باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

راه اندازی کانکس سیار آجیل و خشکبار

راه اندازی کانکس سیار آجیل و خشکبار

ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار که علاوه بر نیاز داشتن بودجه کم، با بازار تقاضا مشتریان سازگاری داشته باشد، امری دشوار تلقی می شود. اما راه اندازی کانکس سیار آجیل و خشکبار می تواند یک ایده نو و بکر محسوب شود که با انجام آن می توانید به کسب درآمد مورد نظر و مطلوب خود برسید. بازار پخش انواع کانکس مسکونی چرخ دار جادار و کانکس ۶ متری در اصفهان از رونق بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد و این محصولاتی یکی از پرتقاضاترین انواع سازه های امروزی هستند که در امکانات و قابلیت های مختلف تولید و معرفی می گردند.

کانکس سیار آجیل و خشکبار به عنوان سازه ای پیش ساخته به شمار می آید که با داشتن امکانات و تجهیزات مختلف، امکان راه اندازی یک کسب و کار مرتبط با آجیل و خشکبار را برای شما فراهم می کند. این سازه همانند سایر کسب و کار های پرتابل و سیار مانند جگرکی چرخ دار، کیوسک سیار پاپ کورن و یا دکه فروشگاهی قهوه، جزو محصولات پیش ساخته دالیا گروپ می باشد که تصمیم داریم در این مطلب به آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کانکس سیار آجیل و خشکبار

کانکس سیار آجیل و خشکبار، همان طور که پیش تر اشاره شد، به عنوان یک سازه سیار و هم چنین پیش ساخته محسوب می شود که با داشتن امکانات و هم چنین تجهیزات مختلف، امکان فروش انواع آجیل، خشکبار، میوه های خشک شده، شکلات و سایر خوراکی های مرتبط با این صنف را میسر نموده است.

کانکس سیار آجیل و خشکبار

معرفی کانکس سیار آجیل و خشکبار

این سازه بسته به محل قرار گیری، در ابعاد و اندازه های مختلف و هم چنین با توجه به محصولاتی که تصمیم به فروش آن ها را دارید، با تجهیزات و امکانات متعدد و متنوع، طراحی و تولید می شود. به طور معمول برخی از امکانات مانند سینک ظرفشویی، پمپ و شیر برقی، مخزن آب، سیستم فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، پیشخوان، کانتر، کابینت و قفسه بندی و… به صورت پیشفرض از سوی تولید کننده در آن تعبیه می شود. همانطور که می دانید امروزه انواع کانکس مسکونی و کانکس ۶ متری دست دوم طراحی و تولید می‌ شوند که جزو پرتقاضاترین سازه های موجود در بازار می باشند.

اما سایر تجهیزات و وسایل و لوازم که به شما در امر ارائه و فروش محصولات کمک می کنند، توسط شما مشخص و با هزینه ای جداگانه، در این سازه در نظر گرفته و سپس جا نمایی می شوند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و همین طور مشخص نمودن تجهیزات مورد نیاز خود، با مشاورین دالیا از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

نکاتی در مورد خرید کانکس سیار آجیل و خشکبار

اگر تصمیم به خرید کانکس سیار آجیل و خشکبار را دارید، حتما موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید تا با اطمینان خاطر بیش تری کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنید:

  • پیش از خرید کانکس سیار آجیل و خشکبار، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش کانکس آجیل و خشکبار، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کانکس سیار آجیل و خشکبار اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

برای راه اندازی کانکس سیار آجیل و خشکبار چه کار کنیم؟

آجیل و خشکبار جزو تنقلات مجلسی و هم چنین مقوی محسوب می شوند که در مناسبت ها و میهمانی های مختلف توسط ایرانیان مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع از گذشته تا به امروز، مصرف آجیل و خشکبار در بین ایرانیان بسیار رایج بوده است. حال ایجاد و راه اندازی یک کانکس سیار آجیل و خشکبار می تواند باعث کسب درآمد مطلوب شود.

برای این که بتوانید راه اندازی کانکس سیار آجیل و خشکبار را در مسیری درست انجام دهید، لازم است بدانید که پس از مشخص نمودن محل استقرار این سازه، باید برای ابعاد و اندازه آن را برای تولید کننده مشخص نمایید و برای خرید کانکس سیار آجیل و خشکبار اقدام نمایید.

پس از آن باید برای اخذ مجوز کسب و کار سیار خود اقدام کنید. توجه داشته باشید به این دلیل که محصولات شما در دسته خوراکی ها و مواد غذایی قرار می گیرند، باید از ارگان های مختلف مجوز های لازم را دریافت کنید تا در زمان فروش محصولات، با مشکل مواجه نشوید.

هم چنین توجه نمایید که محل قرار گیری و استقرار کانکس سیار آجیل و خشکبار در کجا و کدام محله است. در صورتی که در ورودی پاساژ ها و مال ها تصمیم به مستقر نمودن این سازه داشته باشید، باید برای جلوگیری از دردساز شدن اماکن، از شهرداری نیز مجوز لازم را دریافت کنید.

