دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار

راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

امروزه کسب و کار های مختلفی را در کوچه و خیابان مشاهده می کنیم که به صورت پرتابل و سیار فعالیت دارند. دکه های فروشگاهی که محصولات مختلف خوراکی و یا حتی صنایع دستی را ارائه می دهند. راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه یک ایده برای ایجاد کسب و کار می باشد که گزینه مناسبی برای افرادی که می خواهند کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند، به شمار می آید.

به منظور راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه، لازم است با نکاتی آشنا شوید که مجموعه دالیا گروپ تمامی آن ها را برای شما در این مطلب شرح داده اند. با ما همراه باشید.

دکه فروشگاهی قهوه باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

برای راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه به صورت اصولی و کاملا کارآمد، لازم است بدانید که باید چه ویژگی هایی را مد نظر قرار دهید. در این بخش از مطلب این ویژگی ها را برای شما شرح داده ایم:

  • دکه فروشگاهی قهوه باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

دکه های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

  • دیواره دکه فروشگاهی قهوه باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس فروشگاهی سیار، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

  • دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی دکه فروشگاهی قهوه باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

راهنمای راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

  • دکه فروشگاهی قهوه باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

  • دکه فروشگاهی قهوه باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

  • دکه فروشگاهی قهوه باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

  • درب و پنجره دکه فروشگاهی قهوه

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

  • نمای دکه فروشگاهی قهوه را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

نحوه راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

نوشیدنی های کافئین دار یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی ها برای علاقه مندان به قهوه و کافئین می باشند. ایجاد و راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه در محل های پر تردد و پر رفت و آمد می تواند باعث کسب درآمد بیش تر برای شما شود.

نوشیدن یک شات اسپرسو و یا یک لیوان لته می تواند صبح هر فردی را دگرگون کند و انرژی مضاعفی را برای انجام کار های روزمره به او ببخشد. از این رو لازم است بدانید که برای راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه چه کار هایی لازم است تا به درستی انرژی خوب و مثبت را همراه با نوشیدنی های کافئین دار به مشتریان خود هدیه دهید.

لازم است پیش از هر چیزی بدانید که دکه فروشگاهی قهوه نیاز به ابعاد و اندازه ای متناسب با محل قرار گیری دارد. اگر به نکاتی که پیش تر برای شما مطرح نمودیم، توجه کنید، می توانید ابعاد و اندازه ای مناسب را برای آن انتخاب کنید.

راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

نحوه راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

پس از آن باید برای دریافت مجوز کسب و کار های سیار مربوط به خوراکی، اقدام کنید. در صورتی که مجوز های لازم را از ارگان های مختلف دریافت نکنید، در حین کار دچار مشکل خواهید شد.

پس از آن باید تجهیزات مورد نیاز خود مانند دستگاه اسپرسو ساز، آسیاب قهوه، یخچال صندوقی، یخچال ایستاده، ظروف یکبار مصرف و… را تهیه کنید. لازم به ذکر است که برخی از امکانات مانند سینک ظرفشویی، سیستم ۀب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی و… به صورت پیش فرض از سوی تولید کننده دکه فروشگاهی قهوه بر روی این کیوسک ارائه و تعبیه می شوند.

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

هزینه راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

برای این که بتوانید بودجه مناسبی را تعیین و مشخص نمایید، لازم است موارد زیر را در نظر بگیرید. البته این امکان از سوی دالیا گروپ فراهم شده است تا هر فردی بتواند با هر بودجه ای کسب و کار خود را راه اندازی کرده و از آن کسب درآمد داشته باشد:

  • خرید دکه فروشگاهی قهوه
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن دکه فروشگاهی قهوه
  • مواد اولیه و خوراکی های کافئین دار
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

بدون شک شما از راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه تصمیم دارید تا درآمد کسب کنید. لازم است به این منظور نکاتی را در نظر بگیرید.

حتما محل استقرار دکه فروشگاهی قهوه را به گونه ای انتخاب کنید که در محله های پر رفت و آمد و پر تردد باشد. با این که دکه فروشگاهی قهوه یک سازه پیش ساخته و همین طور پرتابل محسوب می شود، اما اگر آن را به صورت چرخ دار و سیار خریداری نکنید، باید با استفاده از جرثقیل برای جا به جایی آن اقدام نمایید.

از این رو لازم است پیش از این که اقدام به ثبت سفارش و خرید دکه فروشگاهی قهوه کنید، حتما محل قرار گیری آن را مشخص کنید.

تعیین محل قرار گیری به شما کمک می کند تا ابعاد و اندازه ای مناسب را نیز انتخاب کنید. توصیه می کنیم حتما با متخصصین و مشاورین دالیا گروپ در این زمینه مشورت کنید.

مهارت شما در آماده سازی محصولات کافئین دار و انواع نوشیدنی ها، یکی دیگر از راهکار های کسب درآمد بیش تر می باشد. هر چه شما خوش اخلاق تر و مهربان تر با مشتری برخورد داشته باشید و محصولات با کیفیت تری را با قیمتی مقرون به صرفه به آن ها ارائه کنید، بدون شک مشتریان شما هر روز بیش تر خواهند شد در نتیجه فروش شما نیز بیش تر می شود.

استفاده از مواد اولیه به روز و تازه، می تواند باعث بالا رفتن کیفیت محصولات شما شده و این روش نیز یکی دیگر از راهکار های کسب درآمد بیش تر از راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه می باشد.

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

برای خرید و هم چنین راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه نکاتی وجود دارد که در این بخش از مطلب به شرح آن ها پرداخته ایم:

  • پیش از خرید و راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش دکه فروشگاهی قهوه، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه دکه فروشگاهی قهوه اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

راهنمای خرید دکه فروشگاهی قهوه

برای این که خرید و راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه با هزینه ای مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید، توصیه می کنیم که حتما به مرکز فروش آن مراجعه کنید. دالیا گروپ یکی از تولید کنندگان شناخته شده و معتبر در تهران می باشد که محصولات پیش ساخته را در ابعاد و شکل های مختلف به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می دهد.

راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

راهنمای خرید و راه اندازی دکه فروشگاهی قهوه

دالیا گروپ با به کار گیری تیمی متخصص از طراحان و سازندگان و همین طور داشتن تجهیزات و ماشین آلات به روز، با استفاده از به روز ترین متریال دنیا، دکه فروشگاهی قهوه را در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می کند.

همین طور این امکان از سوی این مجموعه برای تمامی افراد فراهم شده است تا بتوانند با هر بودجه ای هر چه سریع تر کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند.

Back to list