دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

نحوه راه اندازی کانکس پاپ کورن

نحوه راه اندازی کانکس پاپ کورن

ایده راه اندازی کانکس پاپ کورن یکی از ناب ترین و بهترین ایده ها برای ایجاد کسب و کار و کاملا مطابق و مناسب با تقاضای جامعه امروزی می باشد. گروه تولیدی دالیا با طراحی و تولید کانکس ها و کیوسک های مختلف مانند کانکس آجیل و خشکبار و یا کانکس سیار خشکشویی، باعث ایجاد رونق در بین کسب و کار های نوپا و همین طور سیار شده است.

تجهیزات و امکانات مختلفی از سوی دالیا گروپ برای این نوع از سازه ها در نظر گرفته می شود که باعث سهولت بخشیدن به راه اندازی کانکس پاپ کورن شده است. در مجموع امروزه به دلیل گرانی اجاره بها ها و یا قیمت بالای ملک، ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار نیاز به سرمایه و بودجه فراوانی دارد.

اما شما تنها با خرید و راه اندازی کانکس پاپ کورن می توانید صرفا با پرداخت دو تا سه ماه اجاره بها یک مغازه، کسب و کار خود را به صورت سیار و پرتابل ایجاد نمایید.

با ما همراه باشید تا بیش از پیش شما را با نحوه راه اندازی کانکس پاپ کورن آشنا کنیم.

نکاتی در مورد خرید کانکس پاپ کورن

برای این که خرید و راه اندازی کانکس پاپ کورن را با اطمینان خاطر و اطلاعات بیش تری انجام دهید، در این بخش از مطلب دالیا گروپ تصمیم دارد نکاتی را در مورد خرید این محصول برای شما ذکر کند.

راه اندازی کانکس پاپ کورن

نکاتی در مورد راه اندازی کانکس پاپ کورن

توجه داشته باشید که باید یک به یک این موارد را به دقت بررسی نمایید تا بتوانید پس از راه اندازی کانکس پاپ کورن به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید. البته در ادامه راهکار هایی را برای درآمد بیش تر از راه اندازی کانکس پاپ کورن برای شما ارائه کرده ایم.

  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • قبل از سفارش کانکس پاپ کورن، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • پیش از خرید و راه اندازی کانکس پاپ کورن، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کانکس پاپ کورن اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

کانکس پاپ کورن باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

به منظور راه اندازی کانکس پاپ کورن باید نکاتی را در مورد این سازه بدانید. باید سازه ای که به عنوان کانکس پاپ کورن مورد استفاده قرار می گیرد، دارای مشخصه های فنی مناسب و مطلوبی باشد که در این بخش از مطلب یک به یک آن ها را برای شما شرح داده ایم:

  • کانکس پاپ کورن باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

کانکس های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

  • دیواره کانکس پاپ کورن باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس پاپ کورن ، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

  • دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی کانکس پاپ کورن باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

  • کانکس پاپ کورن باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

  • کانکس پاپ کورن باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

راه اندازی کانکس پاپ کورن

برای راه اندازی کانکس پاپ کورن چه ویژگی هایی را در نظر بگیریم؟

  • درب و پنجره کانکس سیار خشکشویی

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

  • کانکس پاپ کورن باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

  • نمای کانکس پاپ کورن را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

هزینه راه اندازی کانکس پاپ کورن چقدر است؟

همان طور که می دانید برای خرید و راه اندازی کانکس پاپ کورن نیاز به بودجه و سرمایه ای مشخص می باشد. از این رو تصمیم داریم مخارجی را که به عنوان هزینه راه اندازی کانکس پاپ کورن پیش رو دارید را به صورت مختصر توضیح دهیم تا بودجه و سرمایه متناسبی را برای آن در نظر بگیرید:

  • خرید کانکس پاپ کورن
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن کانکس پاپ کورن
  • مواد اولیه و تجهیزات مرتبط با آماده سازی ذرت و پاپ کورن
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد راه اندازی و خرید کانکس پاپ کورن مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از کانکس پاپ کورن

پاپ کورن و تمامی خوراکی هایی که به ذرت مرتبط می شوند مانند ذرت مکزیکی، امروزه مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته اند. به خصوص که در آغاز فصول سرد سال هستیم و خوردن یک لیوان ذرت مکزیکی داغ و یا انواع پاپ کورن ها می تواند برای هر فردی جذاب باشد.

راه اندازی کانکس پاپ کورن

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از راه اندازی کانکس پاپ کورن

هم چنین افرادی که اقدام به راه اندازی یک کسب و کار جدید و نوین می کنند، بدون شک تصمیم دارند از آن کسب درآمد کنند. حال تصور کنید فردی به دلیل بی اطلاعی و یا عدم تجربه کافی، به درآمد مطلوبی دست پیدا نکند و مشتریان کمی را پاسخگو باشد. از این رو لازم دانستیم به صورت کامل راهکار هایی را به منظور درآمد بیش تر از راه انداری کانکس پاپ کورن برای شما شرح دهیم.

همان طور که می دانید کانکس پاپ کورن یک سازه سیار محسوب می شود که جا به جایی آن با کمک جرثقیل صورت می پذیرد. از این رو توصیه می کنیم پیش از این که  برای خرید و راه اندازی کانکس پاپ کورن اقدام کنید، حتما محل استقرار آن را مشخص کنید.

توصیه می کنیم محل استقرار کانکس پاپ کورن را در محله های پر جمعیت و پر تردد و پر رفت و آمد تعیین نمایید. هم چنین می توانید به سراغ ورودی پاساژ ها، مال ها و مجتمع های تفریحی و تجاری بروید. البته باید پیش از استقرار کانکس پاپ کورن حتما مجوز های لازم را از شهرداری دریافت کنید تا در زمان فروش محصولات خود از سوی اماکن دچار مشکل نشوید.

استفاده از مواد اولیه تازه و با تاریخ روز می تواند به جلب مشتری بیش تر کمک کند. برای این کار حتما با چند مغازه دار که محصولات مرتبطی با شما دارند را انتخاب کنید تا در زمان ارائه انواع پاپ کورن و محصولات مرتبط با ذرت، دچار کمبود مواد اولیه نشوید و بتوانید در کم ترین زمان آن ها را تهیه کنید.

بسته بندی جذاب و همین طور رعایت بهداشت و خوش رو بودن از دیگر مواردی هستند که می توانند به شما در کسب درآمد بیش تر از راه اندازی کانکس پاپ کورن کمک کنند.

Back to list