کانکس چرخ دار, کانکس چرخدار, کانکس ساندویچ پانل

خرید کانکس سیار نما چوب

کانکس سیار نما چوب

کانکس ها نوعی سازه پیش ساخته محسوب می شوند که در امور مختلف، استفاده های بی شماری دارند. کانکس سیار نما چوب، یکی از محصولات بی نظیر گروه دالیا می باشد که می توان از آن برای اسکان موقت و یا ایجاد کسب و کار های سیار مانند کافه استفاده نمود.

اگر آشنایی کاملی با انواع کانکس ها ندارید، می توانید این مطلب را تا انتها دنبال کنید. تا علاوه بر آشنایی با کانکس سیار نما چوب، به خوبی با کاربرد های این سازه پیش ساخته و محبوب آشنا شوید. با ما همراه باشید.

کانکس چه کاربردی دارد؟

از مهم ترین کاربرد های کانکس، اسکان موقت می باشد. البته لازم به ذکر است که اضافه نمودن تجهیزات مختلف دیگر به این سازه، باعث شده است تا امروزه کاربرد های مختلفی در زمینه های متفاوت داشته باشد.

به طور مثال یکی از کاربرد های این سازه، دکه های روزنامه فروشی و یا کافه های سیار می باشد. به طور کلی سازه های پیش ساخته امروزه مورد استقبال خیلی از کسب و کار ها قرار گرفته اند و می توان در زمینه های مختلفی از آن ها استفاده نمود.

کانکس های سیار نما چوب، یکی از سازه های پیش ساخته ای به شمار می آیند که می توان از آن ها به دلیل ظاهری جذاب که دارند، برای اسکان موقت در شهر های مختلف و یا ایجاد کسب و کار های سیار استفاده نمود.

کانکس سیار نما چوب

کانکس سیار نما چوب چیست و چه کاربردی دارد؟

این نوع از کانکس ها، به دلیل داشتن چرخ هایی در زیر خود، این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده اند تا با متصل نمودن شان به خودرو و اتومبیل، به راحتی به هر محلی که نیاز می باشد، حمل نمود. بلکه چرخ هایی که در ساخت این دسته از کانکس ها در نظر گرفته شده است، کارایی و عملکرد بهتر و مطلوب تری از آن ها ارائه می کند.

کانکس سیار چیست؟

کانکس های سیار، یکی از پر طرفدار ترین انواع کانکس ها می باشند. چرا که همان طور که پیش تر گفته شد، با داشتن چرخ هایی در زیر خود، حمل و نقل را برای مصرف کنندگان آسان تر نموده است. هم چنین به دلیل ساختاری که دارند، می توان به راحتی آن ها را تغییر کاربری داد.

کانکس های سیار، با داشتن چرخ هایی در زیر خود، به راحتی به پشت اتومبیل، کامیونت و… متصل می شوند و قابل جا به جایی می باشند. به طور معمول و به دلیل قابلیت و ویژگی که این نوع از کانکس ها دارند، اغلب در جهت نمایشگاه های فروش، بوفه، کافه های سیار، یا هر کاربری دیگر که نیاز به استقرار دائمی نباشد، استفاده می گردد. لازم به ذکر است که کانکس های سیار با نام کانکس های چرخ دار نیز شناخته می شوند.

کانکس سیار نما چوب چیست و دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

به طور کلی ساخت کانکس با نمای چوبی، به صورت چند روش قابل اجرا می باشد. در روش اول می توان از چوب های طبیعی استفاده نمود. در این روش باید از چوب های ترمووود و یا چوب روش استفاده گردد. ظاهر و نمای خروجی کار و به کار گیری این نوع چوب، بسیار زیبا بوده و از مقاومت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که می توان از آن برای شرایط جوی های مختلف استفاده نمود.

از مزایای استفاده از ترمووود و یا چوب روش، می توان به زیبایی قابل توجه ظاهری آن اشاره کرد. البته نا گفته نماند که در کنار زیبایی منحصر به فردی که دارد، هزینه تولید بالایی داشته و ممکن است چندان برای استفاده ای کوتاه مدت، مقرون به صرفه نباشد.

کانکس سیار نما چوب

نکاتی در مورد خرید کانکس سیار نما چوب

از معایب این روش می توان از اشتعال پذیر بودن آن نام برد. چرا که استفاده از چوب طبیعی مانند ترمووود و چوب روس، باعث عدم امنیت کانکس های سیار نمای چوبی نسبت به آتش سوزی می شود.

در روش دوم از متریال هایی که طرح چوب دارند برای نمای این نوع از کانکس ها استفاده می شود. به قدر کافی این متریال ها دارای تنوع لازم می باشند. اما از مهم ترین و پر استفاده ترین آن ها می توانیم از چوب پلاست، ورق سایدینگ طرح چوب، فایبر گلاس های طرح چوب و ساندویچ پانل طرح دار نام ببریم. هر یک از موارد نام برده شده می توانند بسته به محل و نوع استفاده، کاربردی به شمار آیند.

این متریال ها، مزایا و زیبایی چوب طبیعی را با خود به همراه دارند، اما باید اقرار کرد که نما های مصنوعی از نظر زیبایی تا به امروز نتوانسته اند جای چوب طبیعی را پر کنند.

به طور کلی استفاده از چوب طبیعی برای متریال مکمل در نمای کانکس های سیار توصیه می شود. چرا که می توان این متریال را با سایر مصالح مانند کامپوزیت و یا سایدینگ ترکیب نمود. البته لازم به ذکر است که به کار بردن تلفیقی متریال های طبیعی و غیر طبیعی در کنار هم، می تواند هزینه ساخت کانکس سیار با نمای چوبی را تا حد چشم گیری کاهش دهد.

توجه داشته باشید که می توانید برای نمای کانکس سیار خود، از ترمووود های فنلاندی بهره مند شوید. چرا که علاوه بر طول عمر زیادی که دارند، به صورت تخصصی برای استفاده از همین امر تولید شده اند. لازم به ذکر است که این متریال، صرفا برای نما کاربرد داشته و هیچ گونه مقاومت سازه ای از خود نشان نخواهد داد.

به همین خاطر نباید در محل هایی که مصالح نقش سازه ای ایفا می کنند، مورد استفاده قرار بگیرند. چرا که ذاتا چوب های نرم و با وزن سبک می باشند. همین طور در مقابل بارگزاری هیچ گونه مقاومتی از خود نشان نخواهند داد. برای به کار گیری چوب به عنوان مصالح سازه ای، به شما توصیه می کنیم که حتما از چوب های مخصوص در این زمینه استفاده نمایید.

کانکس سیار نما چوب

مشخصات و ویژگی های کانکس سیار نما چوب

به طور کلی باید در زمان طراحی و ساخت کانکس های سیار، از متخصص و طراحان مسلط به این کار کمک بگیرید. چرا که به دلیل پیچیدگی هایی که در کاربری و ساخت این نوع از سازه ها وجود دارد، باید موارد مختلفی مد نظر قرار داده شود. شما می توانید در این باره با گروه دالیا در تماس باشید.

 

Back to list

Related Posts