دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی کانکس سیار خشکشویی

معرفی کانکس سیار خشکشویی

آیا تا به حال به این فکر کرده این که کسب و کاری را راه اندازی و ایجاد کنید و درآمد خوبی را از آن کسب کنید؟ ما به شما راه اندازی کانکس سیار خشکشویی را پیشنهاد می دهیم.

گروه تولیدی دالیا، با طراحی و تولید کانکس سیار خشکشویی و همین  طور مجهز کردن این سازه به تجهیزات و امکانات یک خشکشویی، امکان ایجاد کسب و کاری جدید و جالب را برای شما فراهم نموده است.

امروزه به دلیل گرانی اجاره بها مغازه ها و یا قیمت بالای املاک، ایجاد یک کسب و کار سرمایه ای زیاد نیاز دارد که ممکن است تهیه آن برای هر فردی میسر نباشد. از این رو تنها با پرداخت ۲ تا ۳ ماه اجاره بها یک مغازه، می توانید صاحب یک کانکس سیار خشکشویی شوید.

کانکس سیار خشکشویی

معرفی کانکس سیار خشکشویی

با ما همراه باشید تا بیش از پیش شما را با نحوه راه اندازی و خرید کانکس سیار خشکشویی آشنا کنیم.

نکاتی در مورد خرید کانکس سیار خشکشویی

اگر تصمیم خود را برای خرید کانکس سیار خشکشویی گرفته اید، این بخش از مطلب را از دست ندهید. در ادامه نکاتی را در مورد کانکس ۶ متری دست دوم و خرید کانکس سیار خشکشویی برای شما شرح داده ایم که رعایت آن ها به ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار سیار و پرتایل کمک خواهد کرد:

  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • قبل از سفارش کانکس سیار خشکشویی، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • پیش از خرید و راه اندازی کانکس سیار خشکشویی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کانکس سیار خشکشویی اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

کانکس سیار خشکشویی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

پیش از این که برای خرید و راه اندازی کانکس سیار خشکشویی اقدام کنید، لازم است بدانید که این سازه باید چه ویژگی ها و مشخصاتی را داشته باشد. در این بخش از مطلب نکاتی را در مورد ویژگی های کانکس سیار خشکشویی برای شما شرح داده ایم.

شما می توانید با در نظر گرفتن این موارد، خرید کانکس سیار خشکشویی را با اطمینان خاطر بیش تری انجام دهید و کسب درآمد زیادی را تجربه کنید:

  • کانکس سیار خشکشویی باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

کانکس های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. کانکس ۶ متری در اصفهان و دیگر کانکس ها به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

  • دیواره کانکس سیار خشکشویی باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس سیار خشکشویی، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

  • دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی کانکس سیار خشکشویی باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

  • کانکس سیار خشکشویی باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

کانکس سیار خشکشویی

بررسی ویژگی های مهم کانکس سیار خشکشویی

  • کانکس سیار خشکشویی باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

  • درب و پنجره کانکس سیار خشکشویی

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

  • کانکس سیار خشکشویی باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

  • نمای کانکس سیار خشکشویی را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

هزینه راه اندازی کانکس سیار خشکشویی چقدر است؟

برای این که خرید و راه اندازی کانکس آرایشگاه سیار مردانه را با سهولت بیش تری انجام دهید، در این بخش از مطلب گوشه ای از هزینه های جاری و پیش روی شما را برای تهیه و ایجاد کانکس آرایشگاه سیار مردانه شرح داده ایم. شما با کمک مواردی زیر می توانید بودجه خود را به راحتی تعیین کنید:

  • خرید کانکس سیار خشکشویی
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن کانکس سیار خشکشویی
  • مواد اولیه و تجهیزات خشکشویی
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد راه اندازی و خرید کانکس سیار خشکشویی مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از کانکس سیار خشکشویی

تمامی افرادی که کسب و کاری را راه اندازی و ایجاد می کنند، بدون تردید به این فکر می کنند تا از آن درآمد مطلوبی را به دست آورند و بتوانند امورات زندگی خود را سپری کنند. در این بخش از مطلب نکاتی را در جهت کسب درآمد بیش تر از کانکس سیار خشکشویی برای شما درج کرده ایم که بدون شک با رعایت آن ها می توانید به درآمد مطلوب خود دست پیدا کنید.

از آن جایی که کانکس سیار خشکشویی به صورت بدون چرخ ساخته می شود و امکان جا به جایی و حمل و نقل آن صرفا با جرثقیل میسر است، توصیه می کنیم حتما پیش از خرید کانکس سیار خشکشویی، محل استقرار و قرار گیری آن را تعیین کنید.

بهتر است به سراغ محله هایی بروید که خدمات خشکشویی به صورت ثابت و از طریق مغازه به افراد ارائه نمی شود. یا می توانید در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبلیغات انجام دهید تا مشتریان شما بیش تر و بهتر بشناسند و برای امور خشکشویی خود به شما مراجعه کنند.

کانکس سیار خشکشویی

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از کانکس سیار خشکشویی

البته استفاده از مواد شوینده مرغوب و همین طور سرعت عمل بالا، می تواند به کسب درآمد بیش تر شما و همین طور رضایت مندی مشتریان کمک کرده و باعث جذب مشتری بیش تر و در نهایت کسب درآمد بالا تر شود.

استفاده از کاور لباس و یا ارائه برخی از خدمات به صورت ویژه و تعیین قیمت برای خدمات به صورت مقرون به صرفه راهکار های دیگری هستند که به شما در کسب درآمد بیش تر کمک خواهند کرد.

Back to list