کانکس سیار آجیل و خشکبار

برای راه اندازی کانکس سیار آجیل و خشکبار چه کار کنیم؟

از آن جایی که کانکس آجیل و خشکبار به صورت پیش فرض بدون چرخ ساخته می شود و حمل و نقل آن با کمک جرثقیل صورت می گیرد، باید محل مناسبی برای آن انتخاب شود. تا در زمان پاسخگویی به مشتری و یا در زمان فعالیت کاری خود، با مشکل مواجه نشوید.

سپس باید به تجهیزات و امکاناتی که نیاز دارید، فکر کنید. برای فروش و ارائه انواع آجیل و خشکبار به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟ به طور مثال به قفسه و کابینت برای قرار دادن آجیل و مرتب کردن آن ها نیاز دارید. همین طور باید یخچال صندوقی را تهیه کنید تا برخی از خشکبار و آجیل که باید در دمای خنک نگهداری شوند را داخل آن ها بگذارید.

البته لازم به ذکر است که امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار کاملا به نوع آجیل و خشکباری بستگی دارد که تصمیم به فروش آن ها را دارید.

راه اندازی کانکس سیار آجیل و خشکبار چقدر سرمایه می خواهد؟

لازم است پیش از راه اندازی کانکس سیار آجیل و خشکبار، حتما بودجه و سرمایه خود را مشخص کنید. البته این امکان از سوی دالیا گروپ فراهم شده است تا هر فردی با هر میزان سرمایه و بودجه بتواند کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی و ایجاد نماید. اما متاسفانه برخی از مخارج گریز ناپذیر هستند و شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید آن ها را در نظر بگیرید. در غیر این صورت امکان دارد پیش از راه اندازی کسب و کار و بیزینس خود، دچار ورشکستگی شوید:

  • خرید کانکس سیار آجیل و خشکبار
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن کانکس سیار آجیل و خشکبار
  • مواد اولیه و آجیل و خشکبار
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

راهکار هایی مفید برای کسب درآمد بیش تر

پس از خرید کانکس سیار آجیل و خشکبار و دریافت مجوز های لازم و مستقر نمودن این سازه در محل تعیین شده، باید فکری برای کسب درآمد کنید. در این بخش از مطلب، بر اساس تجربه های افرادی که کسب و کار و شغلی شبیه به شما را راه اندازی نموده اند، راهکار هایی را ارائه کرده ایم که بررسی آن ها خالی از لطف نیست.

شما بر اساس راهکار هایی که در این بخش از مطلب ارائه شده اند، می توانید با احتیاط بیش تر و همین طور ایده های ناب تر در مسیر کسب درآمد از کانکس سیار آجیل و خشکبار قدم بردارید.

همان طور که پیش تر گفته شد کانکس سیار آجیل و خشکبار، یک سازه متحرک اما فاقد چرخ می باشد که جا به جایی آن توسط جرثقیل صورت می گیرد. از این رو لازم است حتما محل استقرار آن را در محله ها و کوچه و خیابان های پر تردد و همین طور پر رفت و آمد انتخاب کنید.

هر چه تردد افراد سواره و پیاده بیش تر باشد، بدون تردید شما فروش بیش تر و درآمد بیش تری را تجربه خواهید کرد.

به طور مثال ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، ورودی مال ها، خیابان های پر تردد اما فرعی، کوچه های پر جمعیت، محله هایی که فروشگاه آجیل و خشکبار در آن ها کم تر دیده می شود و… می توانند گزینه های مناسبی برای مستقر نمودن کانکس سیار آجیل و خشکبار به شمار آیند.

ارائه محصولات، آجیل، خشکبار، میوه های خشک شده و سایر محصولات منتخب شما، با تاریخ روز و تازه، می تواند از دیگر راهکار ها برای جذب مشتری و پس از آن کسب درآمد بیش تر باشد.

کانکس سیار آجیل و خشکبار

راهکار هایی مفید برای کسب درآمد ب یش تر از کانکس سیار آجیل و خشکبار

البته بسته بندی جذاب و جالب توجه، روی خوش و برخورد مناسب با مشتری، ارائه آفر ها و تخفیف های فصلی و… از دیگر راهکار های جذب مشتری و کسب درآمد بالا تر محسوب می شوند که با انجام آن ها می توانید به درآمد دلخواه و مطلوب خود دست پیدا کنید.

به دیواره های خارجی کانکس سیار آجیل و خشکبار نیز توجه بیش تری داشته باشید توصیه می کنیم حتما فکری برای طراحی و جذاب تر شدن نمای ظاهری کانکس خود داشته باشید. چرا که هر چه جذاب تر و جالب توجه تر باشد، مشتری بیش تری برای بررسی محصولات شما به ک کانکس سیار آجیل و خشکبار مراجعه می کند و شما می توانید فروش بیش تری را تجربه کنید.

Back to list