کانکس

موتور فست فود سیار

موتور فست فود سیار

موتور فست فود سیار، در واقع همان موتور سیکلت است که با داشتن اتاقکی مجهز به تجهیزات و امکانات فست فود، به عنوان یک کسب و کار سیار در زمینه مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور فست فود سیار

معرفی کامل موتور فست فود سیار

موتور فست فود سیار همان طور که پیش تر گفته شد، موتور سیکلت اتاق دار فروشگاهی است که با کاربری فست فود و یا ارائه هر گونه مواد غذایی و خدمات، مورد استفاده قرار می گیرد. موتور سیکلت اتاق دار برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود می باشند و هزینه کافی برای رهن و یا اجاره یک مغازه را ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در مورد این سازه به شما بدهیم.

مشخصات و ویژگی های موتور فست فود سیار

موتور سیکلت اتاق دار، در واقع همان موتور سیکلت با دو چرخ می باشد. اما با این تفاوت که اتاقکی جداگانه ساخته شده و به وسیله یک محور دو چرخ، به پشت موتور سیکلت متصل می گردد. به طور معمول این اتاقک با طول دو متر و عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر طراحی و تولید می شود.

متریال های مختلفی برای ساخت این اتاقک مورد استفاده قرار می گیرند که از مهم ترین آن ها می توان به فایبر گلاس و گالوانیزه اشاره کرد. اسکلت بندی این سازه به وسیله تیر آهن ساخته می شود. به همین خاطر از مقاومت کافی برخوردار می باشد.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام فست فود موتوری و یا سه چرخ فست فود نیز شناخته می شود.

توجه داشته باشید که می توانید اتاقک این موتور سیکلت را به صورت طرح دار سفارش دهید. چرا که فایبر گلاس از انعطاف پذیری لازم برخوردار بوده و به شما این امکان را می دهد تا به وسیله قالب گیری، به راحتی هر طرح و شکلی را که برای جذاب تر نمودن کسب و کار خود نیاز دارید، بر روی آن ایجاد کنید.

از دیگر نکاتی که باید در مورد موتور فست فود سیار بدانید، امکانات و تجهیزات مورد نیاز مانند پیشخوان، میز کار، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال، فر، اجاق گاز، سیک ظرفشویی و… برای سهولت بخشیدن به ارائه محصولات در نظر گرفته می شود. هم چنین شما می توانید بر اساس نیاز های خود، این امکانات و تجهیزات را کم و یا زیاد کنید.

موتور فست فود سیار

مشخصات و ویژگی های موتور فست فود سیار

اتاقک موتور فست فود سیار، جزو سازه های پیش ساخته می باشد که با مواد اولیه مختلفی قابل ساخت می باشد. از آن جایی که سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال فایبر گلاس می باشد، بهترین گزینه برای ساخت این اتاقک فایبر گلاس است. در ادامه به توضیخ بیش تری در مورد مزایای استفاده از فایبر گلاس خواهیم پرداخت.

موتور فست فود سیار چه کاربردی دارد؟

همان طور که پیش تر اشاره شد و از نام این محصول مشخص می باشد، برای ارائه فست فود بسیار کار آمد است. هم چنین می توان از آن برای ارائه سایر مواد غذایی مانند قهوه و محصولات کافئین دار استفاده نمود. در واقع می توان از این محصول به عنوان یک کافه سیار جمع و جور بهره مند شد.

توجه داشته باشید که بر اساس کاربری و نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن دارید، می توان امکانات و تجهیزات مختلفی را برای این اتاقک در نظر گرفت. تمامی این ها بستگی به استفاده ای دارد که شما به آن نیاز دارید.

مزایای استفاده از فایبر گلاس در ساخت اتاقک موتور فست فود سیار

فایبر گلاس جرو متریال و مواد اولیه در دسترس به شمار می آید. هم چنین از پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته شده است. به همین خاطر به عنوان یک عایق مناسب شناخته می شود.

وزن کم و مقاومت چشم گیری که متریال فایبر گلاس در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می دهد، جزو مزیت های این نوع مواد اولیه به شمار می آید. هم چنین لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه خط و خش و آسیب دیدن، این سازه قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند موتور فست فود سیار، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس این امکان را فراهم کرده است تا در صورت نیاز به برچسب و یا شابلون ها، بتوانید طرح ها و مدل های مختلفی را بر روی آن درج نمایید. لازم به ذکر است که در صورت چسباندن برچسب، از روی بدنه جدا نخواهند شد.

دیواره های اتاقک موتور فست فود سیار، به صورت قالبی ساخته می شود. پس از آن دیواره های از قالب جدا شده با کمک رزین و اپوکسی به یکدیگر متصل می شوند. درز بندی و آب بندی این اتاقک به گونه ای انجام می شود تا در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک کاملا مصون باشند.

برای سفارش و ساخت موتور سیکلت اتاق دار چه کاری انجام دهیم؟

گروه تولیدی دالیا، یکی از شناخته شده ترین برند ها و تولید کنندگان در زمینه ساخت موتور فست فود سیار می باشد. این گروه تا به امروز در تلاش بوده است تا با استفاده و به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، بهترین سازه ها را به مشتریان خود به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای، عرضه دارند.

موتور فست فود سیار

نحوه سفارش و خرید موتور فست فود سیار

در صورتی که تصمیم به سفارش و ساخت موتور های فست فودی را دارید، می توانید در ابتدا طرح مورد نظر خود را با این گروه درمیان بگذارید. پس از مشخص نمودن طرح اولیه و هم چنین میزان بودجه شما، متریال مورد نیاز و امکانات و تجهیزات لازم مورد بررسی قرار گرفته و همگی در یک پیش فاکتور تقدیم می شود.

برای ساخت و تولید این محصول، باید در ابتدا نیاز ها، اولویت ها و امکانات و تجهیزات مورد استفاده خود را به طور کامل شرح دهید. پس از آن طراحان گروه دالیا با در نظر گرفتن تمامی موارد درخواستی از سوی شما، پلان های مختلفی را در جهت ساخت این سازه ارائه خواهند نمود. پس از مشخص شدن بودجه و انتخاب متریال، پیش فاکتور برای شما صادر می شود.

شما باید پس از تایید طرح نهایی و پرداخت پیش پرداخت، مدت زمانی ۳۰ تا ۴۰ روزه را صبر کنید تا موتور فست فود سیار خود را تحویل بگیرید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.

 

Back to list