باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس

راه اندازی موتور فود غذا های محلی

راه اندازی موتور فود غذا های محلی

داشتن یک کسب و کار پر بازده و همین طور نیازمند به بودجه و سرمایه نه چندان زیاد، یکی از دغدغه های امروزی شده است. راه اندازی موتور فود غذا های محلی، می تواند یکی از گزینه های مقرون به صرفه و همین طور اقتصادی به شمار آید.

امروزه شیوه های مختلفی برای ایجاد کسب و کار وجود دارد. همین طور بسیاری از افراد به دلیل گران بودن اجاره بها و یا خرید یک مغازه، سعی دارند تا کسب و کار خود را به صورت پرتابل و سیار اداره و همین طور راه اندازی کنند. از این رو می توان گفت که راه اندازی موتور فود غذا های محلی می تواند یک گزینه مناسب به شمار آید.

راه اندازی موتور فود غذا های محلی

نحوه راه اندازی موتور فود غذا های محلی

گروه تولیدی دالیا، یکی از تولید کنندگان موتور فود غذا های محلی در شهر تهران می باشد که تصمیم دارد در ادامه این مطلب شما را بیش تر با نحوه راه اندازی موتور فود غذا های محلی آشنا کند. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات فنی موتور فود غذا های محلی

همان طور که از نام این محصول مشخص است، موتور سیکلت به یک اتاقک چرخ دار مجهز شده است. به همین دلیل لازم است به منظور راه اندازی موتور فود غذا های محلی، حتما برای خرید و یا ساخت اتاقک موتور سیکلت اقدام کنید.

این موتور سه چرخ، با داشتن یک اتاقک در قسمت عقبی موتور سیکلت که به یک محور دو چرخ مجهز شده است تا جا به جایی و حمل و نقل آن از طریق موتور سیکلت سهولت بخشیده شود.

ابعاد و اندازه اتاقک موتور سه چرخ به طول ۲ متر، عرض یک متر و ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر می باشد. هم چنین لازم است بدانید که از متریال های مختلفی برای ساخت و تولید موتور فود غذا های محلی استفاده می شود که از مهم ترین و مقرون به صرفه ترین آن ها می توانیم از گالوانیزه و فایبر گلاس نام ببریم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد.

اتاقکی که به منظور راه اندازی موتور فود غذا های محلی ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

اتاقکی که برای راه اندازی موتور فود غذا های محلی طراحی و تولید می شود، به دلیل ساخته شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا برند و طرح دلخواه خود را برای نمای خارجی آن پیاده سازی کنید. در این صورت محصول و همین طور برند شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد بود. توصیه می کنیم که برای اجرای طرح ها و رنگ های مختلف، حتما با گروه دالیا مشورت کنید.

از دیگر مشخصه های فنی موتور فود غذا های محلی می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، پیشخوان، کابینت، نور پردازی داخلی و خارجی و… اشاره کنیم.

پس از تهیه این سازه، می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز خود مانند اجاق گاز، کپسول گاز، یخچال صندوقی، یخچال ویترینی برای ارائه نوشیدنی و… برای ایجاد کسب و کار موتور فود غذا های محلی اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و همین طور دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات، مشخصات فنی و امکانات مورد نیاز از موتور فود غذا های محلی خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود غذا های محلی

افرادی که کسب و کار خود را در زمینه مواد غذایی راه اندازی و ایجاد می کنند، باید به مناطق شلوغ و همین  طور پر رفت و آمد شهر واقف باشند.

لازم است برای راه اندازی موتور فود غذا های محلی، حتما محله های پر تردد را شناسایی کنید. به منظور زمان بندی فروش خود می توانید صبح ها نیمرو و یا صبحانه های محلی را در محله ها و خیابان هایی که مغازه ها و شرکت ها فعالیت دارند را به فروش  برسانید.

راه اندازی موتور فود غذا های محلی

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از راه اندازی موتور فود غذا های محلی

همین طور ظهر ها و زمان ناهار، توصیه می کنیم موتور فود غذا های محلی را در خیابان هایی مستقر کنید که رفت و آمد شاغلین زیاد باشد. برای عصر ها نیز می توانید با آماده سازی عصرانه محلی و با مستقر کردن موتور فود غذا های محلی در محل عبور و رفت و آمد خودرو ها و یا ایستگاه های مترو و اتوبوس، فروش خود را افزایش دهید.

البته توجه داشته باشید که باید پیش از خرید و راه اندازی موتور فود غذا های محلی، حتما محله های پر رفت و آمد را بشناسید. هم چنین توصیه می کنیم که در زمان مستقر کردن موتور فود غذا های محلی، به دسترسی های خود توجه نمایید.

به طور مثال اگر در زمان سرو و ارائه غذا های محلی، ظرف یکبار مصرف شما به اتمام رسید، امکان خرید آن را داشته باشید و مجبور به رد کردن مشتری ها نشوید.

همین طور توصیه می کنیم که از مواد اولیه به روز و تازه برای تهیه و طبخ غذا های محلی استفاده کنید. این کار باعث بالا رفتن کیفیت غذا ها شده و به جلب مشتری بیش تر نیز کمک می کند. هم چنین پیشنهاد می دهیم که از هر شهر غذا های محلی ساده و باب میل عموم مردن را انتخاب کنید تا برای هر سلیقه ای غذایی را در منو خود داشته باشید.

نکاتی در مورد خرید موتور فود غذا های محلی

حتما پیش از این که برای خرید و راه اندازی موتور فود غذا های محلی اقدام کنید، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • پیش از سفارش موتور فود غذا های محلی، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه موتور فود غذا های خانگی اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • پیش از خرید و راه اندازی موتور فود غذا های محلی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
راه اندازی موتور فود غذا های محلی

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی موتور فود غذا های محلی

Back to list