موتور فست فود, موتور فست فود چرخ دار, موتور فست فود چرخ دار سیار, موتور فود, موتور فیت فود سیار

ساخت اتاقک موتور فود

ساخت اتاقک موتور فود

اگر شما فقط یک موتور سیکلت دارید و می خواهید از آن کسب درآمد داشته باشید، خیلی از مشاغل دیگر به غیر پیک موتوری وجود دارد که می توانید به سمت آن بروید. به طور مثال ساخت اتاقک موتور فود، جزو کار هایی است که می توانید برای موتور سیکلت خود انجام دهید و کسب و کار خود را در زمینه فست فود راه انداری کنید.

داشتن یک کسب و کار مستقل برای هر فردی لازم می باشد. از این رو باید برای راه اندازی کسب و کار هزینه های زیادی صرف شود. اما داشتن یک موتور فود به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر داشتن کسب و کار، هزینه کمی را برای ایجاد و راه اندازی آن صرف نمایید.

اتاقک موتور فود در واقع سازه ای پیش ساخته به شمار می آید که از متریال های مختلف از جمله فایبر گلاس ساخته می شود. دارای یک محور دو چرخ می باشد که موتور سیکلت وظیفه هدایت آن را بر عهده دارد.

ساخت اتاقک موتور فود

آشنایی بیش تر با نحوه ساخت اتاقک موتور فود

گروه تولیدی دالیا یکی از بزرگ ترین سازندگان اتاقک موتور فود می باشد که تصمیم دارد در این مطلب شما را بیش تر با این سازه آشنا کند. با ما همراه باشید.

مشخصات و ویژگی های اتاقک موتور فود

اتاقک موتور فود، همان طور که پیش تر گفته شد، یک سازه پیش ساخته می باشد که از متریال های مختلفی ماندن فایبر گلاس، گالوانیزه و… ساخته می شود. این سازه در زیر خود یک محور دو چرخ دارد تا پس از متصل شدن به موتور سیکلت به راحتی جا به جا شود.

اتاقک موتور فود، به طور معمول بسته به کاربری که دارد، تجهیز می شود. به طور مثال اگر تصمیم به عرضه فست فود و محصولات غذایی مرتبط با فست فود را داشته باشید، این اتاقک به فر، سرخ کن، میز کار، یخچال، پیشخوان و… مجهز می شود.

برخی از امکانات و تجهیزات به صورت پیش فرض بر روی این اتاقک تعبیه شده اند که از مهم ترین آن ها می توانیم به نور پردازی، قفسه بندی، سیستم فاضلاب، سینک ظرفشویی و… اشاره کنیم. در هر صورت هر یک از موارد گفته شده بسته به سلیقه و کاربری مد نظر شما قابل تغییر می باشد.

اتاقک موتور فود، به صورت سیار ساخته می شود تا کاربر بتواند به راحتی آن را در هر محلی مستقر کند. همین طور به شما در زمان ساخت اتاقک موتور فود، متریال فایبر گلاس را پیشنهاد می دهیم. در ادامه بیش تر در مورد این متریال خواهیم گفت.

در زمان سفارش و ساخت اتاقک موتور فود به چه نکاتی توجه کنیم؟

لازم است پیش از هر کاری، بودجه خود را مشخص کنید. تعیین بودجه به شما کمک خواهد کرد تا امکانات و تجهیزات مناسب و کافی را برای اتاقک موتور فود خود انتخاب کنید.

پس از مشخص نمودن بودجه، باید به سراغ ابعاد مناسبی بروید. لازم است بدانید که این اتاقک محل کسب و کار شما است و نباید بیش از اندازه کوچک و یا بیش از اندازه بزرگ باشد. در صورت کوچک بودن شما امکان عرض اندام نخواهید داشت و نمی توانید به درستی به امور و سفارشات مشتریان خود بپردازید. همین طور اگر بسیار بزرگ باشد، حمل و جا به جای آن با موتور سیکلت دشوار بوده و برای شما زحمت زیادی به همراه خواهد داشت.

