باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی موتور فود سوخاری

معرفی موتور فود سوخاری

راه اندازی موتور فود سوخاری می تواند به عنوان یکی از خاص ترین شکل های فروش انواع سوخاری محسوب شود. این سازه به دلیل قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی، به طور کلی برای تمامی کسب و کار هایی که امکان خرید و یا اجاره ملک و مغازه را ندارند، بسیار مناسب می باشد.

مجموعه تولیدی دالیا تصمیم دارد به صورت کامل مشخصات فنی و همین طور ویژگی های موتور فود سوخاری را برای شما شرح دهد. شما بر اساس نوع سوخاری که تصمیم به فروش آن را دارید، می توانید تجهیزات و امکانات مختلفی را برای موتور فود سوخاری انتخاب کنید.

امروزه در کوچه و خیابان های شهر، بسیاری از اغذیه فروشی ها و محصولات غذایی را مشاهده می کنیم که به صورت سیار و پرتابل مانند کمپر فود، دکه میوه فروشی، موتور فود غذا های خانگی و… فعالیت دارند. ایجاد و راه اندازی موتور فود سوخاری می تواند گزینه مناسبی برای افرادی به شمار آید که می خواهند با حداقل سرمایه و بودجه، کسب و کار مرتبط با خوراکی و مواد غذایی خود را راه اندازی کنند.

نحوه راه اندازی موتور فود سوخاری

برای راه اندازی موتور فود سوخاری، در ابتدا امر باید برای خرید یک موتور سه چرخ اقدام کنید. توصیه می کنیم برای خرید موتور فود سوخاری حتما به تولید کننده آن مراجعه کنید تا با هزینه ای مقرون به صرفه بتوانید آن را تهیه نمایید.

موتور فود سوخاری

نحوه راه اندازی موتور فود سوخاری به چه صورت است؟

پس از آن باید برای تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز خود در جهت طبخ و آماده سازی انواع سوخاری هایی که در منو گذاشته اید، اقدام کنید. به طور مثال یکی از تجهیزات مورد نیاز برای مجهز نمودن اتاقک موتور سیکلت سه چرخ، سرخ کن صنعتی و یخچال صندوقی و یخچال ویترینی می باشد.

مجوز موتور فود سوخاری چیست؟

توجه داشته باشید که باید برای راه اندازی موتور فود سوخاری، حتما مجوز های لازم را از ارگان های دولتی دریافت نمایید. در واقع سیار و پرتابل بودن موتور فود سوخاری دلیلی بر عدم دریافت پروانه پهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی نمی باشد. این مجوز پس از بررسی شرایط بهداشتی و پاکیزگی به شما تعلق خواهد گرفت.

در جهت دریافت مجوز، ابتدا لازم است تا درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهید. هم چنین یک تعهد محضری به نام مالک صادر خواهد شد. به علاوه مهم ترین مدرک لازم، کارت بهداشت می باشد که باید مالک و یا متصدی موتور فود سوخاری، پیش تر آن را دریافت کرده باشد.

همین طور گواهینامه از آموزشگاه بهداشت نیز ضروری می باشد. به جز موارد گفته شده، مالک موتور فود سوخاری، باید یک برنامه کنترل بهداشتی (HACCP) ارائه کند. در منهایت با در نظر گرفتن سیار و پرتابل بودن، باید مجوز های لازم از سوی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز دریافت شود.

بررسی هزینه راه اندازی موتور فود سوخاری

لازم است بدانید که شما برای راه اندازی موتور فود سوخاری نیاز به بودجه ای مشخص دارید. اما این که بودجه و سرمایه تعیین شده باید در چه راهی خرج شود، جزو مواردی است که در این بخش از مطلب به آن پرداخته ایم.

به طور کلی برای خرید موتور فود سوخاری و همین طور تجهیزات مورد نیاز آن به منظور تجهیز کردن اتاقک موتور فود، نیاز به سرمایه دارید. لازم است بدانید که شما می توانید با خرید از گروه تولیدی دالیا، بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید، سفارش موتور فود سوخاری را به همراه امکانات و تجهیزات آن ثبت نمایید.

پس از آن باید به فکر تهیه مواد اولیه، مرغ، پودر سوخاری، روغن، انواع نوشیدنی و… باشید. که هر کدام هزینه ای جداگانه را با خود به همراه دارند. حقوق و پرداختی کارکنان و همین طور هزینه مجوز هایی که باید برای کسب و کار موتور فود سوخاری خود دریافت کنید را پیش رو خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد راه اندازی و خرید موتور فود سوخاری مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

بررسی مزایا و معایب موتور فود سوخاری

از مهم ترین مشکلاتی که امکان دارد پس از ایجاد و راه اندازی موتور فود سوخاری با آن رو به روی شوید، نبود امکانات مختلف مانند عدم دسترسی به آب می باشد. البته دالیا گروپ این مشکل را به کمک پمپ و شیر برقی حل نموده و برای برق رسانی و سیستم فاضلاب نیز امکانات مختلفی را در نظر گرفته است.

