باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار

راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

شاید کم تر کسی را بتوان پیدا کرد که خوردن آبمیوه های طبیعی برایش لذتی نداشته باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد در زمان ایجاد کسب و کار به فکر راه اندازی موتور آبمیوه فروشی می افتند.

وجود صف های طولانی به خصوص در فصل گرما در کنار مغازه ها و یا غرفه های سیار آبمیوه فروشی، این ایده را ایجاد می کند که چرا شما برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی خود اقدام نکنید. برای این که بتوانید با این حرفه به صورت کامل آشنا شوید و نکاتی را در جهت راه اندازی موتور آبمیوه فروشی بدانید، دالیا گروپ یک به یک آن ها را برای شما در این مطلب شرح داده است. با ما همراه باشید.

نحوه راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

آبمیوه های طبیعی، یکی از خوشمزه ترین و گوارا ترین نوشیدنی ها در فصول مختلف سال محسوب می شوند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. خوردن یک لیوان آبمیوه طبیعی و تازه، می تواند حس خوبی را به افراد منتقل کند.

راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

نحوه راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

خیلی از افراد در زمان عبور از کوچه و خیابان، نظرشان به خوراکی های خنک و تازه جلب می شود. در صورتی که به فکر راه اندازی موتور آبمیوه فروشی هستید، لازم است بدانید که این خوراکی یکی از محبوب ترین خوراکی ها به شمار می آید و باعث کسب درآمد خوب و مطلوبی برای شما خواهد شد.

اما لازم است پیش از این که برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی اقدام کنید، نکاتی را در این زمینه بدانید تا موفقیت لازم را در این کسب و کار سیار و پرتایل به دست آورید.

هزینه راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

پیش از هر کاری، باید مجموع هزینه های راه اندازی موتور آبمیوه فروشی را محاسبه کنید و آن را با بودجه ای که برای ایجاد کسب و کار خود در نظر گرفته اید، مقایسه نمایید. به طور کلی هزینه راه اندازی موتور آبمیوه فروشی شامل موارد زیر می شود:

  • خرید موتور آبمیوه فروشی
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز نمودن اتاقک موتور سیکلت
  • مواد اولیه و میوه های فصل
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

در ادامه یک به یک این موارد را به صورت کامل برای شما شرح می دهیم تا هزینه راه اندازی موتور آبمیوه فروشی را به درستی برآورد کنید.

خرید موتور آبمیوه فروشی

میزان درآمد شما از کسب و کار آبمیوه فروشی، به طور کامل به موقعیت جغرافیایی و همین طور محل استقرار موتور آبمیوه فروشی بستگی دارد. از آن جایی که این محصول، سیار و چرخ دار می باشد، امکان استقرار آن در هر محلی ممکن است.

به طور مثال اگر در محدوده ای فعالیت دارید که کسب درآمد از آن دشوار است، توصیه می کنیم که حتما محل قرار گیری و استقرار موتور آبمیوه فروشی را تغییر دهید. همین  طور می توانید در محله ای به صورت ساعتی توقف کنید و آبمیوه های طبیعی خود را به فروش برسانید.

به طور مثال صبح ها در نزدیکی مدارس و خیابان های پر رفت و آمد و مملو از ساختمان های اداری فعالیت داشته باشید و ظهر ها به خیابان های پر مغازه مراجعه کنید. در این صورت می توانید درآمد چشم گیری را برای خود رقم بزنید.

مهارت های مورد نیاز برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

یکی از مهم ترین مهارت ها برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی، تهیه آبمیوه های خوشمزه و با کیفیت بالا می باشد. همین طور شما باید سرعت عمل بالایی در راه اندازی مشتری ها و ارائه محصولات مختلف به آن ها داشته باشید.

راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

مهارت های لازم برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

لازم است بدانید که برخورد خوب و خوش اخلاق بودن با مشتری می تواند باعث جلب مشتری بیش تر شود. همین طور تصویری ماندگار تر از شما در ذهن او نقش می بندد.

