دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی فود تراک همبرگر

فود تراک همبرگر

فود تراک همبرگر، از زیبا ترین و جذاب ترین محصولات گروه دالیا می باشد که با داشتن یک محور دو چرخ و داشتن فضای کافی، امکان ارائه انواع همبرگر ها را برای شما میسر نموده است.

رستوران های سیار یا فود تراک یکی از کسب و کار های نوپا در حوزه صنایع غذایی میباشد. و در چند سال گذشته جایگاه مناسبی در بین مردم پیدا کرده و تقریبا محبوبیت خود را به دست آورده است. بسیاری از فست فود ها هستند که به شکل جانبی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند و در زمان کم نتیجه مطلوبی گرفته اند. این نکته به خصوص اگر در یک کسب و کار رقابتی فعالیت داشته باشید از لحاظ اصول بازاریابی اهمیت دارد. اگر شما هم قصد ایجاد و راه اندازی فود تراک را دارید میتوانید به مجموعه دالیا سازه برای شروع کسب و کار خود اعتماد کنید.

این سازه، با داشتن تجهیزات و امکانات مختلف از جمله سینک ظرفشویی، کابینت، پیشخوان و…. یکی از سازه های سیار محسوب می شود که امکان طبخ و آماده سازی انواع همبرگر ها را برای مالک خود فراهم می کند.

به دلیل گرانی اجاره بها و همین طور قیمت خرید مغازه ها در سطح شهر، بسیاری از کسب و کار های مرتبط با خوراکی و مواد غذایی، به سمت سیار و پرتابل شدن سوق پیدا کرده اند. غیر ممکن است گشتی در کوچه و خیابان بزنید و سازه های چرخ داری را مشاهده نکنید که به صورت سیار، خدمات و محصولات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

این نوع از سازه ها مانند فود تراک همبرگر، فود تراک غذا، فود تراک پیتزا و یا دکه فروشگاهی قهوه و…. که با استفاده از متریال فایبرگلاس ساخته می شوند، با داشتن تجهیزات و امکانات مختلف و کاملا مرتبط با صنف شما، امکان ایجاد یک کسب و کار به روز و نوین را مهیا نموده اند.

فود تراک همبرگر همان طور که پیش تر گفته شد، با متریال فایبر گلاس ساخته شده و یکی از محصولات پیش ساخته گروه تولیدی دالیا محسوب می شود. در این مطلب تصمیم داریم به صورت کامل، مشخصات فنی و ویژگی های این سازه منحصر به فرد را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک همبرگر

فود تراک همبرگر، به سازه ای پیش ساخته گفته می شود که با داشتن یک و یا دو محور دو چرخ، امکان جا به جایی را برای مالک خود سهولت می بخشد. همین طور تجهیزات و امکانات مختلفی که به طور کامل با محصولات و خدمات شما مرتبط هستند، برای آن تعبیه می شود.

با تغییر بازار عرضه و تقاضا و تغییر سلیقه مردم مختلف جامعه، بسیاری از کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی، به صورت سیار و پرتابل فعالیت می کنند. این کار باعث جلب مشتری بیش تر خواهد شد. چرا که یک سازه در ابعاد مشخص، همبرگر های خوشمزه ای را به مشتریان ارائه می دهد و همین مسئله می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد.

فود تراک همبرگر

معرفی فود تراک همبرگر

فود تراک همبرگر نیز به عنوان یک سازه چرخ دار و پرتابل، به منظور ارائه محصولات غذایی و مواد غذایی، با داشتن امکانات و تجهیزات مختلف و مرتبط با محصولات شما، این امکان را میسر کرده است تا بتوانید کسب و کار خود را در زمینه فروش انواع مختلف همبرگر گسترش دهید.

فود تراک همبرگر یکی از محصولات مجموعه تولیدی دالیا می باشد که از متریال فایبر گلاس ساخته شده است. این سازه با داشتن یک یا دو محور دو چرخ (بسته به ابعاد فود تراک) امکان حمل و نقل و جا به جایی آن را برای شما شهولت بخشیده است.