دالیا گروپ برق را از طریق موتور برق، آب را از طریق پمپ و شیر برقی و مشکل عدم وجود فضای کافی را طراحی بهینه فضای داخلی اتاقک موتور سیکلت برطرف نموده است.

متاسفانه بسیاری از افراد به کسب و کار هایی که به صورت سیار در زمینه محصولات غذایی فعالیت دارند، دیدگاهی منفی دارند. شاید در ابتدا با مشکل کم بودن مشتری و درآمد کم مواجه شوید. اما اگر کیفیت محصولات غذایی خود را بالا ببرید، بدون شک تمامی افراد برای خرید سوخاری های مختلف به موتور فود سوخاری شما مراجعه خواهند کرد. توصیه می کنیم حتما پس از راه اندازی موتور فود سوخاری و حتی پیش از آن، باید برنامه ریزی و سیاست گذاری درستی در زمینه جلب اعتماد مشتری و شفاف سازی بهداشتی داشته باشید.

به طور مثال پیشنهاد می دهیم که فرآیند آماده سازی سوخاری را به گونه ای انجام دهید که مشتریان قادر به دیدن تمامی مراحل آن باشند.

البته نا گفته نماند که موتور فود سوخاری، در کنار مشکلاتی که دارد، از مزیت های مختلفی نیز برخوردار شده است. به طور مثال شما پس از راه اندازی موتور فود سوخاری، از پرداخت هزینه هایی ماندن اجاره ماهیانه ملک، هزینه آب و برق و گاز شهری و… معاف خواهید شد.

موتور فود سوخاری

بررسی مزایا و معایب موتور فود سوخاری

هم چنین به دلیل سیار و چرخ دار بودن این سازه، امکان استقرار ان در هر منطقه و محله ای میسر شده است. البته امروزه به دلیل فعالیت کسب و کار های مختلف به صورت سیار، بسیاری از افراد جذب این نوع از خدمات و محصولات غذایی خواهند شد!

به غیر از موارد گفته شده، با در نظر گرفتن پایین تر بودن هزینه راه اندازی موتور فود سوخاری و امکان جا به جایی آن، شاید بتوان این سبک از راه اندازی و ایجاد موتور فود سوخاری را به میزان زیادی مقرون به صرفه به حساب آورد.

مشخصات فنی موتور فود سوخاری

اتاقک به وسیله یک محور دو چرخ به موتور سیکلت اتصال پیدا کرده است. به همین دلیل جا به جایی و جمل و نقل آن، به راحتی صورت می گیرد.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی موتور فود سوخاری با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی سوپر مارکت سیار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

اتاقکی که به منظور راه اندازی موتور فود سوخاری ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود سوخاری

حال که برای راه اندازی و ایجاد موتور فود سوخاری تصمیم خود را گرفته اید و بودجه و سرمایه اولیه را تعیین نمودید، وقت آن رسیده است تا از تجربه های سایر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند استفاده نمایید و کسب درآمد مطلوبی را از طریق موتور فود سوخاری برای خود رقم بزنید.

همان طور که می دانید موتور فود سوخاری به صورت چرخ دار طراحی و تولید می شود که به کمک یک محور دو چرخ به انتهای یک موتور سیکلت متصل می گردد. به همین دلیل می توانید در ساعات مختلف شبانه روز در محله ها و منطقه های مختلفی از شهر خود فعالیت داشته باشید.

برای زمان ناهار می توانید به خیابان های پر تردد و اصلی مراجعه کنید تا عابران پیاده و سواره، موتور فود سوخاری شما را مشاهده نموده و از شما وعده ناهار خود را خریداری کنند.

برای وعده شام و شب نیز می توانید همین رویه را در پیش بگیرید و با کمک فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، خود را به سایر افراد معرفی نمایید.

موتور فود سوخاری

راهکاری هایی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود سوخاری

البته استفاده از مواد غذایی و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت با تاریخ روز و تازه، می تواند باعث جلب مشتری بیش تر و در نهایت کسب درآمد بیش تر از موتور فود سوخاری شود. توصیه می کنیم حتما بسته بندی بهداشتی و شکیلی را برای سوخاری های خود انتخاب کنید تا نظر مشتریان بیش از پیش به محصولات غذایی شما جلب شود.

Back to list