باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی کانکس چرخ دار جگرکی

معرفی کانکس چرخ دار جگرکی

خرید کانکس چرخ دار جگرکی به افراد توصیه می شود که می خواهند با کم ترین بودجه و سرمایه، کسب و کار خود را راه اندازی کنند. امروزه بسیاری از کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی، مانند باکس موتور سیب زمینی، موتور آبمیوه فروشی، موتور فود غذا های آماده و… به صورت سیار و پرتابل فعالیت دارند.

در گوشه و کنار خیابان و کوچه های شهر، کیوسک ها و کانکس ها یا غرفه هایی را مشاهده می کنیم که با محدود ترین امکانات تنقلات و خوراکی های خوشمزه ای را ارائه می دهند. این نوع از کسب و کار ها به دلیل سیار بودن علاوه بر داشتن درآمد مطلوب، گزینه مقرون به صرفه ای نیز برای ایجاد یک کسب و کار محسوب می شوند.

کانکس چرخ دار جیگرکی نیز یکی از همین سازه ها و غرفه های فروش جگر می باشد که توسط گروه تولیدی دالیا طراحی و تولید می گردد. در این مطلب تصمیم داریم به معرفی کانکس چرخ دار جگرکی بپردازیم و شما را با ویژگی های این سازه منحصر به فرد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های کانکس چرخ دار جیگرکی

برای این که خرید کانکس چرخ دار جیگرکی را با اطمینان خاطر بیش تری انجام دهید، در این بخش از مطلب نکاتی را در مورد ویژگی های این سازه مطرح نموده ایم که با توجه به آن ها می توانید کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی نمایید:

  • کانکس چرخ دار جگرکی باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

دکه های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

کانکس چرخ دار جگرکی

بررسی ویژگی های کانکس چرخ دار جگرکی

  • دیواره کانکس چرخ دار جگرکی باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس فروشگاهی چرخ دار، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

  • دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی دکه میوه فروشی باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

  • کانکس چرخ دار جیگرکی باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

  • کانکس چرخ دار جگرکی باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

  • کانکس چرخ دار جگرکی باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

  • درب و پنجره کانکس چرخ دار جگرکی

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی دارد. اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

  • نمای کانکس چرخ دار جیگرکی را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

برای راه اندازی کانکس چرخ دار جیگرکی چه کار هایی لازم است؟

جگر کبابی یکی از میان وعده ها و یا حتی وعده های غذایی ایرانیان محسوب می شود که در شکل های مختلف طبخ و پخته می شود. فروش این ماده غذایی از طریق کانکس چرخ دار جگرکی می تواند یک گزینه و ایده بکر و جالب برای داشتن یک کسب و کار به شمار آید.

اما باید بدانید که به منظور راه اندازی کانکس چرخ دار جگرکی، پیش از هر چیزی باید برای خرید یک کانکس چرخ دار اقدام کنید. کانکس چرخ دار، به کمک یک مالند به خودرو شما متصل می شود و بر اساس همین قابلیت می توان آن را در هر نقطه و محله ای مستقر نمود.

کانکس چرخ دار جگرکی

برای راه اندازی کانکس چرخ دار جیگرکی چه کار هایی لازم است؟

پس از آن باید به تجهیز نمودن این کانکس فکر کنید. تجهیزاتی مانند منقل کباب، سیخ جگر، یخچال صندوقی، یخچال ویترینی، ذغال، لوازم و وسایل مورد نیاز برای آماده سازی مواد غذایی و… برای این کسب و کار نیاز می باشد که باید به منظور سهولت در آماده سازی جگر ها، یک به یک آن ها تهیه شده و در کانکس چرخ دار جگرکی جا نمایی شوند.

به منظور راه اندازی این کسب و کار و بیزینس، لازم است مجوز های ضروری را از ارگان های مختلف دولتی دریافت کنید. در واقع برای این که کسب و کار شما وجه بهداشتی و همین طور قانونی داشته باشد، باید مجوز کسب و کار سیار را دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

هزینه راه اندازی کانکس چرخ دار جگرکی

در مجموع این امکان از سوی دالیا گروپ فراهم شده است تا هر فردی بتواند با هر میزان سرمایه و بودجه کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کند. اما برخی از مخارج گریز ناپذیر هستند و باید برای آن ها بودجه ای در نظر گرفته شود. در ادامه برخی از هزینه های پیش روی شما را معرفی نموده ایم:

  • هزینه خرید کانکس چرخ دار جگرکی
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن کانکس چرخ دار جیگرکی
  • مواد اولیه
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی کانکس چرخ دار جگرکی

پیش از این که برای خرید کانکس سیار جگر فروشی اقدام کنید، نکاتی را در این بخش از مطلب درج نموده ایم که با توجه به آن ها می توانید با طی نمودن مسیری هموار، برای راه اندازی کانکس چرخ دار جگرکی اقدام کنید:

  • پیش از خرید و راه اندازی کانکس سیار جیگرکی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش کانکس چرخ دار جیگرکی، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کانکس چرخ دار جگرکی اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
کانکس چرخ دار جگرکی

نکاتی در مورد راه اندازی کانکس چرخ دار جگرکی

Back to list