باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار

معرفی باکس موتور سیب زمینی

معرفی باکس موتور سیب زمینی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنید؟ خرید باکس موتور سیب زمینی یک گزینه مناسب برای راه اندازی کسب و کار مرتبط با سیب زمینی می باشد. لازم است به این منظور، نکاتی را بدانید و هم چنین با مشخصات فنی باکس موتور سیب زمینی آشنا شوید.

به طور کلی امروزه بسیاری از کسب و کار ها به صورت سیار و پرتابل یا همان چرخ دار فعالیت دارند. اما این که برای راه اندازی باکس موتور سیب زمینی به چه تجهیزات و امکاناتی نیاز دارید و باید چه کار هایی را برای فروش بیش تر انجام دهید، از جمله مواردی محسوب می شوند که مجموعه تولیدی دالیا تصمیم دارد در این مطلب به آن ها بپردازد. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات فنی باکس موتور سیب زمینی

همان طور که از نام این محصول مشخص است، موتور سیکلت به یک اتاقک چرخ دار مجهز شده است. به همین دلیل لازم است به منظور راه اندازی باکس موتور سیب زمینی، حتما برای خرید و یا ساخت اتاقک موتور سیکلت اقدام کنید.

این موتور سه چرخ، با داشتن یک اتاقک در قسمت عقبی موتور سیکلت که به یک محور دو چرخ مجهز شده است تا جا به جایی و حمل و نقل آن از طریق موتور سیکلت سهولت بخشیده شود.

ابعاد و اندازه اتاقک موتور سه چرخ به طول ۲ متر، عرض یک متر و ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر می باشد. هم چنین لازم است بدانید که از متریال های مختلفی برای ساخت و تولید باکس موتور سیب زمینی استفاده می شود که از مهم ترین و مقرون به صرفه ترین آن ها می توانیم از گالوانیزه و فایبر گلاس نام ببریم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

باکس موتور سیب زمینی

بررسی مشخصات فنی باکس موتور سیب زمینی

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد.

اتاقکی که به منظور راه اندازی باکس موتور سیب زمینی ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

اتاقکی که برای راه اندازی باکس موتور سیب زمینی طراحی و تولید می شود، به دلیل ساخته شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا برند و طرح دلخواه خود را برای نمای خارجی آن پیاده سازی کنید. در این صورت محصول و همین طور برند شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد بود. توصیه می کنیم که برای اجرای طرح ها و رنگ های مختلف، حتما با گروه دالیا مشورت کنید.

از دیگر مشخصه های فنی باکس موتور سیب زمینی می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، پیشخوان، کابینت، نور پردازی داخلی و خارجی و… اشاره کنیم.

پس از تهیه این سازه، می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز خود مانند سرخ کن صنعتی، یخچال صندوقی، یخچال ویترینی برای ارائه نوشیدنی ها، دستگاه خرد کن، دستگاه خلال کن، فر سیب زمینی و… راه اندازی باکس موتور سیب زمینی خود را انجام دهید.

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از باکس موتور سیب زمینی

هر فردی از راه اندازی باکس موتور سیب زمینی، تصمیم به کسب درآمد دارد و سعی دارد تا بیش ترین درآمد ممکن را به دست آورد. اما این امکان وجود دارد که به دلیل بی تجربگی در این زمینه، نکات زیر را به خوبی نداند. در این بخش از مطلب تصمیم داریم نکاتی را برای کسب درآمد بیش تر از باکس موتور سیب زمینی برای شما شرح دهیم:

محل استقرار و محل قرار گیری باکس موتور سیب زمینی یکی از روش های پر بازده برای کسب درآمد بیش تر از باکس موتور سیب زمینی می باشد. توصیه می کنیم که بسته به نوع سیب زمینی (تنوری، سرخ کرده، آبپز و…) محل مناسب و هم چنین زمان مناسبی را برای کسب درآمد و فروش محصولات خود انتخاب کنید.

باکس موتور سیب زمینی

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از باکس موتور سیب زمینی

به طور مثال صبح ها می توانید در محله های پر رفت و آمد و پر تردد تجاری و یا اداری فعالیت داشته باشید و سیب زمینی پخته را به مشتریان خود ارائه دهید. عصر ها در نزدیکی مدرسه برای فروش سیب زمینی تنوری و سیب زمینی سرخ کرده باکس موتور سیب زمینی را مستقر کنید. همین طور می توانید ظهر ها به خیابان های پر مغازه بروید و محصولات مرتبط با سیب زمینی خود را به فروش برسانید.

مهارت شما در آماده سازی محصولات مرتبط با سیب زمینی با کیفیت و خوشمزه و هم چنین برخورد و روی باز شما، می تواند یکی دیگر از راهکار های کسب درآمد بیش تر از باکس موتور سیب زمینی باشد.

استفاده از مواد اولیه به روز و تازه را نیز فراموش نکنید. استفاده از مواد اولیه به روز و هم چنین تازه می تواند تاثیر چشم گیری در کیفیت خوراکی هایی که ارائه می دهید، داشته باشد.

نکاتی در مورد خرید باکس موتور سیب زمینی

پیش از این که برای ثبت سفارش و همین طور خرید باکس موتور سیب زمینی اقدام کنید، در این بخش از مطلب نکاتی را برای شما درج کرده ایم که رعایت آن ها می تواند کمکی برای کسب درآمد بیش تر و همین طور انتخاب دقیق تر و مطمئن تر از باکس موتور سیب زمینی باشد:

  • لازم است پیش از سفارش باکس موتور سیب زمینی، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه باکس موتور سیب زمینی اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • پیش از خرید و راه اندازی باکس موتور سیب زمینی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.

راهنمای ثبت سفارش باکس موتور سیب زمینی

به منظور ثبت سفارش و خرید باکس موتور سیب زمینی، می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید. گروه دالیا یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراکز تولید باکس موتور سیب زمینی محسوب می شود که محصولات پیش ساخته با متریال فایبر گلاس را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهد.

باکس موتور سیب زمینی

راهنمای خرید و ثبت سفارش باکس موتور سیب زمینی

دالیا گروپ با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید و ساخت انواع سازه های پیش ساخته و هم چنین به کار گیری تیمی ماهر از طراحان و تولید کنندگان، یکی از بهترین تولید کنندگان باکس موتور سیب زمینی در تهران می باشد.

این مجموعه با استفاده از بهترین متریال روز دنیا و همین طور به کار گیری تجهیزات و ماشین آلات به روز، محصولات متنوعی مانند موتور آبمیوه فروشی، دکه فروشگاهی قهوه، جیگرکی سیار، بلال تنوری سیار، فلافل موتوری و… را با ابعاد و اندازه های مختلف به مشتریان ارائه می دهد. محصولاتی که بدون شک برای افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار مورد علاقه خود هستند، می توانند گزینه های مناسبی به شمار آیند.

اگر بودجه ای محدود دارید و یا می خواهید با کم ترین هزینه باکس موتور سیب زمینی را خریداری و کسب و کار خود را با برند شخصی راه اندازی کنید، توصیه می کنیم که حتما با مجموعه دالیا در تماس باشید.

Back to list