دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

تولید کننده دکه فروشگاهی

تولید کننده دکه فروشگاهی

دکه فروشگاهی یا همان کانکس فروشگاهی، یکی از سازه های منحصر به فرد گروه تولیدی دالیا محسوب می شود. تولید کننده دکه فروشگاهی نیز به مجموعه ای گفته می شود که بر اساس نیاز و محصولات شما، سازه ای را با امکانات و تجهیزات مختلف طراحی و تولید می کند.

به طور معمول دکه فروشگاهی با ارائه محصولات مختلف در محیط های شهری و تامین اقلام مورد نیاز شهروندان، به نوعی کسب و کار محسوب می شود. اهمیت حضور این سازه های سیار و پرتابل در محیط هایی که فاصله زیادی با سوپر مارکت و یا غذا فروشی های دارند، بسیار زیاد می باشد.

به طور مثال وجود یک موتور فود غذا های خانگی و یا وجود یک کانکس پاپ کورن می تواند در ورودی مجتمع های تجاری و اداری و یا نمایشگاه های بین المللی و یا میادین بزرگ شهری، که دسترسی راحتی به این نوع از محصولات ندارند، می تواند گزینه مناسبی به شمار آید.

در این مطلب تصمیم داریم مشخصه های بارز تولید کننده دکه فروشگاهی را برای شما شرح دهیم. همین طور بهترین تولید کننده دکه فروشگاهی را در انتهای این مطلب به شما معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

ویژگی های تولید کننده دکه فروشگاهی

تولید کننده دکه فروشگاهی به فرد و یا مجموعه ای گفته می شود که سازه های پیش ساخته با متریال فایبر گلاس را با مقرون به صرفه ترین قیمت و با توجه به بودجه و سرمایه شما طراحی و تولید می کند.

به طور معمول امکانات و تجهیزاتی که برای دکه های فروشگاهی در نظر گرفته می شوند، به نوع محصولات و خدماتی که شما تصمیم به ارائه آن ها را دارید، تهیه و جا نمایی می گردند.

تولید کننده دکه فروشگاهی باید با توجه به نیاز و خواسته شما، سازه ای را به صورت سیار و پرتابل طراحی و تولید کند. همین طور لازم است بدانید که تولید کننده دکه فروشگاهی، بر اساس بودجه و سرمایه ای که شما تعیین نموده اید، سازه ای را به صورت انحصاری برای کسب و کار شما طراحی و تولید می نمایید.

تولید کننده دکه فروشگاهی

ویژگی های تولید کننده دکه فروشگاهی

یکی از ویژگی های مهم تولید کننده دکه فروشگاهی، قیمت مقرون به صرفه می باشد. چرا که تولید کننده دکه فروشگاهی، بدون هیچ گونه واسطه ای، محصولات ساخته شده از متریال فایبر گلاس را در اختیار شما قرار می دهد.

بررسی ویژگی های دکه های فروشگاهی

دکه های فروشگاهی سازه های سیار محسوب می شوند که بسته به نوع محصول و خدماتی که شما تصمیم به ارائه آن ها را دارید، طراحی، تولید و تجهیز می گردند. از این رو لازم است برای آشنایی بیش تر با این نوع از سازه ها، برخی از ویژگی های دکه های فروشگاهی را بدانید و با توجه به این ویژگی های خرید دکه فروشگاهی مورد نظر خود را انجام دهید:

دکه فروشگاهی باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

دکه های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

دیواره دکه فروشگاهی باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس فروشگاهی سیار، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی دکه فروشگاهی باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

دکه فروشگاهی باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

دکه فروشگاهی باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

تولید کننده دکه فروشگاهی

تولید کننده دکه فروشگاهی چه ویژگی هایی را برای کانکس در نظر می گیرد؟

دکه فروشگاهی باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

درب و پنجره دکه فروشگاهی

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

نمای دکه فروشگاهی را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

مزایای دکه های فروشگاهی

هدف تولید کننده دکه فروشگاهی، ساخت و یا راه اندازی یک واحد تجاری به صورت سیار و پرتابل می باشد. این سازه، با داشتن امکانات و تجهیزات مختلف، امکان سود دهی اقتصادی و درآمد زایی را برای مالک خود فراهم می کند. در این بخش از مطلب به شرح مزایای استفاده از دکه های فروشگاهی پرداخته ایم.

تولید کننده دکه فروشگاهی

مزایای خرید از تولید کننده دکه فروشگاهی

لازم است بدانید که تولید کننده دکه فروشگاهی، با بهترین قیمت و کم ترین سرمایه از سوی شما، سازه ای مناسب و کارآمد را طراحی و تولید خواهد نمود.

قابلیت جا به جایی

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از دکه های فروشگاهی به جای ساخت مغازه و یک محل ثابت، قابلیت جا به جایی آن ها می باشد. چرا که می توان دکه فروشگاهی را در هر محوطه  و یا در هر محله ای نصب نمود. در صورتی که بازدهی لازم را نداشته باشد و یا به عنوان صد معبر شناخته شود، می توان آن را به مکان و محل دیگری منتقل نمود.

زیبا و کارآمد

از آن جایی که کانکس ها و کیوسک ها به منظور استفاده تجاری سطراحی و ساخته می شوند، از ویژگی هایی مانند عملکرد، امنیت و زیبایی برخوردار شده اند. شما می توانید پس از تمای با تولید کننده دکه فروشگاهی و ثبت سفارش خود، کسب و کار مورد نظرتان در آن راه اندازی کنید و دیگر نیازی به صرف هزینه برای دکوراسیون و سایر مقدمات پر هزینه و  زمان بر نخواهید داشت.

قیمت مناسب

همان طور که پیش تر گفته شد، تولید کننده دکه فروشگاهی، این امکان را برای تمامی افراد فراهم کرده است تا هر شخصی با هر میزان بودجه و سرمایه بتواند کسب و کار مورد علاقه خود را با خرید کیوسک و کانکس های سیار، راه اندازی نماید. بدون تردید خرید و راه اندازی یک کیوسک فروشگاهی هزینه های کم تری نسبت به خرید و یا ساخت مغازه تجاری را به همراه خواهد داشت.

معرفی بهترین تولید کننده دکه فروشگاهی

گروه تولیدی دالیا، بهترین تولید کننده دکه فروشگاهی در تهران محسوب می شود که با استفاده از متریال فایبر گلاس و همین طور با به کار گیری تیمی ماهر و متبحر در زمینه طراحی و تولید سازه های پیش ساخته، کیوسک ها و کانکس های مختلف و گوناگونی را تولید می کند.

این سازه ها کاملا بر اساس محصولات قابل ارائه شما، تجهیز می شوند و ابعاد و اندازه آن ها کاملا بر اساس خواسته، نیاز و هم چنین بودجه شما تعیین می گردد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان برای خرید و سفارش دکه فروشگاهی با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

لازم به ذکر است که گروه دالیا این امکان را فراهم کرده است تا به عنوان تولید کننده دکه فروشگاهی، سازه ای را بر اساس بودجه و همین طور سرمایه و نیاز ها و خواسته های شما طراحی و تولید کند.

تولید کننده دکه فروشگاهی

معرفی بهترین تولید کننده دکه فروشگاهی در تهران

Back to list