باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس

تولید کننده اتاقک موتور فود

تولید کننده اتاقک موتور فود

تولید کننده اتاقک موتور فود به مجموعه و یا شخصی گفته می شود که بدون واسطه و با استفاده از بهترین مواد اولیه و متریال، اقدامات لازم را برای ساخت اتاقک موتور فود انجام می دهد. این محصول به دلیل داشتن قیمتی مقذون به صرفه و مناسب، برای افرادی که می خواهند با سرمایه ای کم کسب و کار خود را راه اندازی کنند، گزینه مناسبی به شمار می آید.

اتاقک موتور فود، در واقع سازه ای پیش ساخته محسوب می شود که امکانات یک فست فود را در خود جای داده است. دالیا گروپ که به عنوان تولید کننده اتاقک موتور فود شناخته می شود، تصمیم دارد در این مطلب شما را بیش تر با این محصول آشنا کند. با ما همراه باشید.

تولید کننده اتاقک موتور فود

معرفی تولید کننده اتاقک موتور فود

موتور فود چیست؟

موتور فود، فست فود موتوری یا موتو فود، در واقع نام هایی است که برای این محصول انتخاب شده است. این موتور سیکلت اتاقک دار، با نام های مختلفی شناخته می شود. اما لازم است بدانید که این محصول، همان موتور سیکلت می باشد که توسط تولید کننده اتاقک موتور فود ساخته شده است.

اتاقکی که به موتور سیکلت متصل شده است، از امکانات و تجهیزات مختلفی برخوردار شده است که از مهم ترین آن ها به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، پیشخوان، کابینت، اجاق گاز، مخزن آب و… اشاره کنیم.

تولید کننده اتاقک موتور فود، امکانات یک فست فود را در اختیار شما قرار می دهد تا حس و کاربری یک رستوران یا فست فود کوچک به شما منتقل شود. با استفاده از این امکانات و تجهیزات می توانید اقدامات لازم را برای طبخ و آماده سازی انواع غذا های فست فودی انجام دهید.

همان طور که پیش تر گفته شد، اتاقک موتور فود، به موتور سیکلت متصل می شود. این کار توسط یک محور دو چرخ که در قسمت زیرین اتاقک تعبیه شده است، اتفاق می افتد. سپس به موتور سیکلت متصل شده و حمل و نقل و جا به جا نمودن آن را سهولت می بخشد.

آیا می توان از اتاقک موتور فود با امکانات استفاده دیگری داشت؟

اتاقکی که بر روی این موتور سیکلت نصب می شود، یک اتاقک با تجهیزات مربوط به ارائه قست فود و غذا می باشد. اما تولید کننده اتاقک موتور فود این امکان را فراهم کرده است تا مصرف کنندگان و افرادی که تصمیم به راه اندازی کسب و کار مورد علاقه خود دارند بتوانند هر نوع تجهیزاتی که برای حرفه خود نیاز دارند را در این اتاقک داشته باشند. در واقع هر نوع امکانات و تجهیزاتی که برای فروش و کسب و کار خود نیاز دارید، از سوی تولید کننده اتاقک موتور فود، تعبیه می شود.

به طور مثال اگر بخواهید به جای غذا های فست فودی، نوشیدنی های گرم و سرد را سرو نمایید، می توانید در زمان ثبت سفارش خود، تجهیزات و امکانات مربوط به آماده سازی این محصول را سفارش دهید. لازم است بدانید که در زمان تهیه این محصول با تولید کننده اتاقک موتور فود تماس بگیرید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی به دلالان و سودجویان نشوید.

برای اتاقک موتور سیکلت چه امکانات و تجهیزات تعبیه شده است؟

این که چه امکانات و تجهیزاتی برای اتاقک موتور فود در نظر گرفته شود، کاملا به نوع کاربری که شما از آن انتظار دارید، بستگی دارد. حتما پیش از این که سفارش خود را ثبت کنید، به خوبی محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید مشخص کنید و تجهیزاتی که به آن نیاز دارید را تعیین نمایید.

در واقع این اتاقک متصل شده به موتور سیکلت، بر اساس کالا و محصولی که شما تصمیم به فروش آن را دارید، از سوی تولید کننده اتاقک موتور فود، تجهیز و ساخته می شود.

تولید کننده اتاقک موتور فود

تولید کننده اتاقک موتور فود چه امکاناتی را برای این محصول در نظر گرفته است؟

اما برخی امکانات مانند پیشخوان، سینک ظرفشویی، نور پردازی داخلی و خارجی، سیستم آب و فاضلاب، مخزن آب، کابینت و… جزو امکاناتی محسوب می شوند که بر روی اتاقک موتور فود با کاربری ارائه غذا های فست فودی ارائه می شود.

کدام متریال برای ساخت اتاقک موتور فود بهتر است؟

به طور کلی از مواد اولیه و متریال های مختلفی مانند فایبر گلاس و گالوانیزه برای ساخت اتاقک موتور فود، استفاده می شود. اما بهترین و مقرون به صرفه ترین آن ها فایبر گلاس می باشد.

فایبر گلاس به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا و‌ قابل توجه در مقابل باد، باران، گرد و خاک و…، بهترین گزینه برای ساخت این اتاقک محسوب می شود. از آن جایی که موتور فست فود، در حال رفت و آمد می باشد، باید در شرایط جوی مختلف استحکام مناسبی از خود نشان دهد.

هم چنین رنگ آمیزی و یا پیاده کردن انواع شابلون ها و برچسب ها، بر روی متریال فایبر گلاس امکان پذیر می باشد. به همین خاطر شما می توانید برای آراسته کردن ظاهر و دیواره های بیرونی و خارجی این اتاقک، از ابزار آلات مختلفی استفاده نمایید.

نکته دیگری که باید در مورد این مواد اولیه بدانید این است که فایبر گلاس به راحتی قابل ترمیم و مرمت می باشد. در صورتی که بر حسب اتفاق دیواره های خارجی این اتاقک در رفت و آمد دچار هر گونه آسیبی شوند، از آن جایی که از فایبر گلاس ساخته شده است، می توان آن را ترمیم نمود.

با کدام تولید کننده اتاقک موتور فود تماس بگیریم؟

به طور کلی مراکز و تولیدی های مختلفی در زمینه تولید اتاقک موتور فود و به عنوان تولید کننده اتاقک موتور فود فعالیت دارند و شناخته می شوند. اما گروه تولیدی دالیا، یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراکز و مجموعه ها برای ثبت سفارش و خرید اتاقک موتور سیلکت می باشد.

این مرکز، با به کار گیری بهترین متخصصین ایرانی در زمینه ساخت و تولید سازه های پیش ساخته، با داشتن بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید انواع سازه ها با متریال فایبر گلاس، یکی از بهترین تولید کنندگان اتاقک موتور فود محسوب می شود.

تمامی محصولات تولید شده توسط دالیا، از متریال درجه یک ساخته شده اند و امکانات و تجهیزاتی که برای این اتاقک در نظر گرفته می شود، کاملا بر اساس کاربری و محصولی که شما تصمیم به ارائه آن دارید، می باشند.

برای کسب اطلاعات بیش تر و ثبت سفارش می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل نمایید.

تولید کننده اتاقک موتور فود

با کدام تولید کننده اتاقک موتور فود تماس بگریم؟

Back to list