نکاتی در مورد سفارش و خرید فود تراک همبرگر

لازم است پیش از این که برای سفارش و ساخت فود تراک همبرگر اقدام کنید، حتما موارد مختلفی را در مورد این سازه مد نظر قرار دهید. آشنایی با برخی از نکات مانند چیدمان، طراحی، جا نمایی وسایل و تجهیزات و… از نکات مهمی محسوب می شوند که شما باید پیش از خرید فود تراک همبرگر با یک به یک آن ها آشنا باشید. در ادامه به صورت کامل این موارد را برای شما شرح داده ایم:

بررسی ابعاد فود تراک همبرگر

ابعاد و اندازه فود تراک ها می تواند نقش مهمی را روی طراحی و چیدمان آن ایفا کند. اما رایج ترین و مطلوب ترین ابعاد برای فود تراک ها ۴ متر و ۲۷ سانتی متر، ۴ متر و ۸۸ سانتی متر و ۶ متر و ۷۱ سانتی متر می باشد.

در صورتی که شما ابعاد واضح تر و دقیق تری از فود تراک همبرگر مورد نظر خود داشته باشید، می توانید با دقت و تسلط بیش تری آن را طراحی و چیدمان نمایید.

بررسی چیدمان فود تراک همبرگر

سرمایه گذاری برای طراحی و ساخت فود تراک همبرگر، به هیچ عنوان مشابه و یکسان نخواهد بود. شما باید به صورت تخصصی با چیدمان فود تراک همبرگر آشنا باشید. این مسئله یکی از مهم ترین مواردی می باشد که باید به عنوان یک صاحب کسب و کار به آن تسلط کافی را داشته باشید.

شما می توانید در صورت نداشتن تجربه و اطلاعات کافی در مورد طراحی و ساخت فود تراک، با کارشناسان و مشاوران دالیا گروپ از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

فود تراک همبرگر

بررسی فضای داخلی فود تراک همبرگر

برای راه اندازی یک فود تراک همبرگر ایده آل، باید تجهیزات مورد نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید محل قرار گیری هر یک از لوازم و وسایل مورد نیازتان را مشخص نمایید. در این صورت ساخت فود تراک به درستی انجام خواهد شد.

 

شما می توانید از فضای عمودی فود تراک با خرید فر های ترکیبی، شلف های آویز از سقف و قفسه بندی استفاده نمایید. در مرحله بعد باید بتوانید محل قرار گیری هر کدام را در فضای داخلی فود تراک علامت بزنید و یا بر روی کاغذ پیاده نمایید:

  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات پخت
  • میز کار و آماده سازی
  • سینک ظرفشویی
  • تجهیزات گرمایشی
  • کابینت و انبار
  • فضای سرو
  • تهویه

آشنایی با برند سازی فود تراک همبرگر

یکی از موارد مهمی که باید پیش از طراحی و ساخت فود تراک همبرگر در نظر بگیرید، علاوه بر چیدمان درست و بهینه، برند سازی فود تراک می باشد. به طور مثال شما می توانید یک پنجره دو دهنه داشته باشید. یک پنجره به منظور تحویل غذا به مشتریان و دیگری برای دریافت سفارش غذا از مشتری، تعبیه شود.

این کار در زمان طراحی و ساخت فود تراک باعث می شود مشتریان تازه وارد، در صف جداگانه ای قرار بگیرند در نتیجه کارایی کارکنان شما افزایش پیدا می کند. هم چنین می توانید با سرعت عمل بیش تری مشغول به دریافت و ارائه سرویس و سفارش شوید.

