فست فود موتوری طرح دار, فست فود موتوری فانتزی, کانکس, کانکس اتاق 6 متری, موتور فست فود سیار

مرکز تولید باس فود

مرکز تولید باس فود

مراجعه به مرکز تولید باس فود و در نهایت خرید یک دستگاه باس فود، نیاز به اطلاع داشتن از نکاتی دارد که گروه تولیدی دالیا تصمیم دارد آن ها را برای شما شرح دهد.

به طور کلی مرکز تولید باس فود محلی است که بدون واسطه و با مقرون به صرفه ترین قیمت باس فود را به مشتریان عرضه می کند. حال اگر برای شما سوال شده است که باس فود چیست و چه امکانات و تجهیزات و یا چه مشخصات فنی منحصر به فردی دارد، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در ادامه یک به یک این موارد را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید راحت تر و سریع تر تصمیم خود را برای راه اندازی کسب و کار بگیرید. با ما همراه باشید.

مرکز تولید باس فود به چه مکانی گفته می شود؟

مرکز تولید باس فود به محلی گفته می شود که بدون واسطه و کاملا مستقیم باس فود را تولید نموده و به دست مشتری می رساند. مرکز تولید باس فود بی واسطه و به صورت مستقیم باس فود را بر اساس محصولی که شما تصمیم به فروش آن را دارید، تولید می کند. به همین دلیل خرید این محصول پیش ساخته از مرکز تولید باس فود می تواند قیمت مقرون به صرفه ای برای شما داشته باشد.

مرکز تولید باس فود

معرفی مرکز تولید باس فود

گروه تولیدی دالیا یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراکز تولید باس فود در تهران محسوب می شود که با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و همین طور بهترین متریال روز دنیا، سازه های پیش ساخته مانند باس فود، موتور فست فود فانتزی، فود تراک و… را تولید می کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

باس فود چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه شاهد فعالیت اغذیه فروشی ها در قالب غذای ایرانی و یا فست فودی در سطح شهر هستیم. حتی بخش هایی از شهر تهران مانند بابا همایون و یا خیابان سی تیر به فعالیت این غرفه ها اختصاص داده شده است.

با به روز شدن تکنولوژی و تغییر بازار عرضه و تقاضا، باس فود ها همانند فود تراک ها، به بازار راه پیدا کردند. باس فود ها به طور کلی جزو سازه های پیش ساخته قرار می گیرند. هم چنین به دلیل داشتن امکانات و تجهیزات مختلف در قالب یک رستوران سیار و کوچک، امکان ارائه محصولات غذایی و خوراکی برای شما مهیا نموده اند.

محصولات پیش ساخته مانند باس فود نیز جزو محصولاتی به حساب می آیند که در مدت زمانی کوتاه ساخته شده و به دلیل قیمت مقرون به صرفه، گزینه منابی برای راه اندازی یک کسب و کار به شمار می روند.

بررسی مشخصات فنی و تجهیزات باس فود

مرکز تولید باس فود برای ساخت این سازه منحصر به فرد از متریال فایبر گلاس استفاده می کند. این متریال با داشتن مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف و همین طور انواع و اقسام ضربه ها، بهترین گزینه برای سازه ای محسوب می شود که شما تصمیم دارید آن را در محیط های مختلف مستقر کنید.

از دیگر امکاناتی که از سوی مرکز تولید باس فود برای این سازه در نظر گرفته شده است می توانیم به کانتر، سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی، سیستم نورپردازی داخلی و خارجی، انبار، سیستم آب و فاضلاب و… اشاره کنیم.

لازم است بدانید که مرکز تولید باس فود برای این سازه دو محور دو چرخ در نظر گرفته است تا به راحتی جا به جا شده و در هر محلی که شما می خواهید، مستقر شود. به همین دلیل می توان گفت که گزینه مناسبی برای ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار محسوب می شود.

این رستوران سیار، از سوی مرکز تولید باس فود در عرض ۲٫۲۰ متر، طول ۵ متر ساخته می شود. فضای کابین از دماغه تا انتهای ساختمان باس فود معادل ۱٫۷۰ متر می باشد. هم چنین شما در قسمت اتاقک فضایی معادل ۳٫۳۰ متر را در اختیار دارید تا به راحتی سفارشات مشتریان خود را آماده سازی کنید.

مقاوم سازی های لازم با کمک میلگرد و ورق های آهنی برای سازه باس فود صورت می پذیرد. پس دیگر جای نگرانی به دلیل آسیب دیدن و یا مقاومت نداشتن این محصول وجود ندارد.

مزایای خرید از مرکز تولید باس فود

همان طور که پیش تر گفته شد، خرید از مرکز تولید باس فود می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد. به خصوص برای افرادی که بودجه ای محدود دارند و می خواهند کسب و کار مرتبط با مواد غذایی را راه اندازی کنند. در ادامه از دیگر مزایای خرید از مرکز تولید باس فود برای شما صحبت خواهیم کرد:

  • قیمت مقرون به صرفه
  • مدت زمان کوتاه ساخت و تولید باس فود
مرکز تولید باس فود

آشنایی با مرکز تولید باس فود

  • خرید بدون واسطه
  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش
  • مقاوم در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف
  • امکان مرمت و بازسازی فایبر گلاس وجود دارد.
  • وزن سبک
  • استفاده از دو محور دو چرخ برای جا به جایی و حمل و نقل باس فود
  • امکان پیاده سازی انواع طرح ها و رنگ ها بر روی دیواره های خارجی باس فود

مراحل ساخت و تولید باس فود

مرکز تولید باس فود در این بخش از مطلب، فرآیند و پروسه ساخت و تولید باس فود را برای شما توضیح داده است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به اطلاع داشتن از این مراحل دارید، این بخش از مطلب را دنبال کنید.

در ابتدا لازم است بدانید که باید برای ساخت و تولید باس فود سفارش خود را در مرکز تولید باس فود به ثبت برسانید. پس از آن و بر اساس نیاز ها و خواسته های شما طراحی باس فود به صورت اختصاصی برای شما صورت می پذیرد.

پس از تایید طراحی انجام شده، مرکز تولید باس فود اقدام به ساخت قالب های باس فود می کند. همان طور که پیش تر گفته شد، باس فود از فایبر گلاس ساخته می شود. به همین دلیل روش ساخت آن به صورت قالب گیری می باشد.

پس از ساخت قالب ها، قالب گیری انجام می شود. در این مرحله مقاوم سازی دیواره ها و سایر بخش های باس فود صورت می پذیرد. پس از آماده شدن بخش های مختلف باس فود، نوبت جدا کردن از قالب و اتصال آن ها به یکدیگر می باشد.

تمامی بخش های باس فود با دقت تمام به یکدیگر متصل می شوند. سپس آب بندی آن ها صورت می پذیرد تا در مقابل نفوذ جانوران موذی و نم و رطوبت مقاوم سازی شود.

در نهایت تجهیزات مورد نیاز شما در آن نصب شده و در آخر رنگ آمیزی خارجی بر اساس خواسته شما انجام می شود. شما می توانید برای رنگ آمیزی دیواره های خارجی باس فود، از شابلون برند و لوگو خود استفاده کنید. در این صورت علاوه بر برند سازی، می توانید محصولات خود را در ذهن مشتری ماندگار تر نمایید.

اگر تصمیم به خرید این محصول از مرکز تولید باس فود را دارید، توصیه می کنیم که حتما با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list

Related Posts