دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

چگونه یک فود تراک فست فود بخریم؟

چگونه یک فود تراک فست فود بخریم؟

امروزه سازه های مختلفی را به صورت سیار و پرتابل مانند فود تراک فست فود، در سطح کوچه و خیابان مشاهده می کنیم که به ارائه محصولات و مواد غذایی می پردازند. حال این که باید برای خرید کانکس ۶ متری دست دوم و فود تراک فست فود چه کار هایی را انجام دهید و یا نحوه راه اندازی فود تراک فست فود چگونه است، جزو مواردی است که تصمیم داریم در این مطلب به آن ها بپردازیم.

یکی از حائز اهمیت ترین بخش های خرید یک فود تراک، مبحث بودجه و سرمایه مشخص شده از سوی شما می باشد. علاوه بر هزینه خرید فود تراک، لازم است به هزینه تجهیزات و وسایل و لوازمی که برای آماده سازی غذا های فست فودی به آن ها نیاز دارید، فکر کنید.

دالیا گروپ، یکی از تولید کنندگان فود تراک فست فود در شهر تهران می باشد که با تولید انواع مختلفی از فود تراک ها مانند فود تراک همبرگر، فود تراک غذا و فود تراک پیتزا، این امکان را فراهم نموده است تا افرادی که می خواهند کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند، با هر میزان بودجه و سرمایه، این کار را انجام دهند.

برای این که به صورت تخصصی به نحوه راه اندازی و خرید فود تراک فست فود بپردازیم، در ادامه این مطلب موارد مهمی را شرح داده ایم. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک فست فود

فود تراک فست فود در واقع یک سازه پیش ساخته محسوب می شود که با داشتن یک یا دو محور دو چرخ، جا به جایی و حمل و نقل آن توسط یک مالبند صورت می گیرد. لازم است بدانید که تجهیزات و امکانات مختلفی که با محصولات شما سازگاری دارند، برای فود تراک فست فود تعبیه خواهد شد.

فود تراک فست فود

معرفی فود تراک فست فود

امروزه بازار عرضه و تقاضا کانکس ۶ متری در اصفهان در بین افراد جامعه تفاوت پیدا کرده است و لازم است کسب و کار هایی که می خواهند به تازگی فعالیت خود را آغاز کنند، موارد مختلفی را در نظر بگیرند. خرید فود تراک فست فود و راه اندازی آن، علاوه بر این که با بازار تقاضا مشتریان امروزی سازگاری دارد، یک کسب و کار جدید و امروزی محسوب می شود.

البته برخی از امکانات به صورت پیش فرض بر روی این سازه تعبیه شده اند که از مهم ترین آن ها می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، نور پردازی داخلی و خارجی، کانتر و… اشاره کنیم.

این سازه با توجه به بودجه و همین طور نوع محصولات و خدماتی که تصمیم به ارائه آن ها را دارید، در ابعاد و اندازه و هم چنین با امکانات و تجهیزات مختلف طراحی و تولید می شود. شما می توانید برای سفارش فود تراک فست فود و همین طور دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

مشاورین دالیا گروپ شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی خواهند کرد تا خرید این سازه را با اطمینان خاطر بیش تر و همین طور با بودجه و سرمایه ای حداقلی انجام دهید.

نکاتی در مورد خرید فود تراک فست فود

دالیا گروپ این بخش از مطلب را به موارد و نکاتی اختصاص داده است که شاید برای شروع کار و خرید فود تراک فست فود زیاد با آن ها آشنایی نداشته باشید.

توجه و در نظر گرفتن یک به یک این موارد به شما کمک می کند تا به درستی و با اطمینان خاطر بیش تری سفارش فود تراک فست فود را ثبت کنید. توصیه می کنیم نکات گفته شده در ادامه این بخش را به خوبی مطالعه کنید تا به درستی با چیدمان، طراحی، جا نمایی وسایل و تجهیزات و… آشنا شوید:

بررسی چیدمان فود تراک فست فود

سرمایه گذاری برای طراحی و ساخت فود تراک، به هیچ عنوان مشابه و یکسان نخواهد بود. شما باید به صورت تخصصی با چیدمان فود تراک آشنا باشید. این مسئله یکی از مهم ترین مواردی می باشد که باید به عنوان یک صاحب کسب و کار به آن تسلط کافی را داشته باشید.

