باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس

معرفی موتور فود همبرگر

معرفی موتور فود همبرگر

موتور فود همبرگر یکی از محصولات گروه دالیا می باشد که امروزه مورد استقبال بسیاری از کسب و کار های نوپا و جدید قرار گرفته است. این سازه به صورت سیار و چرخ دار طراحی و تولید می شود و این امکان را فراهم نموده است تا با تجهیزات و امکانات خود، غذا های فست فودی را به مشتریان خود ارائه دهید.

بسیاری از کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی مانند فست فود ها، امروزه به سمت سیار و پرتابل شدن روی آورده اند. چرا که اجاره بها و یا خرید مغازه برای راه اندازی این نوع از کسب و کار ها و همین طور خرید تجهیزات مورد نیاز برای ارائه محصولات غذای فست فودی، نیاز به سرمایه و بودجه زیادی دارد.

در صورتی که با خرید یک عدد موتور فود همبرگر که قیمت آن معادل اجاره بها ۲ تا ۳ ماه یک مغازه است، شما را برای همیشه از دادن اجاره بها و یا حتی جا به جایی و تغییر محل و محله، آسوده خواهد کرد.

نحوه راه اندازی موتور فود همبرگر

برای این که بتوانید یک موتور فود همبرگر را راه اندازی کنید، پیش از هر چیزی باید برای خرید یک موتور سه چرخ که قسمت انتهایی آن به یک اتاقک از جنس فایبرگلاس با یک محور دو چرخ، مجهز شده است، اقدام نمایید.

این سازه امکانات و تجهیزات مختلفی را در جهت آماده سازی انواع همبرگر در اختیار شما قرار می دهد. از مهم ترین آن ها می توانیم به دستگاه گرم کن، یخچال ویترینی، سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، نور پردازی داخلی و خارجی، یخچال صندوقی، سرخ کن و… اشاره کنیم.

موتور فود همبرگر

نحوه راه اندازی موتور فود همبرگر

پس از آن باید به منظور اخذ مجوز فست فود سیار خود اقدام نمایید. تمامی کسب و کار هایی که در رابطه با مواد غذایی فعالیت دارند، برای فروش محصولات غذایی خود، باید برخی از مجوز ها را از ارگان های دولتی دریافت نمایند. در ادامه توضیح بیش تری در این رابطه داده ایم.

پیشنهاد می دهیم پیش از این که برای خرید موتور فود همبرگر اقدام کنید، حتما با گروه دالیا از طریق شماره تماس  ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

مجوز راه اندازی موتور فود همبرگر چیست؟

لازم است بدانید که سیار بودن موتور فود همبرگر، باعث نمی شود که نیاز به مجوز های لازم را فراموش کنیم. به منظور راه اندازی و ایجاد موتور فود همبرگر، باید حتما برای دریافت مجوز فست فود سیار و همین طور پروانه بهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی اقدام نمایید. این مجوز پس از بررسی شرایط بهداشتی و پاکیزگی، داده خواهد شد.

در جهت دریافت مجوز، ابتدا لازم است تا درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهید. هم چنین یک تعهد محضری به نام مالک صادر خواهد شد. به علاوه مهم ترین مدرک لازم، کارت بهداشت می باشد که باید مالک و یا متصدی موتور فود همبرگر، پیش تر آن را دریافت کرده باشد.

همین طور گواهینامه از آموزشگاه بهداشت نیز ضروری می باشد. به جز موارد گفته شده، مالک موتور فود همبرگر، باید یک برنامه کنترل بهداشتی (HACCP) ارائه کند. در منهایت با در نظر گرفتن سیار و پرتابل بودن، باید مجوز های لازم از سوی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز دریافت شود.

برای راه اندازی موتور فود همبرگر چه مقدار بودجه لازم است؟

برای تعیین بودجه و سرمایه مورد نیاز به منظور راه اندازی موتور فود همبرگر باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. از مهم ترین آن ها، هزینه خرید یک موتور سه چرخ اتاقک دار می باشد. پس از آن باید برای تجهیز نمودن این اتاقک به وسایل و لوازمی که نیاز دارید، اقدام کنید.

