باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

نکاتی برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

نکاتی در مورد راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

راه اندازی موتور آبمیوه فروشی، یکی از ایده های بکر و فوق العاده پول ساز برای ایجاد کسب و کار می باشد. در واقع کم تر کسی را می توان پیدا کرد که از خوردن آبمیوه طبیعی لذت نبرد.

امروزه بسیاری از کسب و کار ها را در گوشه و کنار خیابان های شهر مشاهده می کنیم که به صورت پرتابل و سیار مانند موتور فود سوخاری و یا کانکس آجیل و خشکبار، فعالیت دارند و محصولات خوراکی متنوعی را ارائه می کنند. از این رو ایده ایجاد و خرید موتور آبمیوه فروشی می تواند یک گزینه جالب توجه برای افرادی محسوب شود که می خواهند با کم ترین میزان بودجه و سرمایه، کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

گروه تولیدی دالیا، به عنوان تولید کننده موتور آبمیوه فروشی در تهران شناخته می شود که با به کار گیری بهترین متریال روز دنیا و همین طور تیمی متخصص و کار بلد در زمینه تولید سازه های پیش ساخته با استفاده از مواد اولیه فایبرگلاس، سازه های سیار و چرخ دار زیبا و جذابی را طراحی و تولید می کند.

در ادامه تصمیم داریم به صورت تخصصی به معرفی موتور آبمیوه فروشی بپردازیم و نکاتی را در مورد راه اندازی این کسب و کار برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

نحوه راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی، لازم است در ابتدا برای خرید یک موتور سه چرخ که به اتاقکی مجهز شده است، اقدام کنید. توصیه می کنیم برای خرید این موتور سه چرخ، به تولید کننده و عرضه کننده مستقیم آن مراجعه کنید تا بتوانید با هر میزان بودجه و سرمایه کسب و کار خود را ایجاد نمایید.

موتور آبمیوه فروشی

نحوه راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

گروه تولیدی دالیا این امکان را برای صاحبین کسب و کار فراهم نموده است تا با هر میزان بودجه و سرمایه، بتوانند برای خرید موتور آبمیوه فروشی اقدام کنند. لازم به ذکر است که شما بر اساس بودجه تعیین شده، موتور سیکلت سه چرخ مورد نیاز خود را با امکانات و تجهیزات مختلف سفارش می دهید.

پیشنهاد می دهیم پیش از این که برای خرید موتور آبمیوه فروشی اقدام کنید، حتما با گروه دالیا از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

دریافت مجوز موتور آبمیوه فروشی

پیش از این که برای خرید موتور آبمیوه فروشی قدمی بردارید و یا ثبت سفارش انجام دهید، لازم است به منظور دریافت مجوز های لازم و ضروری از ارگان های دولتی، اقدام نمایید. فروش آبمیوه طبیعی از طریق موتور آبمیوه فروشی، مستلزم دریافت مجوز کسب و کار سیار می باشد.

شما باید پروانه بهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی را دریافت کنید. برای انجام این کار لازم است درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهید. همین طور یک تعهد محضری به نام مالک باید صادر شود. مهم ترین مدرک مورد نیاز در این پروسه، دریافت کارت بهداشت که باید به نام مالک و یا متصدی موتور آبمیوه فروشی پیش تر صادر شده باشد.

هم چنین گواهینامه از آموزشگاهس بهداشت نیز لازم است. به جز موارد گفته شده، مالک موتور آبمیوه فروشی باید یک  برنامه کنترل بهداشتی (HACCP) ارائه دهد. در نهایت با توجه به سیار و چرخ دار بودن این کسب و کار، باید سایر مجوز های از شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی دریافت گردد.

وسایل مورد نیاز برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

حال که مجوز کسب و کار سیار خود را دریافت نمودید، وقت آن رسیده است تا مواد اولیه مورد نیاز را تهیه کنید. در ابتدا باید مشخص کنید که چه تعداد آبمیوه طبیعی را به مشتریان خود ارائه می دهید و نام کدام آبمیوه ها را در منو خود درج کرده اید.

ارائه و ترکیب آبمیوه طبیعی به همراه انواع بستنی ها می تواند یک ایده جالب محسوب شود. اما لازم است پیش از این که برای خرید مواد اولیه و مواد خوراکی و انواع میوه ها اقدام کنید، حتما بودجه و سرمایه خود را تعیین نمایید.

هم چنین می توانید گزینه هایی را برای برخی از فصول سال در نظر بگیرید. به طور مثال شیر کاکائو، شیر داغ، اسپرسو، شیر قهوه و… جزو منو گرم و همین طور محصولات فصول زمستانی شما باشند.

