دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی کانکس سیار میوه فروشی

معرفی کانکس سیار میوه فروشی

افرادی که به دنبال ایجاد و راه اندازی کسب و کار مورد علاقه خود هستند، اغلب به ایده های بکر و ناب فکر می کنند. کانکس سیار میوه فروشی یکی از ایده های نو و جدید امروزی محسوب می شود که با داشتن مشخصات و ویژگی های بارز، می تواند گزینه ای برای ایجاد یک کسب و کار تلقی شود.

امروزه غرفه ها، کانکس ها و کیوسک های مختلفی را مانند کانکس طرح ذرت، موتور فود سمبوسه، کانکس خشکشویی سیار و… را در سطح کوچه و خیابان مشاهده می کنیم که خدمات و محصولات مختلفی را ارائه می دهند.

این نوع از سازه ها، به طور معمول با استفاده از متریال های مختلفی مانند گالوانیزه و یا فایبر گلاس ساخته می شوند. مجموعه تولیدی دالیا، یکی از تولید کنندگان کانکس و کیوسک طرح دار و فانتزی در شهر تهران می باشد که با نازل ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها، روز ترین امکانات و تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه تصمیم داریم به معرفی کانکس سیار میوه فروشی بپردازیم تا بتوانید برای کسب و کار خود محلی مناسب را خریداری کنید. با ما همراه باشید.

برای راه اندازی کانکس سیار میوه فروشی چه کار هایی لازم است؟

میوه و سبزیجات و انواع صیفی جات عضو جدا ناشدنی از سفره های ایرانی محسوب می شوند. داشتن یک کیوسک و یا کانکس که به صورت اختصاصی به فروش میوه جات، سبزیجات و صیفی جات بپردازد، می تواند گزینه مناسبی برای راه اندازی کسب و کار و همین طور کسب درآمد مطلوب باشد.

پیش از هر کاری حتما برای مشخص نمودن محل قرار گیری کانکس سیار میوه فروشی، اقدام کنید. به طور معمول کانکس سیار میوه فروشی به صورت سیار که امکان جا به جایی و حمل و نقل آن با جرثقیل صورت می پذیرد، طراحی و تولید می شود.

کانکس سیار میوه فروشی

برای راه اندازی کانکس سیار میوه فروشی چه کار هایی لازم است؟

به همین دلیل لازم است پیش از هر کاری، حتما محل قرار گیری و استقرار آن را تعیین کنید. شما می توانید برای مشخص نمودن محل قرار گیری سازه، به سراغ محله های مسکونی پر جمعیت که دسترسی مناسبی به مغازه های میوه فروشی ندارند، بروید.

البته ناگفته نماند که باید از شهرداری نیز مجوز لازم را دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای راه اندازی دکه میوه فروشی باید برخی از مجوز ها را دریافت کرده و سپس برای ثبت سفارش آن اقدام کنید.

پس از آن باید تعیین کنید که تصمیم دارید چه اقلامی از سبزیجات و میوه جات را به فروش برسانید. به طور مثال  اگر تصمیم دارید سبزی جات را تمیز شده و آماده به مشتریان ارائه دهید، بهتر است به فکر ویترینی مناسب برای کانکس سیار میوه فروشی خود باشید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

هزینه راه اندازی دکه میوه فروشی سیار

همان طور که پیش تر اشاره شد، مجموعه تولیدی دالیا، این امکان را فراهم کرده است تا هر فردی با هر میزان بودجه و سرمایه، بتواند کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کند. اما برخی از مخارج مانند هزینه خرید میوه و سبزیجات، اجتناب نا پذیر هستند و باید هزینه آن ها در بودجه راه اندازی کانکس سیار میوه فروشی در نظر گرفته شود. در ادامه به برخی دیگر از مخارج پیش رو در زمان خرید و راه اندازی دکه میوه فروشی اشاره کرده ایم:

  • هزینه خرید کانکس سیار میوه فروشی
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن کانکس سیار میوه فروشی
  • مواد اولیه (سبزیجات و میوه جات مختلف)
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی دکه میوه فروشی سیار

به منظور خرید و راه اندازی کانکس سیار میوه فروشی لازم است نکاتی را در نظر بگیرید. در این بخش از مطلب دالیا گروپ این نکات را برای شما شرح داده است تا با توجه به آن ها بتوانید در مدت زمانی کوتاه، دکه میوه فروشی را خریداری و سپس به کسب درآمد برسید:

  • پیش از خرید و راه اندازی کانکس سیار میوه فروشی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش این سازه، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه دکه میوه فروشی اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

راهکار هایی برای درآمد زایی بیش تر!

بدون شک تصمیم شما از خرید و پس از آن راه اندازی کانکس سیار میوه فروشی، کسب درآمد می باشد. در این بخش از مطلب بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما اقدام به راه اندازی کسب و کار سیار و پرتابل کرده اند، راهکار هایی را به منظور درآمد زایی بیش تر و مطلوب تر ارائه کرده ایم تا با تکیه و اعمال آن ها بتوانید به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید.

اولین راهکار برای کسب درآمد بیش تر از کانکس سیار میوه فروشی، طراحی دیواره های خارجی به صورت جذاب و جالب توجه می باشد. هر چه نمای ظاهری کانکس و دکه شما جذاب تر باشد، قطعا مشتری بیش تری به آن جذب شده و فروش شما بیش تر می شود.

پس از آن تهیه کردن میوه و سبزیجات تازه و به روز، می تواند راهکار دیگری برای درآمد زایی از این سازه پیش ساخته محسوب شود. توصیه می کنیم میوه و سبزیجات و یا هر محصول دیگر را با سلیقه بیش تری به مشتریان ارائه دهید.

بهتر است خودتان را جای مشتری بگذارید، حال می توانید از دیدگاه مشتری، کیفیت، نوع بسته بندی، شیوه ارائه محصول و… را مورد بررسی قرار دهید.

همان طور که پیش تر اشاره شد، بهتر است محل قرار گیری کانکس را در محله های مسکونی پر جمعیت و پر تردد تعیین کنید. هم چنین بهتر است به سراغ محله هایی بروید که دسترسی ساکنین آن به میوه فروشی و سبزی فروشی چندان مطلوب نیست.

کانکس سیار میوه فروشی

راهکار هایی برای درآمد زایی بیش تر از کانکس سیار میوه فروشی

این تصور که قرار است بلند گو دست بگیرید و در آن مدام میوه و سبزی بگویید را از سر خارج کنید. همین که بتوانید با المان های بصری مانند طراحی دیواره های خارجی به صورت جذاب و یا داشتن ویترین جالب توجه و… مشتری را به سمت کانکس خود بکشانید، به فروش مطلوبی دست پیدا خواهید کرد.

روی خوش، برخورد خوب با مشتری، ارائه تخفیف های مختلف، بسته بندی جذاب و… هر کدام می توانند از دیگر راهکار های درآمد زایی از کانکس سیار میوه فروشی به شمار آیند که اعمال و توجه به آن ها را به شدت توصیه می کنیم.

Back to list