کانکس چرخدار, کانکس ساندویچ پانل, کانکس سیار

تولید کننده باس فود

تولید کننده باس فود

قطعا خرید از تولید کننده به صورت مستقیم می تواند مزایای مختلفی را به همراه داشته باشد. خرید از تولید کننده باس فود نیز مزایای مختلفی را به همراه دارد که مهم ترین آن ها قیمت مقرون به صرفه می باشد.

چرا که تولید کننده باس فود بدون واسطه و به صورت مستقیم، متریال و مواد اولیه را تهیه می کند. هم چنین به این دلیل که خود تولید کننده است، قیمتی عادلانه و کاملا اقتصادی برای تعیین می کند. به همین دلیل افرادی که به دنبال ایجاد و راه اندازی کسب و کار خود هستند، می توانند سازه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

تولید کننده باس فود

معرفی تولید کننده باس فود

در ادامه بیش تر و بهتر شما را با تولید کننده باس فود آشنا خواهیم کرد. همین  طور اطلاعاتی را در مورد مشخصات فنی این سازه در اختیار شما قرار می دهیم تا در زمان خرید باس فود، بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. با ما همراه باشید.

باس فود چیست و چه کاربردی دارد؟

باس فود یکی از محصولات گروه تولیدی دالیا محسوب می شود که به دلیل داشتن امکانات و تجهیزات متعدد و رستورانی، امکان راه اندازی کسب و کار های مرتبط با فست فود و اغذیه را فراهم نموده است.

باس فود به طور کلی در دسته محصولات پیش ساخته قرار می گیرد و از امکانات مختلفی برخوردار شده است. به همین خاطر شما می توانید محصولات مرتبط با خوراکی و مواد غذایی را در آن به مشتریان خود ارائه دهید و کسب درآمد کنید.

غیر ممکن است در سطح شهر گشتی بزنید و غرفه ها و اغذیه فروشی های سیار را مشاهده نکنید. این سازه ها به دلیل داشتن امکانات متعدد و مختلف، امکان ارائه محصولات غذایی را میسر کرده اند.

لازم است بدانید که با به روز شدن تجهیزات و همین طور تغییر بازار خواسته های مشتریان، محصولات پیش ساخته و سیار گزینه ای متناسب تر به شمار می آیند. به طور مثال فود تراک ها، اتاقک موتور فست فود و… جزو سازه هایی می باشند که به دلیل سیار بودن، امکان ارائه مواد غذایی را فراهم کرده اند.

مشخصات فنی و امکانات و تجهیزات باس فود

تولید کننده باس فود برای ساخت این سازه از متریال فایبر گلاس استفاده می کند. چرا که با داشتن مقاومت بالا در برابر انواع ضربه ها و شرایط جوی مختلف، گزینه مناسبی برای مستقر نمودن و فروش محصولات غذایی در تمامی کشور محسوب می شود.

این محصول، با داشتن امکانات مختلف امکان آماده سازی غذا های فست فودی مانند پیتزا، همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، هات داگ و… را فراهم نموده است. همین طور به دلیل داشتن فضای کافی، به عنوان یک رستوران کوچک سیار شناخته می شود.

باس فود با داشتن عرضی معادل ۲٫۲۰ متر و طولی معادل ۵ متر و همین طور فضای کابین ۱٫۷۰ متر (از دماغه تا انتهای ساختمان باس فود)، قسمت اتاقک ۳٫۳۰ متر، فضای کافی در جهت آماده سازی غذا های فست فودی را در اختیار شما قرار می دهد.

باس فود بر روی دو محور دو چرخ ساخته شده است و به دلیل داشتن امکانات مختلف، امکان ارائه محصولات گوناگون را برای کسب و کار های متفاوت فراهم نموده است.

تولید کننده باس فود

تولید کننده باس فود چه امکانات و تجهیزاتی را برای این سازه در نظر گرفته است؟

از مهم ترین امکاناتی که برای باس فود به صورت پیش فرش در نظر گرفته شده است، می توانیم به کانتر، سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی اشاره کنیم.

البته شما می توانید از قسمت جلویی باس فود برای ایجاد یک انبار جمع و جور و کوچک نیز استفاده کنید. اگر کسب و کار شما نیاز به انبار دارد، حتما در زمان ثبت سفارش، آن را مطرح کنید تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

هم چنین این امکان از سوی تولید کننده باس فود فراهم شده است تا رنگ دلخواه و مرتبط با کسب و کار خود را بر روی دیواره های بیرونی باس فود اعمال کنید. در این صورت برند شما در ذهن مشتریان بیش تر و بهتر ماندگار می شود.

باس فود از چه چیزی ساخته می شود؟

به این دلیل که باس فود سازه ای پرتابل و سیار به شمار می آید، تولید کننده باس فود، از متریال فایبر گلاس برای ساخت آن استفاده می شود. البته متریال های زیادی در بازار وجود دارند که امکان ساخت باس فود را میسر کرده اند، اما متریال فایبر گلاس به دلیل داشتن مزایای بی شمار، گزینه مطلوب تری به شمار می آید.

وزن سبک و همین طور مقاومت چشم گیر و بسیار زیاد فایبر گلاس در برابر انواع ضربه ها، باعث شده است تا این متریال به یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت باس فود تبدیل شود. از این رو تولید کننده باس فود با کمک قالب گیری و در نهایت متصل نمودن بخش های مختلف باس فود به یکدیگر و آب بندی آن ها، این سازه را تولید می کند.

لازم است بدانید که متریال فایبر گلاس این قابلیت را دارد تا در صورت بروز هر گونه خراشیدگی و یا خوردگی، ترمیم و مرمت شود. به همین دلیل می توان گفت که تولید کننده باس فود فکر همه جای کار را کرده است!

معرفی تولید کننده باس فود

در صورتی که به دنبال تولید کننده باس فود در کشور ایران و شهر تهران هستید، ما به شما گروه تولیدی دالیا را پیشنهاد می دهیم. این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع سازه های پیش ساخته مانند فست فود موتوری و یا فود تراک، یکی از بهترین و معتبر ترین تولید کنندگان باس فود محسوب می شود.

گروه تولیدی دالیا با به کار گیری متخصصین و طراحان ماهر و با استفاده از بهترین متریال روز دنیا و تجهیزات و دستگاه های آپدیت شده، باس فود را در بهترین شکل ممکن طراحی و تولید می کند. البته نا گفته نماند که تجهیزات و امکانات سازه باس فود، کاملا به محصولی که شما تصمیم به ارائه آن را دارید بستگی دارد و تمامی موارد قابل تغییر می باشند.

تولید کننده باس فود

تولید کننده باس فود به چه شخص و یا مجموعه ای گفته می شود؟

از دیگر محصولات دالیا می توانیم به موتور فست فود فانتزی و موتو فود اشاره کنیم. به  طور کلی دالیا با ساخت محصولاتی از جنس فایبر گلاس، این امکان را فراهم نموده است تا تمامی افراد بتوانند کسب و کار مورد علاقه خود را به صورت سیار و پرتابل راه اندازی کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان با تولید کننده باس فود (دالیا) ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل نمایید.

Back to list

Related Posts