باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, برخی از پروژه های انجام شده دالیا گروپ

مجوز فست فود سیار

مجوز فست فود سیار

یکی از کار هایی که باید برای راه اندازی کسب و کار سیار خود انجام دهید، اخذ مجوز فست فود سیار می باشد. امروزه کسب و کار ها در زمینه خوراکی ها، به صورت سیار و پرتابل نیز فعالیت دارند. به طور مثال اگر شما مالک یک فود تراک و یا کمپر فود باشید، بدون شک برای استقرار و همین طور ارائه محصولات خوراکی باید برای مجوز فست فود سیار خود اقدام نمایید.

در ادامه به صورت کامل ضرورت اخد مجوز فست فود سیار را برای شما شرح خواهیم داد. همین طور به شما یاری می دهیم تا با مراحل دریافت مجوز کسب و کار سیار آشنا شوید. با ما همراه باشید.

چرا باید برای دریافت مجوز فست فود سیار اقدام کنیم؟

به طور کلی و بر اساس آمار به دست آمده از موسسه All business، صنعت خوراکی یکی از دشوار ترین حوزه ها به منظور ایجاد یک کسب و کار جدید می باشد.

بدون شک شما هم در خیابان ها خودرو های دارای آشپزخانه سیار را مشاهده کرده اید. بسیاری از کارآفرینان و حتی تولید کنندگان در زمینه طراحی و تولید اتاقک موتور فود و یا فود تراک یا حتی کمپر فود فعالیت دارند.

مجوز فست فود سیار

چرا باید برای دریافت مجوز فست فود سیار اقدام کنیم؟

ایجاد یک کسب و کار با کمک فود تراک ها یا موتور فست فود ها، قدمی کوچک در صنعت بزرگ مواد غذایی محسوب می شود که به دلیل گرانی هزینه های اجاره مغازه و…، بسیاری از افراد به سراغ آن می روند.

شک نکنید که ریسک های شروع فعالیت رستوران داری با آشپزخانه سیار بسیار کم تر از نمونه های دیگر می باشد. اما باید توجه داشته باشید که برای راه اندازی این کسب و کار باید از سازمان های ذیربط مجوز فست فود سیار را دریافت کنید.

ضرورت مجوز فست فود سیار

در صورتی که در شروع فعالیت یک رستوران سیار، صرفا به یک فود تراک و مهارت آشپزی نیاز بود، اکنون خیابان ها پر از رستوران های سیار می شد! با این حال واقعیت خلاف این امر را نشان می دهد.

لازم است بدانید که شروع کار یک رستوران حتی از نوع پرتابل و سیار، نیازمند دریافت برخی از مجوز ها می باشد. کسب مجوز های لازم و پروانه های ضروری یکی از مهم ترین اقداماتی به شمار می آیند که باید پیش از شروع به کار رسمی، آن ها را دریافت کنید. در غیر این صورت در حین کار و یا مستقر نمودن فود تراک خود دچار مشکل خواهید شد.

لازم است بدانید که دریافت مجوز های دولتی و منطقه ای در هر منطقه متفاوت می باشد. به همین دلیل به جای پرس و جو از منابع نا مطمئن، به شما توصیه می کنیم که به صورت مستقیم با مقامات مورد نظر وارد مذاکره شوید.

خوشبختانه به طور معمول کسب مجوز های لازم، مشکل خاصی ندارد. هم چنین به دلیل ماهیت کم هزینه رستوران داری سیار، ابتدا نیاز به پرداخت خزینه آن چنانی به سازمان های دولتی برای کسب مجوز فست فود سیار نمی باشد.

چگونه مجوز فست فود سیار دریافت کنیم؟

پیش از این که برای کسب مجوز فست فود سیار اقدام کنید، حتما باس فود را از تولید کننده آن با تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود خریداری کنید. به شما توصیه می کنیم که برای خرید این محصول، با مشاورین گروه تولیدی دالیا در تماس باشید.

