کانکس

معرفی دکه خشکشویی سیار

معرفی دکه خشکشویی سیار

دکه خشکشویی سیار، علاوه بر این که ایده ای برای راه اندازی کسب و کار محسوب می شود، سازه ای جالب با متریال فایبر گلاس نیز می باشد.

دکه خشکشویی سیار که با نام کانکس سیار خشکشویی نیز شناخته می شود، یکی از محصولات مجموعه تولیدی دالیا به شمار می آید که با داشتن امکانات و تجهیزات مختلف، امکان ارائه خدمات خشکشویی را برای شما مهیا کرده است.

امروزه به دلیل گرانی اجاره بها مغازه ها و یا قیمت بالای املاک، ایجاد یک کسب و کار سرمایه ای زیاد نیاز دارد که ممکن است تهیه آن برای هر فردی میسر نباشد. از این رو تنها با پرداخت ۲ تا ۳ ماه اجاره بها یک مغازه، می توانید صاحب یک دکه خشکشویی سیار شوید.

نکاتی در مورد خرید دکه خشکشویی سیار

پیش از این که برای خرید و راه اندازی دکه خشکشویی سیار اقدام کنید، لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید. با توجه به این نکات می توانید خرید خود را با اطمینان خاطر بیش تری انجام داده و از متحمل شدن ضرر و زیان مالی خود جلوگیری کنید:

  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • قبل از سفارش دکه خشکشویی سیار، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • پیش از خرید و راه اندازی این سازه، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه سازه خشکشویی سیار اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

دکه خشکشویی سیار باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

هر یک از سازه هایی که به عنوان محلی برای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند، باید دارای مشخصات و ویژگی های متناسب با همان شغل و حرفه باشند. در این بخش از مطلب برخی از ویژگی های مهمی که باید دکه خشکشویی سیار آن ها را در خود داشته باشد را شرح داده ایم.

لازم است با توجه به این ویژگی ها، سازه دکه خشکشویی سیار را از طریق تولید کننده مستقیم آن خریداری کنید:

دکه خشکشویی سیار

بررسی ویژگی های دکه خشکشویی سیار

دکه خشکشویی سیار باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

کانکس های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

دیواره دکه خشکشویی سیار باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی دکه خشکشویی سیار، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی دکه خشکشویی سیار باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

دکه خشکشویی سیار باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

دکه خشکشویی سیار باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

دکه خشکشویی سیار

دکه خشکشویی سیار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

درب و پنجره دکه خشکشویی سیار

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

دکه خشکشویی سیار باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

نمای دکه خشکشویی سیار را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

هزینه راه اندازی دکه خشکشویی سیار چقدر است؟

برای راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به بودجه و سرمایه ای مشخص می باشد. اما این که این سرمایه در چه مسیری و برای چه اموری خرج شود و یا این که باید چه میزان بودجه ای تعیین شود تا تمامی مخارج راه اندازی دکه خشکشویی سیار را در بر بگیرد، از نکاتی است که در این بخش از مطلب به آن پرداخته ایم.

مجموعه تولیدی دالیا، در ادامه مخارج پیش روی شما را مطرح کرده اند تا بتوانید به درستی بودجه و سرمایه ای را برای این کسب و کار و راه اندازی دکه خشکشویی سیار در نظر بگیرید:

  • خرید دکه خشکشویی سیار
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن دکه خشکشویی سیار
  • مواد اولیه و تجهیزات خشکشویی
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر!

اگر شما هم از خرید و راه اندازی دکه خشکشویی سیار تصمیم دارید تا درآمد بیش تری به دست آورید، این بخش از مطلب را از دست ندهید. دالیا گروپ با بررسی تجربه های افرادی که پیش از شما اقدام به راه اندازی کسب و کار های سیار و پرتابل کرده اند، در این بخش راهکار هایی را جهت درآمد زایی بیش تر ارائه نموده است.

بدون تردید تمامی افرادی که کسب و کار و حرفه ای را راه اندازی و ایجاد می کنند، تصمیم دارند با به دست آوردن درآمد مطلوب، امورات زندگی خود را بگذرانند. از این رو توصیه می کنیم حتما پیش از خرید دکه خشکشویی سیار، محل استقرار و قرار گیری آن را مشخص کنید.

دکه خشکشویی سیار

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از دکه خشکشویی سیار

توصیه می کنیم برای تعیین محل استقرار دکه خشکشویی سیار، به محله های پر جمعیت مسکونی بروید. البته اولویت با محله هایی است که دسترسی مطلوبی به مغازه خشکشویی نداشته باشند. لازم است بدانید که دکه خشکشویی سیار صرفا با جرثقیل امکان جا به جا شدن و حمل و نقل دارد. به همین دلیل لازم است پیش از خرید آن، محل قرار گیری دکه خشکشویی سیار را مشخص نمایید.

البته استفاده از مواد شوینده مرغوب و همین طور سرعت عمل بالا، می تواند به کسب درآمد بیش تر شما و همین طور رضایت مندی مشتریان کمک کرده و باعث جذب مشتری بیش تر و در نهایت کسب درآمد بالا تر شود.

استفاده از کاور لباس و یا ارائه برخی از خدمات به صورت ویژه و تعیین قیمت برای خدمات به صورت مقرون به صرفه راهکار های دیگری هستند که به شما در کسب درآمد بیش تر کمک خواهند کرد.

ارائه تخفیفات ویژه و آفر های فصلی، به خصوص اواخر سال که بیش تر ایرانیان با خانه تکانی درگیر هستند، استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای تبلیغات کسب و کارتان و همین طور معرفی حرفه تان به افراد و… هر کدام می توانند به تنهایی به عنوان یک راهکار به منظور درآمد زایی بیش تر شناخته شوند.

Back to list