باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, برخی از پروژه های انجام شده دالیا گروپ, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار

معرفی موتور فست فود پرتابل

معرفی موتور فست فود پرتابل

موتور فست فود پرتابل برای افرادی که می خواهند کسب و کار خود را به صورت سیار دایر و اداره کنند، گزینه مناسب و همین طور خوش قیمتی محسوب می شود. با توجه به اجاره بها های بالا و هم چنین هزینه خرید یک مغازه به صورت ثابت، ایجاد و راه اندازی کسب و کاری جدید، با مشکل مواجه شده است.

به همین دلیل موتور فست فود ها، کمپر فود ها، کانکس پاپ کورن، دکه میوه فروشی، موتور فود غذا های خانگی و… هر کدام ایده ای نوین و نو به شمار می آیند که با خرید آن ها می توانید کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

دالیا گروپ یکی از بهترین تولید کنندگان موتور فست فود پرتابل در تهران می باشد که با استفاده از متریال فایبرگلاس این سازه های زیبا را برای ایجاد کسب و کار و بیزینس شما طراحی و تولید می کند. در ادامه بیش تر در مورد موتور فست فود سیار و چرخ دار صحبت خواهیم کرد و راهکار هایی را برای کسب درآمد بیش تر از موتور فست فود پرتابل ارائه خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

نحوه راه اندازی موتور فست فود پرتابل

فست فود، امروزه به یکی از وعده غذایی های خوشمزه و پر طرفدار بین مردم تبدیل شده است. از این رو راه اندازی یک کسب و کار مرتبط با فست فود مانند خرید موتور فست فود پرتابل، می تواند ایده ای جدید و کاملا به روز برای افراد به شمار آید که تصمیم دارند بیزینس مورد علاقه خود را راه اندازی کنند.

لازم است بدانید که به منظور راه اندازی موتور فست فود سیار و چرخ دار، در ابتدای امر باید برای خرید یک موتور سه چرخ اقدام کنید. این موتور توسط تولید کننده موتور فست فود، به یک اتاقک مجهز تجهیز شده است که امکانات محدود اما شبیه به یک مغازه فست فود را در اختیار شما قرار می دهد.

موتور فست فود پرتابل

نحوه راه اندازی موتور فست فود پرتابل

از مهم ترین این امکانات می توانیم به شیر و پمپ برقی، قفسه و کابینت، سینک ظرفشویی، برق رسانی داخلی و خارجی، نورپردازر کافی و… اشاره کنیم. البته توجه داشته باشید که سایر تجهیزات و لوازم کاملا بر اساس نوع محصول و منو غذا های فست فودی شما مشخص می شود.

این تجهیزات و لوازم شامل موارد مختلفی مانند سرخ کن برقی، فر پیتزا، دستگاه گرم کن، یخچال صندوقی و یخچال ویترینی و… می شود. لازم به ذکر است که شما با تعیین نمودن بودجه خود و سپس مشورت با مشاورین گروه تولیدی دالیا از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷، می توانید مقرون به صرفه ترین موتور فست فود سیار و چرخ دار را خریداری کنید و بر اساس سرمایه ای که در اختیار دارید، تجهیزات و امکانات لازم را برای اتاقک موتور فست فود پرتابل فراهم نمایید.

بررسی هزینه راه اندازی موتور فست فود پرتابل

لازم است به منظور برآورد نمودن هزینه راه اندازی موتور فست فود پرتابل، موارد مختلفی را در نظر بگیرید. برای سهولت شما در این امر، مخارجی را که برای ایجاد و راه اندازی موتور فست فود پرتابل پیش رو دارید را در ادامه معرفی نموده ایم:

  • خرید موتور فست فود پرتابل
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز نمودن اتاقک موتور فست فود پرتابل
  • تهیه مواد اولیه و مواد غذایی مورد نیاز بر اساس منو موتور فست فود پرتابل
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

مجوز موتور فست فود پرتابل چیست؟

پیش از این که برای خرید موتور فست فود سیار و چرخ دار اقدام کنید، باید از ارگان های دولتی، مجوز های لازم و ضروری را دریافت نمایید. در واقع فروش انواع فست فود از طریق موتور فست فود پرتابل، به این معنا نیست که شما از دریافت پروانه بهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی معاف شوید. به طور معمول این مجوز پس از بررسی شرایط بهداشتی و پاکیزگی به شما تعلق خواهد گرفت.

در جهت دریافت مجوز، ابتدا لازم است تا درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهید. هم چنین یک تعهد محضری به نام مالک صادر خواهد شد. به علاوه مهم ترین مدرک لازم، کارت بهداشت می باشد که باید مالک و یا متصدی موتور فست فود پرتابل، پیش تر آن را دریافت کرده باشد.

همین طور گواهینامه از آموزشگاه بهداشت نیز ضروری می باشد. به جز موارد گفته شده، مالک موتور فست فود سیار و چرخ دار باید یک برنامه کنترل بهداشتی (HACCP) ارائه کند. در منهایت با در نظر گرفتن سیار و پرتابل بودن، باید مجوز های لازم از سوی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز دریافت شود.

