باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی باس فود پیتزا

معرفی باس فود پیتزا

با به روز شدن تجهیزات و همین طور ابزار آلات مختلف، باس فود ها در قالب فست فود های سیار به بازار راه پیدا کردند. باس فود پیتزا یکی از سازه های پیش ساخته با استفاده از متریال فایبرگلاس می باشد که توسط تولید کننده باس فود پیتزا یعنی دالیا گروپ طراحی و تولید می شود.

در گذشته باس فود ها و یا موتور فست فود ها با نام های دیگر مانند گاری خوراکی، چرخ مواد غذایی، چرخ دستی غذا فروش، گاری مواد غذایی و… شناخته می شدند. این مسئله نشان دهنده این است که از گذشته تا به امروز، مواد غذایی و انواع خوراکی ها در شکل های مختلفی به مشتریان ارائه می شدند.

باس فود پیتزا

معرفی باس فود پیتزا

حال پس از پیشرفت تکنولوژی و علم، همان چرخ مواد غذایی گذشته، با امکانات و تجهیزاتی شبیه به یک آشپزخانه سیار، در قالب کمپر فود ها و باس فود ها به بازار ورود پیدا کرده اند و ارائه انواع مواد غذایی را برای صاحبین این دسته از کسب و کار ها سهولت بخشیده اند.

نکاتی در مورد خرید باس فود پیتزا

برای خرید باس فود پیتزا، لازم است پیش از هر چیزی با برخی از نکات آشنا شده و آن ها را در زمان تهیه نمودن این محصول در نظر بگیرید. در ادامه مجموعه تولیدی دالیا به صورت تخصصی این نکات را برای شما مورد بررسی قرار داده اند تا شما بتوانید با خیالی آسوده کسب و کار سیار خود را راه اندازی کنید:

  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • قبل از سفارش باس فود پیتزا، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • پیش از خرید و راه اندازی باس فود پیتزا، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه باس فود پیتزا اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

چرا باس فود پیتزا بخریم؟

به دلیل گرانی روز افزون اجاره بها مغازه ها، یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای راه اندازی و ایجاد کسب و کار برای به دست آوردن درآمد بیش تر، باس فود پیتزا می باشد. تولید کننده باس فود پیتزا، این امکان را برای تمامی صاحبین کسب و کار فراهم نموده است تا بتوانند با هر سرمایه و بودجه ای که در اختیار دارند، خرید باس فود پیتزا را انجام دهند.

در واقع این سازه سیار که امکان مستقر نمودن آن در تمامی نقاط شهر و کشور میسر است، با داشتن امکانات و تجهیزات مختلف و متعدد، امکان فروش انواع پیتزا ها و غذا های فست فودی را برای شما فراهم نموده است.

باس فود پیتزا

چرا باس فود پیتزا بخریم؟

هم چنین شما تنها با پرداخت اجاره بها ۴ تا ۵ ماه یک مغازه، می توانید مالک یک باس فود پیتزا شوید که به صورت سیار و پرتابل فعالیت دارد. به طور کلی سیار بودن این سازه، یک مزیت فوق العاده محسوب می شود که باعث کسب درآمد بیش تر نیز خواهد شد. در ادامه توضیح بیش تری در این رابطه ارائه می دهیم.

بررسی مشخصات فنی باس فود پیتزا

حداکثر سرعت باس فود پیتزا، ۷۰ کیلو متر بر ساعت می باشد. همین طور لازم است بدانید که این محصول در ابعاد ۲٫۳۰ در ۱٫۸۰ در ۲٫۱۰ متر ساخته می شود. شاسی استفاده شده در ساخت باس فود پیتزا از جنس ورق فولادی می باشد که امکان تغییر آن وجود دارد.

سازه به طور کل از جنس فایبر گلاس و به شکل قالب گیری و سپس اتصال تکه ها به یکدیگر و آب بندی تمامی بخش ها تولید می شود که داخل آن از میلگرد یا آرماتور در جهت مقاوم سازی باس فود استفاده شده است.

دیوار های بیرونی به طور معمول از جنس کامپوزیت ساخته می شوند. اما این امکان وجود دارد تا به سلیقه خود، متریال های مختلفی مانند ترمووود را برای آن انتخاب کنید. دیواره های داخلی از جنس پی وی سی و استیل می باشند که این مورد نیز امکان تغییر دارد.

