باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس

مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی

مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی

اگر به دنبال مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی هستید و می خواهید برای کسب و کار خود محلی سیار را داشته باشید تا تمامی امکانات و تجهیزات در آن تعبیه شده باشد، می توانید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

مجموعه دالیا یکی از مراکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی است که با به روز ترین متریال های دنیا، سازه های پیش ساخته بی نظیری را برای مصرف کنندگان و دارندگان کسب و کار ارائه می کند.

مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی

معرفی مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی

فست فود موتوری طرح دار خارجی در واقع یک موتور سیکلت اتاق دار فروشگاهی می باشد که با کاربری فست فود طراحی و تولید شده است. این محصول برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود می باشند و هزینه کافی برای رهن و یا اجاره یک مغازه را ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در مورد این سازه به شما بدهیم.

فست فود موتوری طرح دار خارجی چیست؟

موتور سیکلت اتاق دار، در واقع همان موتور سیکلت با دو چرخ می باشد. اما با این تفاوت که اتاقکی طرح دار به صورت جداگانه ساخته شده و به وسیله یک محور دو چرخ، در قسمت پشتی موتور سیکلت نصب شده است. به طور کلی این اتاقک بسته به طرح و مدلی که دارد، از ابعاد متفاوتی برخوردار می باشد.

از جمله مواد اولیه که می توان برای ساخت این اتاق طرح دار استفاده نمود، فایبر گلاس می باشد. چرا که فایبر گلاس قابلیت قالب گیری داشته و می توان هر طرح و مدلی را برای ساخت این اتاقک ها پیاده سازی نمود.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام فست فود موتوری و یا فست فود موتوری فانتزی نیز شناخته می شود.

در داخل اتاقک ایجاد شده برای این موتور سیکلت امکانات مختلفی مانند پنجره، میز کار، پیشخوان، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال و… در نظر گرفته می شود. اما در ابتدا لازم است که نوع فست فود قابل ارائه در فست فود موتوری طرح دار خارجی را پیش از طراحی مشخص نمایید تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم در زمان ساخت برای آن مشخص شود.

اتاقک طرح دار این فست فود موتوری، به طور کلی باید با متریال فایبر گلاس تهیه شود. چرا که فایبر گلاس جزو سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال ها به شمار آمده و از آن جایی که اتاقک فست فود موتوری دارای شکل و طرح می باشد، باید برای اجرا تمامی طرح ها و ایجاد برجستگی ها و فرو رفتگی های لازم، از فایبر گلاس استفاده نمود.

فست فود موتوری طرح دار خارجی چه کاربردی دارد؟

همان طور که پیش تر اشاره شد و از نام این محصول مشخص می باشد، برای ارائه فست فود بسیار کار آمد است. هم چنین می توان از آن برای ارائه سایر مواد غذایی مانند قهوه و محصولات کافئین دار استفاده نمود. در واقع می توان از این محصول به عنوان یک کافه سیار جمع و جور بهره مند شد.

توجه داشته باشید که بر اساس کاربری و نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن دارید، می توان امکانات و تجهیزات مختلفی را برای این اتاقک در نظر گرفت. تمامی این ها بستگی به استفاده ای دارد که شما به آن نیاز دارید.

چرا برای ساخت فست فود موتوری طرح دار خارجی از فایبر گلاس استفاده کنیم؟

فایبر گلاس جزو متریال و مواد اولیه در دسترس به شمار می آید. هم چنین از پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته شده است. به همین خاطر به عنوان یک عایق مناسب شناخته می شود.

وزن کم و مقاومت چشم گیری که متریال فایبر گلاس در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می دهد، جزو مزیت های این نوع مواد اولیه به شمار می آید. هم چنین لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه خط و خش و آسیب دیدن، این سازه قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی

مشخصات مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند فست فود موتوری، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس به دلیل انعطاف خوبی که از خود نشان می دهد، این امکان را فراهم کرده است تا هر گونه طرحی را با کمک قالب گیری، بر روی آن دربیاوریم. از مهم ترین و پر کاربرد ترین مدل های فست فود موتوری طرح دار می توانیم به فست فود موتور طرح سرآشپز، فست فود موتوری طرح پاتوق و فست فود موتوری طرح میوه ها اشاره کنیم.

تمامی طرح های نام برده شده از جذابیت خاصی برخوردار می باشند و هر کدام می توانند ارائه فست فود را به مشتری سرعت ببخشند.