شما می توانید در صورت نداشتن تجربه و اطلاعات کافی در مورد طراحی و ساخت فود تراک، با کارشناسان و مشاوران دالیا گروپ از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

بررسی ابعاد فود تراک فست فود

ابعاد و اندازه فود تراک ها می تواند نقش مهمی را روی طراحی و چیدمان آن ایفا کند. اما رایج ترین و مطلوب ترین ابعاد برای فود تراک ها ۴ متر و ۲۷ سانتی متر، ۴ متر و ۸۸ سانتی متر و ۶ متر و ۷۱ سانتی متر می باشد.

در صورتی که شما ابعاد واضح تر و دقیق تری از فود تراک فست فود مورد نظر خود داشته باشید، می توانید با دقت و تسلط بیش تری آن را طراحی و چیدمان نمایید.

بررسی فضای داخلی فود تراک فست فود

برای راه اندازی یک فود تراک فست فود ایده آل، باید تجهیزات مورد نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید محل قرار گیری هر یک از لوازم و وسایل مورد نیازتان را مشخص نمایید. در این صورت ساخت فود تراک به درستی انجام خواهد شد.

فود تراک فست فود

نکاتی در مورد خرید فود تراک فست فود

شما می توانید از فضای عمودی فود تراک با خرید فر های ترکیبی، شلف های آویز از سقف و قفسه بندی استفاده نمایید. در مرحله بعد باید بتوانید محل قرار گیری هر کدام را در فضای داخلی فود تراک علامت بزنید و یا بر روی کاغذ پیاده نمایید:

  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات پخت
  • میز کار و آماده سازی
  • سینک ظرفشویی
  • تجهیزات گرمایشی
  • کابینت و انبار
  • فضای سرو
  • تهویه

آشنایی با برند سازی فود تراک فست فود

یکی از موارد مهمی که باید پیش از طراحی و ساخت فود تراک در نظر بگیرید، علاوه بر چیدمان درست و بهینه، برند سازی فود تراک می باشد. به طور مثال شما می توانید یک پنجره دو دهنه داشته باشید. یک پنجره به منظور تحویل غذا به مشتریان و دیگری برای دریافت سفارش غذا از مشتری، تعبیه شود.

این کار در زمان طراحی و ساخت فود تراک باعث می شود مشتریان تازه وارد، در صف جداگانه ای قرار بگیرند در نتیجه کارایی کارکنان شما افزایش پیدا می کند. هم چنین می توانید با سرعت عمل بیش تری مشغول به دریافت و ارائه سرویس و سفارش شوید.

در ادامه نمونه هایی دیگر از سفارشی کردن فود تراک را برای شما نام خواهیم برد:

  • گرافیک های منحصر به فرد
  • رنگ های روشن
  • مانیتور
  • چراغ های ال ای دی رنگی
  • چراغ های نور مخفی زیر فود تراک
  • منو با تابلو نوری
  • منو با تخته سیاه
  • تابلو به صورت برجسته
  • سایبان
  • سیستم های صوتی
  • علائم سه بعدی
  • بزرگ بودن لوگو

بررسی جزییات طراحی فود تراک فست فود

پس از این که طراحی و ساخت فود تراک به اتمام رسید، لازم است نکات دیگری را در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی و به صورت قانونی در سطح شهر خودتان به کسب درآمد بپردازید. در این بخش از مطلب به صورت کامل این جزییات را برای شما شرح داده ایم:

  • برنامه های تجاری
  • مقررات بهداشتی و ایمنی
  • مجوز های مخصوص و لازم برای راه اندازی فود تراک
  • اجازه فود تراک و تجهیزات
  • مخزن نگهداری آب
  • هزینه تجهیزات
  • محاسبه تعداد نیروی کار
  • زمینه های خدمات رسانی
  • پیدا کردن سیستم POS مناسب
  • بستر های بازاریابی

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، لازم است با داشتن یک برنامه مشخص، اقدام به ساخت فود تراک کنید. بهتر است برای خرید این سازه، با تولید کننده فود تراک فست فود تماس بگیرید. چرا که با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی فود تراک تعیین نموده اید، بهتر است با حداقل هزینه ها کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک در تهران

اگر می خواهید خرید فود تراک فست فود به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهید، توصیه می کنیم حتما با تولید کننده آن تماس بگیرید.