از دیگر مشخصات فنی باس فود پیتزا می توانیم به پمپ و شیر برقی، سینک ظرفشویی، سیستم آب رسانی و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، مخزن آب، سرخ کن، یخچال و فریزر، انواع گریل و… اشاره کنیم.

البته لازم به ذکر است که تمامی امکانات و تجهیزات گفته شده بر اساس خواسته و نیاز های شما قابل تغییر می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

مزایا و معایب باس فود پیتزا

همان طور که می دانید غیر ممکن است که سازه و یا کسب و کاری مزایا و معایب منحصر به فرد خودش را نداشته باشد. به همین دلیل باس فود پیتزا از این قاعده مستثنی نیست و مزایا و معایبی را با خود به همراه دارد.

به دلیل سیار و پرتابل بودن باس فود پیتزا، شما از پرداخت برخی از هزینه ها مانند برق و آب و گاز شهری و یا اجاره بها معاف خواهید بود. همین طور برق و آب شرب مورد نیاز شما از طریق پمپ و شیر برقی و موتور برق توسط مرکز تولید باس فود پیتزا تامین خواهد شد.

همین طور سیار بودن این سازه این امکان را برای شما فراهم می کند تا آن را در هر محله و موقعیتی مستقر کنید. به طور مثال اگر در زمان ناهار، متوجه می شوید که فروش چندان خوبی ندارید، می توانید به محله دیگر و یا خیابانی شلوغ تر مراجعه کنید و باس فود پیتزا را در آن مستقر نمایید تا فروش بیش تر و مشتریان بیش تری را به دست آورید.

باس فود پیتزا

بررسی مزایا و معایب باس فود پیتزا

البته ناگفته نماند که باید فکری برای ماموران سد معبر و با پلیس راهنمایی و رانندگی بکنید. توصیه می کنیم که حتما برای راه اندازی باس فود پیتزا، برای دریافت مجوز فست فود پرتابل اقدام کنید. دریافت این مجوز ها علاوه بر این که شکلی قانونی به کسب و کار شما می دهد، مانع از ایراد گرفتن ارگان های مختلف در زمان فروش شما خواهند شد.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از باس فود پیتزا

برای این که بتوانید پس از خرید و راه اندازی باس فود پیتزا به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید، در این بخش از مطلب نکات و راهکار هایی را در جهت کسب درآمد بیش تر از باس فود پیتزا برای شما شرح داده ایم که آشنایی با آن ها چندان هم خالی از لطف نیست.

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن در زمان کسب درآمد توجه نمایید، محل مستقر نمودن باس فود پیتزا می باشد. هر چه در خیابان ها و محله های پر تردد و پر رفت و آمد باس فود پیتزا خود را مستقر کنید، بدون شک مشتریان بیش تری شما را خواهند دید و برای خرید انواع پیتزا به شما مراجعه خواهند کرد.

داشتن یک منو مطابق با سلیقه بیش تر افراد، راهکار دیگری است که می تواند به بیش تر شدن درآمد شما کمک کند. البته استفاده از مواد اولیه و مواد غذایی مرغوب، با کیفیت و همین طور تازه با تاریخ روز، از دیگر عواملی هستند که باعث فروش بیش تر شما خواهند شد.

کیفیت در تهیه انواع پیتزا ها، باید به طور کامل در کار شما مشهود باشد. از آن جایی که کسب و کار شما به صورت سیار فعالیت می کند، توصیه می کنیم برای جلب اعتماد مشتریان، به گونه ای پیتزا ها را آماده سازی کنید تا بیش تر مراحل تهیه آن توسط مشتری دیده شود.

بسته بندی و همین طور روی گشاده و خوش می تواند از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی جذب مشتری بیش تر باشد. در واقع هر چه مشتریان از خدمات قابل ارائه شما رضایت بیش تری داشته باشند، شما درآمد بیش تری را به دست خواهید آورد.

البته سوشال مدیا، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را برای تبلیغات باس فود پیتزا خود فراموش نکنید. گذاشتن آفر های مختلف و ارائه اشانتیون های یادگاری می تواند راهکار های دیگری برای کسب درآمد بیش تر از باس فود پیتزا باشند.

Back to list