کانکس

موتور فست فود

موتور فست فود

موتور فست فود، سازه ای است که به صورت جداگانه بر روی موتور سیکلت سوار می شود و با کمک محور دو چرخی که در زیر آن تعبیه می شود، می تواند به عنوان یک فست فود سیار از آن استفاده نمود.

موتور فست فود سیار در واقع همان موتور سیکلت اتاق دار فروشگاهی است که با کاربری فست فود و یا کافه، مورد استفاده قرار می گیرد. موتور سیکلت اتاق دار برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود می باشند و هزینه کافی برای رهن و یا اجاره یک مغازه را ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در مورد این سازه به شما بدهیم.

مشخصات و ویژگی های موتور فست فود

موتور سیکلت اتاق دار، در واقع همان موتور سیکلت با دو چرخ می باشد. اما با این تفاوت که اتاقکی جداگانه ساخته شده و به وسیله یک محور دو چرخ، به پشت موتور سیکلت متصل می گردد. به طور معمول این اتاقک با طول دو متر و عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر طراحی و تولید می شود.

متریال های مختلفی برای ساخت این اتاقک مورد استفاده قرار می گیرند که از مهم ترین آن ها می توان به فایبر گلاس و گالوانیزه اشاره کرد. اسکلت بندی این سازه به وسیله تیر آهن ساخته می شود. به همین خاطر از مقاومت کافی برخوردار می باشد.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام فست فود موتوری و یا سه چرخ فست فود نیز شناخته می شود.

در داخل اتاقک ایجاد شده برای این موتور سیکلت امکانت مختلفی مانند پنجره، میز کار، پیشخوان، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال و… در نظر گرفته می شود. اما در ابتدا لازم است که نوع فست فود قابل ارائه در موتور فست فود را پیش از طراحی مشخص نمایید تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم در زمان ساخت برای آن مشخص شود.

موتور فست فود

مشخصات فنی و ویژگی های موتور فست فود

اتاقک موتور فست فود، جزو سازه های پیش ساخته می باشد که با مواد اولیه مختلفی قابل ساخت می باشد. از آن جایی که سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال فایبر گلاس می باشد، بهترین گزینه برای ساخت این اتاقک فایبر گلاس است. در ادامه به توضیخ بیش تری در مورد مزایای استفاده از فایبر گلاس خواهیم پرداخت.

چرا برای ساخت موتور فست فود از فایبر گلاس استفاده کنیم؟

همان طور که پیش تر گفته شد، فایبر گلاس جرو متریال و مواد اولیه در دسترس به شمار می آید. هم چنین از پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته است. به همین خاطر به عنوان یک عایق مناسب به شناخته می شود.

از دیگر مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت اتاقک موتور فست فود، می توانیم به وزن کم و مقاومت چشم گیر آن نسبت به انواع ضربه ها و خط و خش نام ببریم. توجه داشته باشید که در صورت آسیب دیدن این اتاقک می توانید به راحتی بدنه از جنس فایبر گلاس آن را تعمیر نمایید.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند موتور فست فود و یا فود تراک ها، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس این امکان را فراهم کرده است تا در صورت نیاز به برچسب و یا شابلون ها، بتوانید طرح ها و مدل های مختلفی را بر روی آن درج نمایید. لازم به ذکر است که در صورت چسباندن برچسب، از روی بدنه جدا نخواهند شد.

موتور فست فود

مشخصات متریال ساخت موتور فست فود

دیواره های اتاقک موتور فست فود، به صورت قالبی ساخته می شود. پس از آن دیواره های از قالب جدا شده با کمک رزین و اپوکسی به یکدیگر متصل می شوند. درز بندی و آب بندی این اتاقک به گونه ای انجام می شود تا در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک کاملا مصون باشند.

موتور فست فود چه کاربردی دارد؟

همان طور که پیش تر اشاره شد و از نام این محصول مشخص می باشد، برای ارائه فست فود بسیار کار آمد است. هم چنین می توان از آن برای ارائه سایر مواد غذایی مانند قهوه و محصولات کافئین دار استفاده نمود. در واقع می توان از این محصول به عنوان یک کافه سیار جمع و جور بهره مند شد.

توجه داشته باشید که بر اساس کاربری و نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن دارید، می توان امکانات و تجهیزات مختلفی را برای این اتاقک در نظر گرفت. تمامی این ها بستگی به استفاده ای دارد که شما به آن نیاز دارید.

برای سفارش و ساخت موتور سیکلت اتاق دار چه کاری انجام دهیم؟

گروه تولیدی دالیا، یکی از شناخته شده ترین برند ها و تولید کنندگان در زمینه ساخت موتور فست فود می باشد. این گروه تا به امروز در تلاش بوده است تا با استفاده و به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، بهترین سازه ها را به مشتریان خود عرضه دارند.

در صورتی که تصمیم به سفارش و ساخت موتور های فست فودی را دارید، می توانید در ابتدا طرح مورد نظر خود را با این گروه درمیان بگذارید. پس از مشخص نمودن طرح اولیه و هم چنین میزان بودجه شما، متریال مورد نیاز و امکانات و تجهیزات لازم مورد بررسی قرار گرفته و همگی در یک پیش فاکتور تقدیم می شود.

موتور فست فود

برای سفراش و ساخت موتور فست فود چه کاری لازم است؟

پس از تایید طرح نهایی و پرداخت پیش پرداخت، استارت ساخت اتاقک موتور فست فود و این سه چرخه کارآمد زده می شود. به طور معمول بین ۳۰ روز تا ۴۰ روز ساخت و تولید این محصول زمان خواهد برد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و برآورد تمامی هزینه ها، با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.

Back to list

Related Posts