات فضای مجازی، ارائه تخفیف ها و آفر های مختلف، برخورد مناسب با مشتری و… هر کدام نیز به تنهایی می توانند یک راهکار برای کسب درآمد بیش تر محسوب شوند که با انجام آن ها می توانید به درآمد مطلوبی که در نظر دارید، دست پیدا کنید.

 معرفی بهترین تولید کننده موتور فود پرتابل در تهران

اگر به دنبال بهترین تولید کننده موتور فود پرتابل در تهران هستید، پیشنهاد می دهیم که با مجموعه تولیدی دالیا در تماس باشید.

دالیا گروپ با استفاده از بهترین متریال روز دنیا و همین طور به کار گیری تیمی ماهر و کار بلد در زمینه طراحی و تولید اتاقک موتور سیکلت و سایر سازه های سیار مانند دکه میوه فروشی، کانکس خشکشویی سیار، کانکس سیار فروش قهوه و…. سازه مورد نیاز شما را با بهترین قیمت و مناسب ترین امکانات و تجهیزات طراحی و تولید خواهد نمود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد نحوه تجهیز کردن اتاقک موتور سیکلت و هم چنین امکانات مورد نیاز خود با تولید کننده موتور فود پرتابل، از طریق  شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

تولید کننده موتور فود پرتابل

معرفی بهترین تولید کننده موتور فود پرتابل در تهران

Back to list