باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

تولید کننده کانکس پاپ کورن

تولید کننده کانکس پاپ کورن

تولید کننده کانکس پاپ کورن، مجموعه ای می باشد که بر اساس محصولات و یا خدمات شما، سازه ای را از متریال فایبر گلاس طراحی و تولید می کند. این سازه به طور معمول با قیمتی مقرون به صرفه ارائه خواهد شد.

تولید کننده کانکس پاپ کورن، به دلیل طراحی و تولید این سازه به صورت مستقیم و بدون واسطه، با توجه به بودجه شما، سازه ای کاملا منحصر به فرد را ارائه می دهد.

دالیا گروپ، به عنوان بهترین تولید کننده کانکس پاپ کورن در تهران شناخته می شود که تا به امروز محصولات مختلفی مانند کانکس آرایشگاه سیار، باکس موتور سیب زمینی، موتور آبمیوه فروشی، کانکس آجیل و خشکبار و… را طراحی و تولید نموده است و باعث کارآفرینی در بین افرادی شده است که تصمیم دارند کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند.

در ادامه این مطلب، به صورت کامل ویژگی های بارز و حائز اهمیت یک کانکس پاپ کورن را برای شما شرح داده ایم و به صورت کامل مشخصات و ویژگی های تولید کننده کانکس پاپ کورن را آورده ایم. با ما همراه باشید.

تولید کننده کانکس پاپ کورن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تولید کننده کانکس پاپ کورن، به مجموعه و یا افرادی گفته می شود که بدون واسطه و به صورت مستقیم طراحی و تولید انواع سازه های پیش ساخته با متریال فایبر گلاس را انجام می دهند.

تولید کننده کانکس پاپ کورن، باید بر اساس بودجه شما سازه ای را طراحی کند تا در زمان خرید دچار مشکل نشوید. هم چنین تولید کننده کانکس پاپ کورن وظیفه دارد تا با توجه به محصولات و خدماتی شما تصمیم به ارائه آن ها را دارید، سازه ای را با امکانات و تجهیزات مختلف در اختیار شما قرار دهد.

به طور معمول برخی از امکانات به صورت پیشفرض بر روی کانکس های گروه دالیا تعبیه می شوند که از مهم ترین آن ها می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، سیستم نورپردازی داخلی و خارجی، شیر و پمپ برقی، پیشخوان و… اشاره کنیم.

تولید کننده کانکس پاپ کورن

تولید کننده کانکس پاپ کورن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در صورتی که نیاز به برخی امکانات و تجهیزات دیگر برای آماده سازی محصولات خود دارید، بهتر است آن را با تولید کننده کانکس پاپ کورن مطرح نمایید. در غیر این صورت در زمان ارائه محصولات و خدمات دچار مشکل خواهید شد.

نکاتی در مورد خرید کانکس پاپ کورن سیار

برای این که بتوانید خرید قابل اطمینانی از تولید کننده کانکس پاپ کورن را تجربه کنید، باید پیش از هر چیزی مواردی که در این بخش از مطلب شرح داده ایم را مورد بررسی قرار دهید. رعایت این موارد به شما کمک می کند تا به درستی سازه ای را مطابق با بودجه و محصولات خود خریداری کنید:

  • قبل از سفارش کانکس پاپ کورن، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
  • پیش از خرید و راه اندازی کانکس پاپ کورن، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کانکس پاپ کورن اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و بررسی امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود با تولید کننده کانکس پاپ کورن از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

ویژگی های مهم کانکس پاپ کورن سیار

برای خرید و راه اندازی کانکس پاپ کورن، لازم است ویژگی های منحصر به فردی را در نظر بگیرید که در این بخش از مطلب به صورت کامل به آن پرداخته شده است. توجه داشته باشید که در زمان خرید از تولید کننده کانکس پاپ کورن، باید موارد گفته شده بر اساس محصول و خدمات شما در نظر گرفته شوند:

کانکس پاپ کورن باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

کانکس های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

کانکس پاپ کورن باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

دیواره کانکس پاپ کورن باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس پاپ کورن ، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی کانکس پاپ کورن باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

تولید کننده کانکس پاپ کورن

بررسی مشخصات تولید کننده کانکس پاپ کورن

سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

کانکس پاپ کورن باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

نمای کانکس پاپ کورن را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

کانکس پاپ کورن باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

درب و پنجره کانکس سیار پاپ کورن

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی دارد. اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

معرفی بهترین تولید کننده کانکس پاپ کورن در تهران

دالیا گروپ، به عنوان بهترین تولید کننده کانکس پاپ کورن در تهران شناخته می شود که با استفاده از بهترین متریال روز دنیا و تجهیزات پیشرفته و هم چنین با داشتن تیمی ماهر در زمینه طراحی و تولید انواع سازه های پیش ساخته مانند کانکس سیار خشکشویی و با دکه فروشگاهی قهوه، بهترین سازه های پیش ساخته را در اختیار شما قرار می دهد.

مجموعه تولیدی دالیا، با داشتن بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید و فروش انواع سازه های پیش ساخته، این امکان را برای شما فراهم نموده است تا با داشتن هر میزان سرمایه و بودجه، بتوانید کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنید.

شما می توانید برای ثبت سفارش خود، با شماره  ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

تولید کننده کانکس پاپ کورن

معرفی بهترین تولید کننده کانکس پاپ کورن در تهران

Back to list