باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس

معرفی موتور فود غذا های خانگی

معرفی موتور فود غذا های خانگی

ایجاد یک کسب و کار آن هم با حداقل بودجه و هزینه، برای هر جوانی آرزو می باشد. راه اندازی موتور فود غذا های خانگی نیز یک ایده محسوب می شود که می تواند با کم ترین هزینه و با مقرون به صرفه ترین قیمت ها، صورت پذیرد.

امروزه بسیاری از کسب و کار ها به دلیل گرانی اجاره بها و یا خرید مغازه به صورت ثابت، به شکل سیار و پرتابل فعالیت دارند. به خصوص کسب و کار هایی که با مواد غذایی و انواع خوراکی ها سر و کار دارند. در این مطلب علاوه بر معرفی موتور فود غذا های خانگی، به نکات دیگری در مورد راه اندازی و هم چنین کسب درآمد بیش تر از این کسب و کار پرداخته ایم. با دالیا همراه باشید.

بررسی مشخصات فنی موتور فود غذا های خانگی

همان طور که از نام این محصول مشخص است، موتور سیکلت به یک اتاقک چرخ دار مجهز شده است. به همین دلیل لازم است به منظور راه اندازی موتور فود غذا های خانگی، حتما برای خرید و یا ساخت اتاقک موتور سیکلت اقدام کنید.

این موتور سه چرخ، با داشتن یک اتاقک در قسمت عقبی موتور سیکلت که به یک محور دو چرخ مجهز شده است تا جا به جایی و حمل و نقل آن از طریق موتور سیکلت سهولت بخشیده شود.

ابعاد و اندازه اتاقک موتور سه چرخ به طول ۲ متر، عرض یک متر و ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر می باشد. هم چنین لازم است بدانید که از متریال های مختلفی برای ساخت و تولید موتور فود غذا های خانگی استفاده می شود که از مهم ترین و مقرون به صرفه ترین آن ها می توانیم از گالوانیزه و فایبر گلاس نام ببریم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد.

معرفی موتور فود غذا های خانگی

بررسی مشخصات فنی و معرفی موتور فود غذا های خانگی

اتاقکی که به منظور راه اندازی موتور فود غذا های خانگی ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

اتاقکی که برای راه اندازی موتور فود غذا های خانگی طراحی و تولید می شود، به دلیل ساخته شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا برند و طرح دلخواه خود را برای نمای خارجی آن پیاده سازی کنید. در این صورت محصول و همین طور برند شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد بود. توصیه می کنیم که برای اجرای طرح ها و رنگ های مختلف، حتما با گروه دالیا مشورت کنید.

از دیگر مشخصه های فنی موتور فود غذا های خانگی می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، پیشخوان، کابینت، نور پردازی داخلی و خارجی و… اشاره کنیم.

پس از تهیه این سازه، می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز خود مانند اجاق گاز، کپسول گاز، یخچال صندوقی، یخچال ویترینی برای ارائه نوشیدنی و… برای ایجاد کسب و کار موتور فود غذا های خانگی اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و همین طور دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات، مشخصات فنی و امکانات مورد نیاز از موتور فود غذا های خانگی خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

نکاتی در مورد خرید موتور فود غذا های خانگی

برای این که خرید موتور فود غذا های خانگی با اطمینان بیش تری انجام دهید، در این بخش از مطلب نکاتی را برای شما مطرح نموده ایم که انجام آن ها علاوه بر جلوگیری از متضرر شدن، به برنامه ریزی دقیق تری در زمینه راه اندازی و ایجاد موتور فود غذا های خانگی نیز کمک می کند:

  • لازم است پیش از سفارش موتور فود غذا های خانگی، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه موتور فود غذا های خانگی اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • پیش از خرید و راه اندازی موتور فود غذا های خانگی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود غذا های خانگی

بدون تردید هر فردی که برای خرید موتور فود غذا های خانگی اقدام می کند، تصمیم دارد تا از آن کسب درآمد داشته باشد. برخی از افراد به دلیل عدم داشتن تجربه کافی در زمینه کسب و کار های سیار و پرتابل، در زمان فروش محصولات خود دچار مشکل می شوند. از این رو تصمیم داریم در این بخش از مطلب نکاتی را در مورد کسب درآمد بیش تر از طریق موتور فود غذا های خانگی به شما ارائه دهیم:

محل قرار گیری و یا استقرار موتور فود غذا های خانگی می تواند تاثیر چشم گیری در کسب درآمد شما داشته باشد. به طور مثال می توانید صبح ها در مسیر ها و خیابان های پر تردد و پر رفت و آمد مستقر شوید و محصولاتی مانند نیمرو و املت خانگی و یا نون و پنیر را به مشتریان خود ارائه دهید.

معرفی موتور فود غذا های خانگی

نکاتی در مورد کسب درآمد بیش تر و معرفی موتور فود غذا های خانگی

ظهر ها توصیه می کنیم در خیابان های پر مغازه مراجعه کنید و موتور فود غذا های خانگی خود را در آن محل مستقر نمایید تا بتوانید با ارائه غذا های خانگی مانند ماکارونی، عدس پلو، کوکو سبزی، پلو مرغ و… ناهار کسبه را تامین نمایید.

عصر ها نیز می توانید به محله هایی مراجعه نمایید که کارمندان فعالیت دارند. چرا که ممکن است در راه بازگشت به خانه، استقبال بی نظیری از غذا های خانگی خوشمزه شما کنند.

سرعت و مهارت شما در آماده سازی غذا های خانگی، نیز از دیگر موارد و نکاتی است که می تواند تاثیر چشم گیری بر روی درآمد شما داشته باشد. البته نا گفته نماند که غذا های خانگی را باید از پیش آماده سازی کنید. چرا که بر اساس مشخصات فنی که در مورد موتور فود غذا های خانگی در اختیار شما قرار دادیم، امکان پخت و طبخ غذا ها در اتاقک موتور سیکلت وجود ندارد.

توصیه می کنیم که حتما از مواد غذایی تازه و به روز برای پخت غذا های خانگی استفاده نمایید. این کار باعث بیش تر شدن کیفیت غذا های طبخ شده، می شود و همین طور مشتریان بیش تری به سمت شما سوق پیدا خواهند کرد که در نتیجه درآمد بیش تری را برای شما رقم می زند.

نکاتی در مورد خرید موتور فود غذا های خانگی

برای این که انتخاب و همین طور خرید مطمئنی از موتور فود غذا های خانگی داشته باشید، نکاتی را در این بخش از مطلب درج کرده ایم که با رعایت آن ها از متضرر شدن خود جلوگیری می کنید:

  • لازم است پیش از سفارش موتور فود غذا های خانگی، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه موتور فود غذا های خانگی اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • پیش از خرید و راه اندازی موتور فود غذا های خانگی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
معرفی موتور فود غذا های خانگی

راهنمای خرید و معرفی موتور فود غذا های خانگی

Back to list