پس از مشخص نمودن متراژ باید به امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود فکر کنید. به طور مثال اگر تصمیم دارید که در منوی موتور فود خود پیتزا ارائه دهید، به یک فر پیتزا نیاز خواهید داشت. همین طور برای سرو نوشیدنی ها، نیاز به یک یخچال جمع و جور می باشد.

از این رو باید منوی غذایی خود را کامل کنید تا امکانات و تجهیزاتی که به آن نیاز دارید مشخص شود.

ساخت اتاقک موتور فود

نکاتی در مورد نحوه ساخت اتاقک موتور فود

نکته دیگری که باید بدانید، استفاده بهینه از فضا است. لازم است به اندازه کافی قفسه بندی، کابینت و محل قرار گیری مشخص و مناسب برای مواد غذایی و محصولات خود داشته باشید تا بتوانید به درستی آن ها مرتب کنید. در زمان نیاز به لوازم و وسایل نباید مدام دنبال آن بگردید!

نور پردازی بیرونی و داخلی از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. لازم است نمای بیرونی اتاقک موتور سیکلت شما به قدر کافی جذاب و معرف کسب و کار شما باشد. این مسئله علاوه بر نشان دادن سلیقه شما، باعث جلب مشتری نیز خواهد شد.

لازم به ذکر است که باید در زمان طراحی و سفارش اتاقک موتور سیکلت، حتما تمهیدات سرمایشی و گرمایشی را نیز مد نظر قرار دهید تا بتوانید در تمامی فضول سال از آن استفاده نمایید.

شما می توانید با استفاده از متریال فایبر گلاس، اتاقک موتور فود خود را به صورت طرح دار و فانتزی بسازید. بهتر است در این زمینه با مشاوران گروه دالیا مشورت کنید.

چرا برای ساخت اتاقک موتور فود، فایبر گلاس را انتخاب کنیم؟

فایبر گلاس یکی از بهترین مواد اولیه برای ساخت اتاقک موتور می باشد. چرا که از پشم شیشه و مواد پلیمری تشکیل شده است و می توان از آن به عنوان یک عایق استفاده نمود.

از دیگر مزیت های استفاده فایبر گلاس برای ساخت اتاقک موتور فود، وزن کم و مقاومت بالایی است که این نوع مواد اولیه از خود نشان می دهد. در واقع اگر شما اتاقک موتور فود خود را با استفاده از فایبر گلاس بسازید، آن را در برابر انواع ضربه ها و خط و خش مقاوم نموده اید. هم چنین اگر آسیبی جدی به آن وارد شود، می توانید مجدد آن را تعمیر و استفاده کنید.

وزن سبک و مقاومت بالا و چشم گیری که این نوع مواد اولیه از خود نشان می دهد، برای جا به جایی به وسیله موتور سیکلت نیز مناسب است. همین طور شما می توانید از آن در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده کنید و نگران اتلاف انرژی نباشید.

لازم است بدانید که فایبر گلاس در برابر حرارت و نور آفتاب مقاومت چشم گیری از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که می خواهند به صورت فعال کسب درآمد کنند و فعالیت داشته باشند، بسیار گزینه مناسبی به شمار می آید.

ساخت اتاقک موتور فود

چرا برای ساخت اتاقک موتور فود از فایبر گلاس استفاده می شود؟

فایبر گلاس این امکان را فراهم کرده است تا در صورت نیاز به برچسب و یا شابلون ها، بتوانید طرح ها و مدل های مختلفی را بر روی آن درج نمایید. لازم به ذکر است که در صورت چسباندن برچسب، از روی بدنه جدا نخواهند شد.

دیواره های اتاقک موتور فود، به صورت قالبی ساخته می شود. پس از آن دیواره های از قالب جدا شده با کمک رزین و اپوکسی به یکدیگر متصل می شوند. درز بندی و آب بندی این باکس به گونه ای انجام می شود تا در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک کاملا مصون باشند.

Back to list

Related Posts