باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس

کمپر فود چیست؟

کمپر فود چیست؟

هم زمان با به روز شدن تجهیزات، کمپر فود ها نیز به بازار راه پیدا کردند. اگر برای شما هم این سوال مطرح شده است که کمپر فود چیست، این مطلب را دنبال کنید تا مشخصات کاملی از این محصول پیش ساخته که کاری از گروه تولیدی دالیا می باشد را به شما ارائه دهیم.

در گذشته کمپر فود ها با نام های گاری مواد غذایی، گاری خوراکی، چرخ مواد غذایی، چرخ دستی غذا فروش و… شناخته می شدند. در واقع این تجهیزات کمک می کرد تا افرادی که امکان اجاره و یا خرید مکان مشخصی را ندارند، به صورت سیار محصولات خوراکی خود را ارائه دهند.

با به روز شدن تکنولوژی، کمپر فود ها یا همان فود تراک ها به بازار راه پیدا کردند. البته با تجهیزات و امکانات خیلی بیش تر! به طور که بسیاری از افراد از کمپر فود ها به عنوان یک آشپزخانه سیار استفاده می کنند.

کمپر فود چیست و چه کاربردی دارد؟

کمپر فود چیست؟ این سوالی است که بیش تر مشتریان گروه تولیدی دالیا آن را می پرسند و دوست دارند تا در مورد این محصول پر استفاده، اطلاعات کافی به دست بیاورند. با ما همراه باشید تا بیش تر با این سازه از جنس فایبر گلاس آشنا شوید.

در دنیای امروز، بدون شک همه ما شاهد فعالیت اغذیه فروشی ها و محل های سیار هستیم که به صورت پرتابل و یا حمل شونده، محصولات خوراکی مختلفی را ارائه می دهند. کم تر کسی را می شناسیم که اوقات فراغت خود را در اسریت فود ها (غرفه هایی که در محلی مشخص، محصولات خوراکی را ارائه می دهند)، سپری نکرده باشد و از غذا های خوشمزه غرفه ها و کیوسک های سیار تست نکرده باشد.

کمپر فود چیست

کمپر فود چیست و چه کاربردی دارد؟

متاسفانه به دلیل گران شدن اجاره بها ها و هزینه های مغازه، انتخاب کمپر فود می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که تصمیم به راه اندازی کسب و کاری مرتبط با خوراکی ها را دارند. چرا که کمپر فود ها از امکانات و تجهیزات متنوعی برخوردار شده اند تا تمامی افراد بتوانند محصولات خوراکی مانند فست فود، غذا های ایرانی، پیتزا، همبرگر و… را به راحتی به مشتریان خود ارائه کنند.

البته نا گفته نماند که شما می توانید بسته به محصول خوراکی که تصمیم دارید از طریق کمپر فود آن را به فروش برسانید، تجهیزات و امکانات مختلفی را برای این سازه انتخاب کنید.

چرا کمپر فود بخریم؟

اگر برای شما هم سوال شده که کمپر فود چیست و چرا باید آن را خریداری کنید، حتما مطالب این بخش راه دنبال کنید.

همان طور که پیش تر گفته شد، به دلیل گرانی روز افزون اجاره مغازه ها، این محصول گزینه ای بسیار مقرون به صرفه به شمار می آید. شما می توانید صرفا با پرداخت مبلغی معادل  ۳ یا ۴ ماه اجاره یک مغازه، یک کمپر فود سیار داشته باشید.

کمپر فود چیست؟ کمپر فود در واقع سازه ای سیار محسوب می شود که امکان مستقر نمودن آن در هر نقطه از شهر و یا کشور میسر می باشد. همین طور به دلیل داشتن امکانات مختلف و متعدد، امکان فروش محصولات غذایی را برای مالک خود مهیا نموده است.

بررسی مشخصات فنی کمپر فود

کمپر فود چیست؟ برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است با مشخصات فنی این محصول دالیا بیش تر آشنا شوید.

حداکثر سرعت کمپر فود، ۷۰ کیلو متر بر ساعت می باشد. همین طور لازم است بدانید که این محصول در ابعاد ۲٫۳۰ در ۱٫۸۰ در ۲٫۱۰ متر ساخته می شود. شاسی استفاده شده در ساخت کمپر فود از جنس ورق فولادی می باشد که امکان تغییر آن وجود دارد.

سازه به طور کل از جنس فایبر گلاس و به شکل قالب گیری و سپس اتصال تکه ها به یکدیگر و آب بندی تمامی بخش ها تولید می شود که داخل آن از میلگرد یا آرماتور در جهت مقاوم سازی کمپر فود استفاده شده است.

دیوار های بیرونی به طور معمول از جنس کامپوزیت ساخته می شوند. اما این امکان وجود دارد تا به سلیقه خود، متریال های مختلفی مانند ترمووود را برای آن انتخاب کنید. دیواره های داخلی از جنس پی وی سی و استیل می باشند که این مورد نیز امکان تغییر دارد.

کمپر فود چیست

کمپر فود چیست و مشخصات فنی آن چگونه است؟

از دیگر مشخصات فنی کمپر فود می توانیم به پمپ و شیر برقی، سینک ظرفشویی، سیستم آب رسانی و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، دارای یک محور دو چرخ به همراه مالبند، مخزن آب، سرخ کن، یخچال و فریزر، انواع گریل و… اشاره کنیم.

البته لازم به ذکر است که تمامی امکانات و تجهیزات گفته شده بر اساس خواسته و نیاز های شما قابل تغییر می باشد.

نکاتی در مورد خرید کمپر فود

اگر تصمیم خود را برای خرید کمپر فود گرفته اید و تا به این جای مطلب برای پرسش کمپر فود چیست، پاسخی یافتید، لازم است نکاتی را در مورد آن بدانید:

  • پیش از خرید کمپر فود، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • لازم است پیش از سفارش کمپر فود، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کمپر فود اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را بشناسید.

نحوه خرید کمپر فود چگونه است؟

برای خرید کمپر فود لازم است با تولید کننده آن در تماس باشید. شما می توانید برای تهیه کمپر فود و راه اندازی کسب و کار سیار خود، با گروه تولیدی دالیا در تماس باشید.

این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع محصولات از جنس فایبر گلاس، یکی از متبحر ترین و شناخته شده ترین مراکز تولیدی کمپر فود به شمار می آید که با استفاده از بهترین متریال روز دنیا، سازه های فانتزی و جذابی را به صورت سیار و پرتابل مانند موتور فود، اتاقک موتور فود و… را تولید می کند.

نکاتی که به منظور خرید کمپر فود برای شما در این مطلب درج کردیم را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید کسب و کار خود را در کم ترین زمان به صورت سیار راه اندازی کنید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

کمپر فود چیست

کمپر فود چیست و برای خرید آن چه اقداماتی لازم است؟

Back to list