در ادامه نمونه هایی دیگر از سفارشی کردن فود تراک همبرگر را برای شما نام خواهیم برد:

  • گرافیک های منحصر به فرد
  • رنگ های روشن
  • مانیتور
  • چراغ های ال ای دی رنگی
  • چراغ های نور مخفی زیر فود تراک
  • منو با تابلو نوری
  • منو با تخته سیاه
  • تابلو به صورت برجسته
  • سایبان
  • سیستم های صوتی
  • علائم سه بعدی
  • بزرگ بودن لوگو

بررسی جزییات طراحی فود تراک همبرگر

پس از این که طراحی و ساخت فود تراک همبرگر به اتمام رسید، لازم است نکات دیگری را در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی و به صورت قانونی در سطح شهر خودتان به کسب درآمد بپردازید. در این بخش از مطلب به صورت کامل این جزییات را برای شما شرح داده ایم:

  • برنامه های تجاری
  • مقررات بهداشتی و ایمنی
  • مجوز های مخصوص و لازم برای راه اندازی فود تراک
  • اجازه فود تراک و تجهیزات
  • مخزن نگهداری آب
  • هزینه تجهیزات
  • محاسبه تعداد نیروی کار
  • زمینه های خدمات رسانی
  • پیدا کردن سیستم POS مناسب
  • بستر های بازاریابی
فود تراک همبرگر

بررسی جزییات طراحی فود تراک همبرگر

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، لازم است با داشتن یک برنامه مشخص، اقدام به ساخت فود تراک همبرگر کنید. بهتر است برای خرید این سازه، با تولید کننده فود تراک همبرگر تماس بگیرید. چرا که با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی فود تراک همبرگر تعیین نموده اید، بهتر است با حداقل هزینه ها کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

راهکار هایی برای درآمد زایی بیش تر!

پیش از این که شما برای راه اندازی یک فود تراک همبرگر اقدام کنید، افراد زیادی اقدام به این کار کرده اند و در همین راستا تجربه هایی را به منظور درآمد زایی بیش تر به دست آورده اند. به همین دلیل این بخش از مطلب را به ارائه راهکار های مختلف برای کسب درآمد بیش تر از این سازه اختصاص داده ایم.

شما می توانید با استفاده و با به کار گیری یک به یک این راهکار ها، درآمد مطلوبی را از فود تراک همبرگر به دست آورید.

لازم است بدانید که فود تراک همبرگر به صورت چرخ دار طراحی و تولید می شود. از این رو حمل و نقل و جا به جایی آن با کمک یک مالبند صورت می پذیرد. هر زمان که متوجه شدید در محل استقرار کنونی این سازه، درآمد مطلوبی ندارید و یا مشتریان زیادی برای خرید همبرگر به شما مراجعه نمی کنند، حتما محل قرار گیری آن را تغییر دهید.

خیابان های پر تردد از عابرین پیاده و سواره، ورودی مجتمع های تجاری و تفریحی، ورودی مال ها، مراکز خرید، خیابان های شلوغ از کسبه و اصناف مختلف و… گزینه هایی هستند که شما می توانید برای مستقر نمودن فود تراک همبرگر از آن ها استفاده کنید.

استفاده از مواد غذایی به روز و تازه، می تواند باعث بالا بردن کیفیت همبرگر های طبخ شده شود. از این رو توصیه می کنیم حتما از مواد غذایی و مواد اولیه تازه استفاده کنید. این امر باعث جلب مشتری بیش تر نیز خواهد شد.

سعی کنید برای اطمینان بیش تر مشتری و همین طور آشنایی او با شیوه آماده سازی همبرگر ها توسط شما، برخی از مراحل کار را به گونه ای انجام دهید که امکان مشاهده توسط مشتری وجود داشته باشد. این کار باعث جلب رضایت مشتری از روند پخت و همین طور بهداشت شما نیز خواهد شد.

فود تراک همبرگر

راهکار هایی برای درآمد زایی بیش تر از فود تراک همبرگر

بسته بندی جذاب و استفاده از دستور پخت های مختلف و هم چنین داشتن یک منو بر اساس سلیقه افراد مختلف جامعه، می تواند از دیگر راهکار ها برای جذب درآمد بیش تر باشد.

البته برخورد مناسب با مشتری و همین طور سرعت عمل بالا، نیز می تواند به جذب مشتری بیش تر کمک کرده و متعاقبا منجر به افزایش درآمد شما شود.

خرید انواع فود تراک

شما نیز می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار خود یک فود تراک خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید.

قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد.

Back to list