دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی کانکس آرایشگاه سیار مردانه

معرفی کانکس آرایشگاه سیار مردانه

کانکس آرایشگاه سیار مردانه یکی از سازه های پیش ساخته محسوب می شود که با داشتن کاربری آرایشگری مردانه، امکان ارائه انواع خدمات آرایشگاهی مانند اصلاح مو و صورت، کراتینه و… را برای شما فراهم نموده است.

این سازه دالیا، به دلیل سیار و پرتایل بودن، برای افرادی که امکان اجاره و یا خرید ملک و مکانی را ندارند، نیز گزینه مناسبی به شمار می آید. کانکس آرایشگاه سیار مردانه با داشتن قیمتی مقرون به صرفه و معادل ۲ تا ۳ ماه اجاره بها یک مغازه اما با داشتن ویژگی سیار بودن، می تواند به شما در زمینه ایجاد و راه اندازی کسب و کار آرایشگاهی کمک کند.

به طور کلی بسیاری از کسب و کار های امروزی، به شیوه ای جدید خدمات و محصولات خود را ارائه می دهند که کانکس آرایشگاه سیار مردانه یکی از آن ها می باشد. در ادامه توضیح مفصل تری در مورد این محصول خواهیم داد. با ما همراه باشید.

نکاتی در مورد خرید کانکس آرایشگاه سیار مردانه

برای این که خرید کانکس آرایشگاه سیار مردانه را با اطمینان خاطر بیش تری انجام دهید، مشاورین گروه دالیا نکاتی را در این بخش از مطلب برای شما شرح داده اند که آشنایی با آن ها چندان هم خالی از لطف نیست. بر اساس این موارد می توانید کسب و کار آرایشگاهی خود را با آسوده خاطری بیش تری راه اندازی و ایجاد نمایید:

کانکس آرایشگاه سیار مردانه

نکاتی در مورد خرید کانکس آرایشگاه سیار مردانه

  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • قبل از سفارش کانکس آرایشگاه سیار مردانه، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • پیش از خرید و راه اندازی کانکس آرایشگاه سیار مردانه، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کانکس آرایشگاه سیار مردانه اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

کانکس آرایشگاه سیار مردانه باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

لازم است به عنوان یکی از افرادی که تصمیم به ایجاد و راه اندازی کانکس آرایشگاه سیار مردانه را دارد، به خوبی با مشخصات و همین طور ویژگی های کانکس مورد نیاز خود آشنا شوید.

در ادامه برخی از نکات ضروری و مهم در مورد ویژگی های کانکس آرایشگاه سیار مردانه را برای شما شرح داده ایم که  بر اساس آن ها می توانید خرید مطمئن تری را تجربه کنید:

  • کانکس آرایشگاه سیار مردانه باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

کانکس های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

  • دیواره کانکس آرایشگاه سیار مردانه باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس آرایشگاه سیار مردانه، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

  • دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی کانکس آرایشگاه سیار مردانه باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

  • کانکس آرایشگاه سیار مردانه باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

  • کانکس آرایشگاه سیار مردانه باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

کانکس آرایشگاه سیار مردانه

کانکس آرایشگاه سیار مردانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

  • درب و پنجره کانکس آرایشگاه سیار مردانه

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

  • کانکس آرایشگاه سیار مردانه باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

  • نمای کانکس آرایشگاه سیار مردانه را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

هزینه راه اندازی کانکس ارایشگاه سیار مردانه چقدر است؟

برای این که خرید و راه اندازی کانکس آرایشگاه سیار مردانه را با سهولت بیش تری انجام دهید، در این بخش از مطلب گوشه ای از هزینه های جاری و پیش روی شما را برای تهیه و ایجاد کانکس آرایشگاه سیار مردانه شرح داده ایم. شما با کمک مواردی زیر می توانید بودجه خود را به راحتی تعیین کنید:

  • خرید کانکس آرایشگاه سیار مردانه
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن کانکس آرایشگاه سیار مردانه
  • مواد اولیه و تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد راه اندازی و خرید کانکس آرایشگاه سیار مردانه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از کانکس آرایشگاه سیار مردانه

برخی از نکات به شما کمک می کنند تا پس از ایجاد و راه اندازی کانکس آرایشگاه سیار مردانه، درآمد مطلوبی را از آن کسب نمایید. در این بخش از مطلب این نکات را برای شما شرح داده ایم.

کانکس آرایشگاه سیار مردانه

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از کانکس آرایشگاه سیار مردانه

از آن جایی که کانکس آرایشگاه سیار مردانه به صورت بدون چرخ ساخته می شود و امکان جا به جایی و حمل و نقل آن صرفا با جرثقیل میسر است، توصیه می کنیم حتما پیش از خرید کانکس آرایشگاه سیار مردانه، محل استقرار و قرار گیری آن را تعیین کنید.

این محل باید در محله و یا کوچه و خیابانی باشد که کسبه در صنف آرایشگاهی فعالیت نداشته باشند. چرا که اغلب مردم مغازه های محلی و بومی را برای خدمات آرایشگاهی ترجیح می دهند. همین طور توصیه می کنیم که در ساعاتی کار خود را آغاز کنید که آرایشگاه و پیرایش مردانه کم تری در آن ساعت فعالیت دارد.

در این صورت می توانید درآمد بیش تری را کسب کنید. البته ارائه خدمات با کیفیت مانند استفاده از مواد کراتینه و تقویتی مو یا تیغ و موزر متناسب و هم چنین دقت در انجام کار و سرعت عمل بالا می توانند باعث جلب مشتری بیش تر و در نهایت کسب درآمد بالا تر شود.

Back to list