برخی از امکانات و تجهیزات مانند شیر و پمپ برقی، سیستم آب و فاضلاب، برق رسانی داخلی و خارجی، کانتر، پیشخوان، کابینت و… به صورت پیشفرض و از سوی تولید کننده موتور فود همبرگر، در ساختار اتاقک موتور فود همبرگر تعبیه شده اند.

اما برخی تجهیزات مانند گرم کن، یخچال صندوقی، سرخ کن صنعتی، یخچال ویترینی و…. باید بر اساس نیاز شما خریداری شده و در داخل اتاقک موتور فود همبرگر، جا نمایی شوند.

 

موتور فود همبرگر

برای راه اندازی موتور فود همبرگر چه مقدار بودجه لازم است؟

به طور کلی نیاز نیست که نگران هزینه های پیش روی خود باشید، چرا که دالیا گروپ این امکان را فراهم کرده است تا هر فردی با هر میزان بودجه و سرمایه ای بتواند یک موتور فود خریداری کند و آن را بر اساس بودجه ای که در اختیار دارد، تجهیز نماید.

مشخصات فنی موتور فود همبرگر

اتاقک ساخته و مجهز شده به تجهیزات و امکانات یک آشپزخانه کوچک برای ارائه انواع همبرگر ها، به وسیله یک محور دو چرخ به موتور سیکلت اتصال پیدا کرده است. به همین دلیل جا به جایی و جمل و نقل آن، به راحتی صورت می گیرد.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی موتور فود همبرگر با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی سوپر مارکت سیار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

اتاقکی که به منظور راه اندازی موتور فود همبرگر ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

نکاتی در مورد خرید موتور فود همبرگر

اگر برای خرید و راه اندازی موتور فود همبرگر تصمیم خود را گرفته اید، لازم است نکات زیر را مد نظر قرار دهید. ممکن است تجربه چندانی در راه اندازی کسب و کار های سیار و پرتابل نداشته باشید. به همین دلیل در ادامه نکاتی را برای شما ذکر کرده ایم که با تکیه بر آن ها می توانید خرید موتور فود همبرگر را با اطمینان خاطر بیش تری انجام دهید:

  • لازم است پیش از سفارش موتور فود همبرگر، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه موتور فود همبرگر اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • پیش از خرید و راه اندازی موتور فود همبرگر، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود همبرگر

به طور معمول با هر فردی با هدف درآمد بیش تر، اقدام به ایجاد یک کسب و کار جدید می کند. افرادی که برای راه اندازی موتور فود همبرگر اقدام می کنند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل بر اساس تجربه های به دست آمده در زمینه کسب و کار های سیار این بخش را به ارائه راهکار هایی در مورد کسب درآمد بیش تر از موتور فود همبرگر اختصاص داده ایم.

موتور فود همبرگر

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود همبرگر

به منظور کسب درآمد بیش تر، لازم است ابتدا محله و یا خیابانی پر تردد و شلوغ را انتخاب کنید. ترجیحا به سراغ محله ها و خیابان هایی بروید که ارائه فست فود و یا همبرگر در آن ها کم است. هم چنین می توانید موتور فود همبرگر خود را در محله های اداری و تجاری مستقر کنید.

بسته بندی جذاب و داشتن یک منو کاربردی و مطابق با سلیقه بیش تر افراد، می تواند راهکار دیگری برای کسب درآمد بیش تر به حساب آید. البته کیفیت مواد غذایی و مواد اولیه که برای تهیه همبرگر ها استفاده می کنید، از اهمیت چشم گیری برخوردار است.

چرا که هر چه مواد غذایی به روز و تازه باشند، کیفیت همبرگر هایی که طبخ می کنید بیش تر می شود و مشتریان بیش تری به شما جذب خواهند شد. در نهایت باعث کسب درآمد بیش تری برای شما می شود.

روی خوش، داشتن یک منو مطابق با سلیقه افراد مختلف، داشتن انواع نوشیدنی ها، ارائه اشانتیون و… هر کدام می توانند ذهنیت ماندگاری را برای مشتریان ایجاد کنند و افراد زیادی را برای خرید همبرگر به سمت شما سوق دهند. در نهایت درآمد بیش تری را کسب خواهید کرد.

Back to list