کانکس سیار, موتور فست فود, موتور فست فود چرخ دار, موتور فست فود چرخ دار سیار, موتور فود, موتور فیت فود, موتور فیت فود سیار

فست فود موتوری چیست؟

فست فود موتوری چیست؟

شاید برای شما هم سوال پیش آید که فست فود موتوری چیست و چه امکاناتی دارد؟ این سازه پیش ساخته که یکی از محصولات پر طرفدار گروه تولیدی دالیا محسوب می شود، یک موتور سیکلت مجهز به اتاقک می باشد که برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار های سیار گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید.

فست فود موتوری همان طور که پیش تر گفته شد، یک موتور سیکلت می باشد که به اتاقکی از جنس فایبر گلاس مجهز شده است. این محصول را می توان برای ارائه انواع خدمات مانند فست فود، غذا های خانگی، انواع اقسام نوشیدنی ها و آبمیوه ها، بستنی ها و… مورد استفاده قرار داد.

اتاقک موتور فود، تجهیزات کافی را بر اساس محصولی که شما تصمیم به فروش آن را دارید، دارا می باشد. همین طور گزینه مناسبی برای افرادی به شمار می آید که بودجه کافی برای رهن و یا اجاره یک واحد صنفی را به صورت ثابت ندارند.

فست فود موتوری چیست

فست فود موتوری چیست؟

در ادامه اطلاعات کامل تری را در مورد فست موتوری در اختیار شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

مشخصات و ویژگی های فست فود موتوری چیست؟

فست فود موتوری چیست؟ قطعا باید اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و همین طور ویژگی های این محصول پر کاربرد و پر استفاده به دست آورید تا بتوانید جوابی برای پرسش فست فود موتوری چیست پیدا کنید.

این سازه، در واقع یک موتور سیکلت می باشد که اتاقکی جداگانه بر روی آن ساخته شده است و با استفاده از یک محور دو چرخ، به پشت موتور سیکلت متصل شده است. به طور معمول این اتاقک با طول دو متر و عرض یک متر و همین طور با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر طراحی و تولید می شود.

برای ساخت اتاقک موتور فود می توان از متریال و مواد اولیه های مختلفی استفاده نمود. اما بهترین و مقرون به صرفه ترین و هم چنین کاربردی ترین آن ها، فایبر گلاس و گالوانیزه می باشد. اسکلت بندی این سازه به وسیله تیر آهن ساخته می شود. به همین دلیل مقاومت چشم گیری از خود به نمایش می گذارد.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام فست فود موتوری و یا سه چرخ فست فود نیز شناخته می شود.

لازم است بدانید که اتاقک فست فود موتوری را می توان به صورت طرح دار نیز سفارش داد چرا که فایبرگلاس از انعطاف پذیری لازم برخوردار بوده و به شما این امکان را می دهد تا با کمک قالب گیری، به راحتی هر شکل و طرحی که دوست دارید را بر روی آن پیاده سازی کنید.

از دیگر مواردی که می تواند به سوال فست فود موتوری چیست، پاسخ دهد، امکانات و تجهیزاتی می باشد که به صورت پیشفرض بر روی این سازه تعبیه شده است.

به طور مثال می توانیم به پیشخوان، میز کار، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال، فر، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، منبع آب، سیستم نور پردازی، سیستم فاضلاب و… اشاره کنیم. تعبیه این موارد در زمان ساخت فست فود موتوری، بدون شک به ارائه خدمات و محصولات بهتر کمک خواهد کرد و باعث سرعت بخشیدن به سفارشات مشتریان می شود.

لازم به ذکر است که شما می توانید بر اساس محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید، امکانات و تجهیزات نام برده شده را تغییر دهید. این مسئله باید در زمان ثبت سفارش به تولید کننده گفته شود!