بررسی درآمد موتور آبمیوه فروشی

حال که به فکر راه اندازی موتور آبمیوه فروشی افتاده اید، خالی از لطف نیست که میزان درآمدی که ممکن است از این کسب و کار به دست آورید را مورد بررسی قرار دهید.

میزان سود شما در این کار تا حد چشم گیری به نوع محصولات و خود شما بستگی دارد. این امکان وجود دارد که سود موتور آبمیوه فروشی معمولی حدود ۳۰ درصد باشد. اما یک آبمیوه فروشی دیگر به این دلیل که برندی شناخته شده است، سود آن به ۵۰ درصد نیز برسد.

اما اگر ملاک را کم ترین میزان سود دهی در نظر بگیریم، بدون تردید شما می توانید با فروش ۳ میلیون تومان، حدود ۱ میلیون تومان سود کنید.

بررسی مشخصات فنی موتور آبمیوه فروشی

لازم است برای راه اندازی موتور آبمیوه فروشی ابتدا یک موتور سیکلت سه چرخ تهیه نمایید. این موتور سیکلت چرخ دار و مجهز به اتاقک، توسط گروه تولیدی دالیا طراحی و ساخته می شود.

این موتور سه چرخ، با داشتن یک اتاقک در قسمت عقبی موتور سیکلت که به یک محور دو چرخ مجهز شده است تا جا به جایی و حمل و نقل آن از طریق موتور سیکلت سهولت بخشیده شود.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی موتور آبمیوه فروشی با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی موتور آبمیوه فروشی استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد.

اتاقکی که به منظور راه اندازی موتور آبمیوه فروشی ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

از دیگر مشخصه های فنی موتور آبمیوه فروشی می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، پیشخوان، کابینت، نور پردازی داخلی و خارجی و… اشاره کنیم.

پس از تهیه این سازه، می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز خود مانند مخلوط کن، دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی، یخچال صندوقی و ایستاده و… راه اندازی موتور آبمیوه فروشی خود را انجام دهید.

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

حال که تصمیم خود را برای خرید و راه اندازی موتور آبمیوه فروشی گرفته اید، لازم است نکاتی را در این زمینه بدانید. انجام موارد زیر به شما کمک می کنند تا با کم ترین ضرر و زیان مالی و زمانی، اقدامات لازم را به منظور راه اندازی موتور آبمیوه فروشی انجام دهید:

راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی موتور آبمیوه فروشی

  • پیش از خرید و راه اندازی موتور آبمیوه فروشی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • لازم است پیش از سفارش موتور آبمیوه فروشی، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه موتور آبمیوه فروشی اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت موتور آبمیوه فروشی

برای این که بیش تر با متریال این سازه پیش ساخته آشنا شوید و لزوم استفاده از آن را برای ساخت اتاقک موتور سیکلت چرخ دار درک نمایید، در ادامه به شرح مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت موتور آبمیوه فروشی پرداخته ایم:

  • وزن سبک
  • حمل و جا به جایی آسان
  • مقاوم در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • مقاوم در برابر نفوذ جانوران موذی
  • امکان مرمت و تعمیر آن در صورت آسیب دیدن وجود دارد.
  • سرعت ساخت بالا

برای خرید موتور آبمیوه فروشی چه اقدامی لازم است؟

دالیا گروپ یکی از تولید کنندگان معتبر و ماهر موتور آبمیوه فروشی و سایر محصولات پیش ساخته می باشد که با داشتن تیمی کار بلد و زبده و همین طور سابقه ای درخشان و بیش از یک دهه در زمینه تولید محصولات با متریال فایبر گلاس، گزینه مناسبی برای خرید این محصول محسوب می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و همین طور دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

گروه تولیدی دالیا که یکی از تولید کنندگان موتور آبمیوه فروشی به شمار می آید، با استفاده از بهترین متریال روز دنیا و همین طور به کار گیری تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به روز شده، محصولات مختلفی را بدون واسطه و به صورت مستقیم به افرادی ارائه می دهد که می خواهند با کم ترین هزینه و بودجه، کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

Back to list