بررسی مشخصات فنی موتور فست فود پرتابل

لازم است برای راه اندازی موتور فست فود پرتابل ابتدا یک موتور سیکلت سه چرخ تهیه نمایید. این موتور سیکلت چرخ دار و مجهز به اتاقک، توسط گروه تولیدی دالیا طراحی و ساخته می شود.

این موتور سه چرخ، با داشتن یک اتاقک در قسمت عقبی موتور سیکلت که به یک محور دو چرخ مجهز شده است تا جا به جایی و حمل و نقل آن از طریق موتور سیکلت سهولت بخشیده شود.

موتور فست فود پرتابل

بررسی مشخصات فنی موتور فست فود پرتابل

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی موتور فست فود پرتابل با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی موتور فست فود پرتابل استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد.

اتاقکی که به منظور راه اندازی موتور فست فود پرتابل ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

از دیگر مشخصه های فنی موتور فست فود پرتابل می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، پیشخوان، کابینت، نور پردازی داخلی و خارجی و… اشاره کنیم.

پس از تهیه این سازه، می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز خود مانند سرخ کن، دستگاه گرم کن، یخچال صندوقی و ایستاده و… راه اندازی موتور فست فود پرتابل خود را انجام دهید.

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی موتور فست فود پرتابل

به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مالی شما، لازم است اقداماتی را پیش از خرید و راه اندازی موتور فست فود پرتابل در نظر بگیرید. به دلیل عدم تجربه کافی برخی از افراد در این زمینه، مشاورین مجموعه تولیدی دالیا در این بخش از مطلب این نکات را برای شما شرح داده اند.

موتور فست فود پرتابل

نکاتی در مورد راه اندازی و ایجاد موتور فست فود پرتابل

رعایت این موارد به شما کمک می کند تا از متحمل شدن ضرر و زیان مالی خود جلوگیری کنید و با مناسب ترین قیمت و کم ترین میزان بودجه و سرمایه کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی نمایید:

  • پیش از خرید و راه اندازی موتور فست فود پرتابل، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • لازم است پیش از سفارش موتور فست فود پرتابل، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه موتور فست فود پرتابل اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت موتور فست فود پرتابل

حال که با موتور فست فود پرتابل به خوبی آشنا شدید، بهتر است بدانید که به چه دلایلی تولید کننده و عرضه کننده موتور فست فود پرتابل در ساخت این سازه از متریال فایبر گلاس استفاده می کند. در واقع در ادامه مزایای استفاده از فایبر گلاس را برای شما شرح داده ایم:

  • وزن سبک
  • حمل و جا به جایی آسان
  • مقاوم در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • مقاوم در برابر نفوذ جانوران موذی
  • امکان مرمت و تعمیر آن در صورت آسیب دیدن وجود دارد.
  • سرعت ساخت بالا

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فست فود پرتابل

بر اساس تجربه های افرادی که اقدام به راه اندازی کسب و کار سیار و پرتابل مانند موتور فست فود پرتابل نموده اند، موارد و راهکار هایی را در این بخش از مطلب به منظور درآمد بیش تر شما شرح داده ایم که با انجام و توجه به آن ها می توانید درآمد مطلوبی را از طریق موتور فست فود پرتابل به دست آورید.

حتما محل استقرار موتور فست فود سیار و چرخ دار را در محله پر تردد و پر رفت و آمد از عابران سواره و پیاده مشخص کنید. توصیه می کنیم حتما از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای معرفی کسب و کار خود استفاده نمایید تا افراد بیش تری در سطح شهر و منطقه شما را بشناسند.

همین طور بهتر است به سراغ محله ها و کوچه و خیابان هایی بروید که عرضه غذا های فست فودی در آن رونق چندانی نداشته باشد.

تهیه یک منو متنوع و سازگار با سلیقه بیش تر افراد می تواند راهکار دیگری محسوب شود که به شما در کسب درآمد بیش تر از موتور فست فود سیار و چرخ دار کمک خواهد کرد. همین طور توصیه می کنیم که حتما از مواد غذایی و مواد اولیه به روز (تاریخ روز) استفاده نمایید.

موتور فست فود پرتابل

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فست فود پرتابل

هر چه کیفیت غذا های فست فودی طبخ شده بالا تر باشد، قطعا مشتری بیش تری جذب کسب و کار شما خواهد شد و فروش موتور فست فود پرتابل افزایش پیدا خواهد کرد.

تبلیغات، ایجاد تخفیف و آفر های مختلف، ارائه نوشیدنی های مختلف، تهیه سس های متنوع و… هر کدام می توانند به خودی خود باعث جذب مشتری بیش تر، ایجاد حق انتخاب بیش تر توسط مشتری و در نهایت کسب درآمد بیش تر از موتور فست فود پرتابل شوند.

Back to list