فست فود موتوری, فست فود موتوری استاندارد, فست فود موتوری خارجی, موتور فست فود سیار

امکانات و تجهیزات کمپر فود

امکانات و تجهیزات کمپر فود

کمپر فود سازه ای پیش ساخته محسوب می شود که با استفاده از متریال فایبر گلاس ساخته می شود. امکانات و تجهیزات کمپر فود جزو مواردی به شمار می آید که بدون شک، تمامی خریداران کانکس ۶ متری دست دوم به آن ها توجه می کنند.

با به روز شدن تجهیزات و همین طور تغییر شیوه درخواست مشتریان، محصولات مختلفی به بازار ورود پیدا کرده اند که کمپر فود ها و فود تراک ها جزو آن ها می باشند. امکانات و تجهیزات کمپر فود نیز بر اساس محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید، مشخص می شود.

امکانات و تجهیزات کمپر فود

معرفی امکانات و تجهیزات کمپر فود

شاید برای شما هم سوال شده باشد که کمپر فود چیست و چه کاربردی دارد. در این مطلب دالیا گروپ به صورت تخصصی به این موضوع پرداخته است. با ما همراه باشید.

کمپر فود چیست و چه کاربردی دارد؟

در گذشته ای نه چندان دور، کمپر فود ها با نام های گاری مواد غذایی، گاری خوراکی، چرخ مواد غذایی، چرخ دستی غذا فروش و.. شناخته می شدند. اما امکانات و تجهیزات کمپر فود های امروزی، خیلی بیش تر و مجهز تر از گاری مواد غذایی یا چرخ دستی غذا فروش گذشته می باشد.

چرا که از امکانات و تجهیزات رستورانی برخوردار شده است. اما در ابعاد کوچک تر و همین طور به شکل سیار! در واقع از کمپر فود امروزه به عنوان یک آشپزخانه سیار و پرتابل استفاده می شود که امکان ارائه انواع مواد غذایی را برای صاحبین کسب و کار مرتبط با مواد غذایی میسر نموده است.

کاربرد کمپر فود همانند موتور فست فود سیار، کاملا به محصولی بستگی دارد که شما تصمیم به ارائه آن را دارید. به طور مثال اگر بخواهید در کمپر فود سیب زمینی سرخ کرده ارائه دهید، لازم است در لیست امکانات و تجهیزات کمپر فود سرخ کن رستورانی در نظر گرفته شود. یا حتی اگر تصمیم به فروش پیتزا را داشته باشید، باید به این نکته توجه کنید تا در زمان ثبت سفارش و مشخص نمودن امکانات و تجهیزات کمپر فود، حتما فر پیتزا را نیز در نظر بگیرید.

مزایای خرید کمپر فود

بسیاری از افراد به دلیل بودجه محدودی که دارند، امکان راه اندازی یک کسب و کار را ندارند. به خصوص اگر در زمینه ارائه مواد غذایی باشد. چرا که اجاره بها های مغازه و همین طور تجهیز کردن آن می تواند هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد.

امروزه بسیاری از نقاط کشور اعم از تهران و سایر شهرستان ها و استان ها برای شروع کار با کانکس ۶ متری در اصفهان و دیگر شهر ها شاهد فعالیت کانکس های و غرفه های مواد غذایی به صورت سیار و پرتابل هستیم. از این رو کمپر فود یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی کسب و کار مرتبط با مواد غذایی محسوب می شود.

البته نا گفته نماند که امکانات و تجهیزات کمپر فود کاملا بر اساس محصول غذایی که تصمیم به فروش آن را دارید، تعیین می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که پیش از تماس با تولید کننده کمپر فود، حتما محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید را مشخص کنید.

در ادامه به شرح نکات بیش تری در مورد خرید کمپر فود می پردازیم. با ما همراه باشید.

در صورتی که به دنبال دلایلی منطقی و اقتصادی برای خرید کمپر فود هستید و یا می خواهید بدانید که تهیه امکانات و تجهیزات کمپر فود چه مزایایی دارد، این بخش از مطلب را دنبال کنید.