تمامی بخش های اتاقک طرح دار و مدل دار این فست فود سیار، به وسیله فایبر گلاس و قالب گیری ساخته می شود. پس از آن تمامی قسمت ها ساخته شده از قالب جدا می شوند و در کنار یکدیگر مونتاژ می شوند. از آن جایی که باید این سازه در برابر باران و گرد و خاک مقاومت خوبی از خود نشان دهد، تمامی درز های ایجاد شده در زمان مونتاژ به وسیله رزین و اپوکسی پر می شوند. به این کار اصطلاحا آب بندی نیز می گویند.

در زمان خرید موتور فود از مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی، به چه نکاتی توجه کنیم؟

در ابتدا باید مشخص کنید که چه مواد غذایی را ارائه می دهید. به طور مثال اگر تصمیم دارید که در منوی غذایی خود صرفا از پیتزا ها استفاده کنید، بهتر است در زمان طراحی و تولید اتاقک موتور فود، به جای گیری فر پیتزا توجه کنید. هم چنین امکان دارد که بخواهید در منو تنوع لازم را ایجاد کنید و در کنار پیتزا سیب زمینی سرخ کرده و سایر غذا های فست فودی را به مشتری ارائه دهید.

برای آماده سازی و طبخ هر یک از غذا ها، شما نیاز به تجهیزات و امکانات لازم دارید. مثلا برای آماده سازی یک ظرف سیب زمینی سرخ کرده، شما باید سرخ کن داشته باشید. علاوه بر سرخ کن نیاز به دودکش دارید. چرا که باید دود ناشی از پخت و طبخ مواد غذایی از داخل اتاقک موتور فود خارج شود.

حال همان طور که مشاهده می کنید، باید در ابتدا نیاز ها و اولویت های خود را مشخص کنید تا تجهیزات و امکانات کافی در زمان فعالیت شما در این اتاقک در نظر گرفته شود.

داشتن یک مینی یخچال برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی ها، از دیگر تجهیزاتی است که باید حتما در زمان طراحی فست فود موتوری طرح دار خارجی در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که شما یک آشپزخانه سیار دارید که باید در لحظه بتوانید بر اساس سفارش و خواسته مشتری، کالای مورد نظر آن را ارائه دهید.

مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی

در زمان خرید موتور فود از مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی، به چه نکاتی توجه کنیم؟

داشتن میز کار و هم چنین سینک دستشویی، از دیگر امکاناتی است که باید داشتن آن را جدی بگیرید. برای تامین آب سینک، بیش تر از مخزن های آب استفاده می شود. هم چنین باید نور پردازی و برق کشی مناسب و استانداردی را برای فست فود موتوری خود داشته باشید.

یکی از المان های جذب مشتری، ظاهر آراسته و شکیل موتور فود می باشد که بیش تر صاحبان کسب و کار از آن غافل می شوند. برای زیبا تر نشان دادن ظاهر اتاقک و به طور کلی این سازه، بهتر است نور پردازی خارجی آن را جدی بگیرید.

هم چنین باید از طرح ها و نقش هایی بر روی دیواره های خارجی اتاقک فست فود موتوری استفاده کنید که مشتری تنها با یک نگاه متوجه محصولی که ارائه می دهید، شود. تمامی این نکات ریز و کاربردی می توانند به جلب و جذب مشتری و همین طور پر رونق تر شدن کسب و کار شما، کمک کنند.

طبقه بندی و ایجاد فضای کافی برای قرار گیری لوازم و وسایل، از دیگر نیازمندی ها در زمان ساخت و تولید موتور فود می باشد. چرا که به قطع یقین، شما علاوه بر مواد غذایی، نیاز به چاقو، ظرف یک بار مصرف، سس های یک نفره و… دارید. حال باید برای جای گیری هر کدام محلی مشخص تعبیه شود. در غیر این صورت همیشه اتاقک موتور فود شما نا مرتب به نظر خواهد رسید.

سعی کنید در زمان تهیه و تولید این محصول، به سراغ متریال ها شناخته شده و هم چنین سبک وزن و با دوام بالا بروید. بهترین مواد اولیه برای ساخت اتاقک فست فود موتوری طرح دار خارجی، فایبر گلاس می باشد.

این متریال علاوه بر این که می تواند یک عایق مناسب به شمار آید، وزن سبکی داشته و حمل و نقل آن به راحتی انجام می شود. هم چنین از دوام و استحکام کافی برخوردار بوده و در صورتی که اتاقک دچار خراشیدگی و یا آسیب شود، به راحتی می تواند آن را ترمیم و مرمت نمود و مجدد از آن استفاده کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی

نحوه خرید از مرکز پخش فست فود موتوری طرح دار خارجی

Back to list

Related Posts