دالیا گروپ، به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان فود تراک فست فود در تهران شناخته می شود که محصولات مختلفی را به عنوان سازه پیش ساخته مانند دکه فروشگاهی قهوه، موتور فست فود سیار، کانکس خشکشویی سیار و… را با استفاده از متریال فایبر گلاس به مشتریان خود عرضه نموده است.

فود تراک فست فود

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک فست فود در تهران

همین طور مجموعه تولیدی دالیا این امکان را فراهم نموده است تا هر فردی بتواند با داشتن هر مقدار بودجه و سرمایه، خرید دکه فروشگاهی و یا فود تراک مورد نیاز خود را انجام دهد. این تولیدی، با استفاده از به روز ترین تجهیزات دنیا و هم چنین با به کار گیری تیمی ماهر و کار بلد در زمینه طراحی و تولید سازه های پیش ساخته، فود تراک فست فود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به شما عرضه خواهند کرد.

راهکار هایی برای افزایش درآمد!

حال که تصمیم خود را برای راه اندازی و خرید فود تراک فست فود گرفته اید، بهتر است نکاتی را در زمینه درآمد زایی بیش تر از این سازه بدانید. مجموعه تولیدی دالیا، با در نظر گرفتن تجربه افرادی که پیش از شما اقدام به راه اندازی فود تراک فست فود نموده اند، راهکار هایی را در این بخش از مطلب ارائه نموده است که با اتکا بر آن ها می توانید افزایش درآمد خود را مشاهده کنید.

از مهم ترین راهکار ها و نکاتی که باید در مورد افزایش درآمد از این نوع کسب و کار بدانید، این است که سازه فود تراک، به صورت سیار و چرخ دار طراحی و تولید شده است. از این رو هر زمان و در هر کجا که آن را مستقر نموده بودید، متوجه کم بودن مشتری شدید، می توانید محل قرار گیری آن را تغییر دهید.

اما لازم به ذکر است که بهترین محل و جا برای مستقر نمودن فود تراک فست فود، ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، مال ها، خیابان ها و محله های پر تردد از عابرین پیاده و سواره و به طور کلی تمامی اماکن شلوغ می باشد.

هم چنین بهتر است برای جذب مشتری بیش تر، با دقت و وسواس بیش تری، طراحی دیواره های خارجی فود تراک را انجام دهید. چرا که هر چه ظاهر این سازه جذاب تر و چشم نواز تر باشد، مشتریان بیش تری برای خرید غذا های فست فودی به شما مراجعه خواهند کرد.

استفاده از مواد غذایی با تاریخ روز و تازه، می توانید تاثیر چشم گیری بر روی کیفیت غذای طبخ شده گذاشته و همین امر می تواند مشتریان بیش تری را برای خرید غذا های فست فودی به سمت شما جذب کند.

فود تراک فست فود

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از فود تراک فست فود

سعی کنید برای اطمینان بیش تر مشتری و همین طور آشنایی او با شیوه آماده سازی غذا های فست فودی توسط شما، برخی از مراحل کار را به گونه ای انجام دهید که امکان مشاهده توسط مشتری وجود داشته باشد. این کار باعث جلب رضایت مشتری از روند پخت و همین طور بهداشت شما نیز خواهد شد.

استفاده از بسته بندی جذاب، ارائه آفر ها و تخفیف های مناسبتی و فصلی، ارائه یک منو بر اساس سلیقه افراد مختلف جامعه و… هر کدام می توانند یک راهکار به منظور کسب درآمد بیش تر تلقی شوند.

ناگفته نماند که روی خوش و هم چنین برخورد مطلوب با مشتری نیز می تواند تاثیر به سزایی در جذب مشتری بیش تر داشته باشد.

با توجه به تمامی نکات ارائه شده و همین طور رعایت و به کار گیری آن ها، می توانید با راه اندازی و خرید فود تراک فست فود، به درآمد مطلوب و دلخواه خود دست پیدا کنید.

Back to list