در مجموع خرید کمپر فود به افرادی توصیه می شود که تصمیم دارند کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنند و برند شخصی خود را در زمینه مواد غذایی داشته باشند. به دلیل قیمت مقرون به صرفه و همین طور اقتصادی کمپر فود ها، این دسته از محصولات، گزینه مناسبی برای داشتن یک کسب و کار سیار به شمار می آیند.

امکانات و تجهیزات کمپر فود

مزایای خرید امکانات و تجهیزات کمپر فود

هم چنین امکانات و تجهیزات کمپر فود به گونه ای انتخاب و تهیه می شوند تا شما بتوانید محصولات غذایی که مد نظر دارید را به مشتریان خود ارائه دهید. البته لازم به ذکر است که باید حتما در این زمینه با مرکز خرید کمپر فود مشورت کنید.

جالب است بدانید که شما می توانید با پرداخت مبلغی معادل ۳ یا ۴ ماه اجاره بهای یک مغازه، یک کمپر فود سیار برای خود داشته باشید و هر چه سریع تر به مرحله کسب درآمد برسید.

بررسی امکانات و تجهیزات کمپر فود و مشخصات فنی

از مهم ترین امکانات و تجهیزات کمپر فود که به صورت پیش فرض برای آن از سوی تولید کننده تعیین شده است، می توانیم به پمپ و شیر برقی، سیستم آب رسانی و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، سینک ظرفشویی، محور دو چرخ به همراه مالبند، مخزن آب، سرخ کن، یخچال و فریزر، انوع گریل و… اشاره کنیم.

تمامی امکانات و تجهیزات کمپر فود نام برده شده، قابل تغییر بوده و کاملا به محصولات غذایی که می خواهید آن ها را به مشتریان خود ارائه دهید، تعیین می شوند.

کمپر فود سرعتی معادل ۷۰ کیلو متر بر ساعت دارد. از مهم ترین مشخصه های فنی این سازه پیش ساخته می توانیم از ابعاد آن نام ببریم که معادل ۲٫۳۰ در ۱٫۸۰ در ۲٫۱۰ متر می باشد. شاسی به کار گرفته شده در ساخت کمپر فود از جنس ورق فولادی می باشد که بر اساس خواسته مشتری امکان تغییر دارد.

کمپر فود در واقع از متریال فایبر گلاس ساخته می شود. این سازه با کمک قالب گیری و سپس متصل کردن بخش های مختلف به یکدیگر و آب بندی تمامی بخش ها، تولید می شود. داخل بخش های گوناگون کمپر فود، به منظور بالا بردن مقاومت آن، از میلگرد استفاده می شود.

دیوار های بیرونی به طور معمول از جنس کامپوزیت ساخته می شوند. اما این امکان وجود دارد تا به سلیقه خود، متریال های مختلفی مانند ترمووود را برای آن انتخاب کنید. دیواره های داخلی از جنس پی وی سی و استیل می باشند که این مورد نیز امکان تغییر دارد.

در زمان خرید کمپر فود به این نکات توجه کنید

در صورتی که تصمیم خود را برای خرید کمپر فود گرفته اید، خالی از لطف نیست که پیش از خرید این محصول به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از خرید کمپر فود، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • لازم است پیش از سفارش کمپر فود، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات کمپر فود را به درستی انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کمپر فود اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات کمپر فود را از پیش تعیین کنید.

چگونه برای خرید کمپر فود اقدام کنیم؟

به منظور خرید کمپر فود لازم است بدون واسطه و به صورت مستقیم با تولید کننده آن در تماس باشید. شما این امکان را دارید تا برای خرید کمپر فود با گروه تولیدی دالیا تماس بگیرید.

این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع محصولات از جنس فایبر گلاس، یکی از متبحر ترین و شناخته شده ترین مراکز تولیدی کمپر فود به شمار می آید که با استفاده از بهترین متریال روز دنیا، سازه های فانتزی و جذابی را به صورت سیار و پرتابل مانند موتور فود، اتاقک موتور فود و… را تولید می کند.

امکانات و تجهیزات کمپر فود

نحوه مشخص کردن امکانات و تجهیزات کمپر فود

نکاتی که به منظور خرید کمپر فود برای شما در این مطلب درج کردیم را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید کسب و کار خود را در کم ترین زمان به صورت سیار راه اندازی کنید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list

Related Posts