پس از آن باید به فکر تجهیزات و وسایل مورد نیاز خود باشید. به طور معمول یک موتور آبمیوه فروشی، به دلیل کار کردن به صورت سیار و پرتابل، باید تجهیزات محدود اما کارآمدی داشته باشد. از مهم ترین وسایل مورد نیاز می توانیم به یخچال جهت نگهداری میوه ها، دستگاه آبمیوه گیری، نی، بطری و لیوان یکبار مصرف و… اشاره کنیم.

برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی چه مقدار بودجه لازم است؟

برای این که بودجه و سرمایه مورد نیاز در جهت راه اندازی موتور آبمیوه فروشی مشخص شود، باید عوامل مختلفی مورد بررسی قرار بگیرند. مهم ترین آن ها، خرید و تهیه یک موتور سه چرخ اتاقک دار می باشد. سپس باید برای تجهیز نمودن این اتاقک اقدام کنید و لوازم و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

برخی از امکانات و تجهیزات مانند شیر و پمپ برقی، سیستم آب و فاضلاب، برق رسانی داخلی و خارجی، کانتر، پیشخوان، کابینت و… به صورت پیشفرض و از سوی تولید کننده بر روی این سازه تعبیه شده اند.

موتور آبمیوه فروشی

برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی چه مقدار بودجه لازم است؟

اما برخی دیگر از تجهیزات و وسایل مانند یخچال صندوقی، یخچال ویترینی، دستگاه آبمیوه گیری دستی، دستگاه آبمیوه گیری صنعتی و… باید به صورت جداگانه خریداری شده و در داخل اتاقک جا نمایی شوند. البته تمامی لوازم و وسایل مورد نیاز برای ایجاد یک آبمیوه فروشی سیار، هزینه ای جداگانه دارند.

نکاتی در مورد خرید موتور سه چرخ سیار

حتما پیش از این که برای ثبت سفارش موتور آبمیوه فروشی سیار اقدام کنید، نکاتی که در این بخش از مطلب شرح داده ایم را جدی بگیرید و به آن ها توجه نمایید. در صورت عدم رعایت هر کدام ممکن است شما متحمل ضرر و زیان مالی بسیاری شوید:

  • پیش از خرید موتور سه چرخ، نوع محصول خود را تعیین کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه موتور آبمیوه فروشی اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • پیش از خرید و راه اندازی موتور آبمیوه فروشی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از موتور آبمیوه فروشی

حال که تصمیم خود را برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی گرفته اید، وقت آن رسیده است تا بر اساس تجربه های افرادی که به صورت پرتابل و سیار کسب و کار خود را اداره می کنند و از آن درآمد کسب می نمایند، راهکار هایی را پیاده سازی کنید تا به بیش تر شدن درآمد شما از این کسب و کار کمک کند.

همان طور که می دانید موتور آبمیوه فروشی به صورت سیار، چرخ دار با قابلیت جا به جایی توسط موتور سیکلت طراحی و تولید می شود. از این رو هر زمان که احساس کردید، مشتری چندانی ندارید، حتما محل استقرار آن را تغییر دهید.

به طور معمول ورودی پاساژ ها، مراکز خرید و متجمع های تجاری و تفریحی، می تواند گزین مناسبی برای مستقر نمودن موتور آبمیوه فروشی باشد. البته نمی توان از خیابان های پر تردد و پر رفت و آمد چشم پوشی نمود.

بهتر است به فکر پیدا کردن محلی مشخص برای مستقر نمودن این سازه باشید تا بتوانید مشتریانی را به صورت ثابت برای خود نگه دارید. همین طور توصیه می کنیم به سراغ محله ها و یا کوچه و خیابان هایی بروید که فروش آبمیوه طبیعی چندان در آن ها رونق ندارد.

ارائه منو متنوع، ایجاد تخفیف و آفر های مختلف، تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تهیه میوه به تاریخ روز و تازه و… هر کدام می توانند به تنهایی یک راهکار جهت افزایش درآمد بیش تر از موتور فروش آبمیوه باشند.

استفاده از ظروف یکبار مصرف با کیفیت و یا قیمت گذاری منو به صورت منصفانه، نیز می توانند باعث جلب مشتری بیش تر و در نهایت بالا تر رفتن درآمد شما شوند.

موتور آبمیوه فروشی

راهکار هایی برای افزایش درآمد از موتور آبمیوه فروشی

Back to list