حال که فست فود سیار مورد نیاز خود را خریداری کردید، وقت آن رسیده است که برای دریافت مجوز فست فود سیار اقدام کنید.

مجوز فست فود سیار

چگونه مجوز فست فود سیار را دریافت کنیم؟

لازم است بدانید که باید در ابتدا یک پروانه بهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی دریافت کنید. در ادامه مدارک لازم به منظور دریافت پروانه بهداشت که یکی از ملزومات دریافت مجوز فست فود سیار محسوب می شوند را برای شما شرح داده ایم:

  • ارائه استعلام یا درخواست کتبی متقاضی
  • ارائه تعهد نامه محضری واحد پشتیبان مبنی بر پشتیبانی از واحد یا واحد های سیار توسط مالک، متصدی یا مدیر
  • ارائه تعهد نامه محضری مالک، مدیر یا متصدی واحد سیار مبنی بر دسترسی به واحد پشتیبان
  • ارائه کارت بهداشت معتبر برای شاغلین در واحد عرضه سیار و واحد پشتیبان
  • ارائه گواهینامه معتبر از آموزشگاه های بهداشت اصناف دارای مجوز
  • ارائه برنامه کنترل بهداشتی بر اساس سیستم HACCP
  • تاییدیه از پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری و سایر دستگاه هایی که به موجب قانون برای این گونه فعالیت ها تاییدیه صادر می کنند.
  • ارائه تعهد محضری مبنی بر عدم عرضه، نگهداری و استعمال مواد دخانی و پذیرش مسئولیت عواقب ناشی از آن.

کسب مجوز محل خودرو فست فود سیار

در صورتی که بخواهید فست فود سیار خود را به روی مرکز خرید و یا مکان نیمه خصوصی، مستقر کنید، باید با مسئولین آن مکان هماهنگی های لازم را انجام دهید و در برخی از مواقع شاید مجبور به پرداخت هزینه ای ناچیز شوید.

اما به طور معمول فعالیت در پارک ها و خیابان های عمومی بلا مانع می باشد و حتی شهرداری برای رونق کسب و کار های سیار، برخی از خیابان ها مانند خیابان ۳۰ تیر را به استقرار این دسته از کسب و کار ها اختصاص داده است.

پروانه آشپزی خود را دریافت کنید!

لازم است در مورد کسب مجوز های لازم برای اخذ پروانه آشپزی بیش تر بدانید. چرا که ممکن است شما از دستپخت خوبی برخوردار شده باشید، اما این امر به تنهایی برای شروع یک کسب و کار و رستوران سیار کافی نمی باشد.

به همین دلیل باید برای اخذ پروانه آشپزی اقدام کنید. این امر به طور معمول نیاز به پشت سر گذاشتن دوره های آموزشی دارد. اما نگران نشوید، چرا که این دوره ها در زمان کوتاهی برگزار شده و به هنرجویان آموزش داده می شوند.

مجوز فست فود سیار

پروانه آشپزی را برای دریافت مجوز فست فود سیار فراموش نکنید!

به ویژه برای رستوران های سیار، شما نیازمند مهارت های بسیار حرفه ای و پیشرفته نیستید. فقط باید آموزش های اولیه در مورد بهداشت محیط آشپزخانه و پخت استاندارد غذا ها را طی کنید.

برای خرید فست فود سیار چه کار لازم است؟

اگر تصمیم خود را گرفته اید تا یک رستوران جمع و جور و کوچک را به عنوان کسب و کار خود انتخاب کنید و محصولات غذایی و انواع فست فود ها را در آن ارائه دهید، به شما توصیه می کنیم که در این زمینه با مشاورین دالیا گروپ مشورت نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد نحوه خرید و سفارش و همین طور امکانات و تجهیزاتی که به آن نیاز دارید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

لازم به ذکر است که این مجموعه یکی از تولید کنندگان شناخته شده و بدون واسطه در تهران می باشد که با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع محصولات پیش ساخته، با استفاده و به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، محصولات متنوعی را به بازار مصرف کنندگان عرضه نموده است.

Back to list