اتاقک موتور فست فود سیار، جزو سازه های پیش ساخته می باشد که با مواد اولیه مختلفی قابل ساخت می باشد. از آن جایی که سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال فایبر گلاس می باشد، بهترین گزینه برای ساخت این اتاقک فایبر گلاس است. در ادامه به توضیح بیش تری در مورد مزایای استفاده از فایبر گلاس خواهیم پرداخت.

فست فود موتوری چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که پیش تر اشاره شد و از نام این محصول مشخص می باشد، برای ارائه فست فود بسیار کار آمد است. هم چنین می توان از آن برای ارائه سایر مواد غذایی مانند قهوه و محصولات کافئین دار استفاده نمود. در واقع می توان از این محصول به عنوان یک کافه سیار جمع و جور بهره مند شد.

فست فود موتوری چیست

فست فود موتوری چیست و چه کاربردی دارد؟

توجه داشته باشید که بر اساس کاربری و نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن دارید، می توان امکانات و تجهیزات مختلفی را برای این اتاقک در نظر گرفت. تمامی این ها بستگی به استفاده ای دارد که شما به آن نیاز دارید.

چرا برای ساخت فست فود موتوری از فایبر گلاس استفاده می شود؟

فایبر گلاس در دسته متریال و مواد اولیه ای قرار می گیرد که به دلیل داشتن قیمتی مقرون به صرفه، دسترسی به آن راحت است. همین طور از پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته شده است و به عنوان یک عایق مناسب برای شرایط جوی مختلف محسوب می شود.

به دلیل وزن کم و مقاومت بالا و چشم گیری که متریال فایبر گلاس در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می دهد، امکان ترمیم مجدد آن در صورت بروز هر گونه آسیب وجود داشته و می توان آن را با کمک یک محور دو چرخ به موتور سیکلت متصل نمود.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند موتور فست فود سیار، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس این امکان را فراهم کرده است تا در صورت نیاز به برچسب و یا شابلون ها، بتوانید طرح ها و مدل های مختلفی را بر روی آن درج نمایید. لازم به ذکر است که در صورت چسباندن برچسب، از روی بدنه جدا نخواهند شد.

دیواره های اتاقک موتور فست فود سیار، به صورت قالبی ساخته می شود. پس از آن دیواره های از قالب جدا شده با کمک رزین و اپوکسی به یکدیگر متصل می شوند. درز بندی و آب بندی این اتاقک به گونه ای انجام می شود تا در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک کاملا مصون باشند.

فست فود موتوری چیست و برای خرید آن به کجا مراجعه کنیم؟

اگر هنوز پاسخی برای فست فود موتوری چیست، پیدا نکرده اید، به شما توصیه می کنیم که حتما با مشاورین گروه تولیدی دالیا در تماس باشید.

دالیا گروپ، یکی از شناخته شده ترین برند ها و تولید کنندگان در زمینه ساخت انواع سازه های پیش ساخته مانند اتاقک موتور سیکلت می باشد که بدون هیچ گونه واسطه ای، با استفاده از بهترین متریال روز دنیا و با تجهیزات مدرن، انواع سازه های پیش ساخته را ارائه می دهد.

در صورتی که تصمیم به سفارش و ساخت فست فود موتوری را دارید، می توانید در ابتدا طرح مورد نظر خود را با این گروه درمیان بگذارید. پس از مشخص نمودن طرح اولیه و هم چنین میزان بودجه شما، متریال مورد نیاز و امکانات و تجهیزات لازم مورد بررسی قرار گرفته و همگی در یک پیش فاکتور تقدیم می شود.

فست فود موتوری چیست

فست فود موتوری چیست و برای خرید آن به کجا مراجعه کنیم؟

حتما پیش از این که برای ثبت سفارش و ساخت فست فود موتوری اقدام کنید، ابتدا نیاز ها، اولویت ها و امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را بررسی کنید. تا طراحان و مشاورین گروه دالیا بتوانند با در نظر گرفتن تمامی موارد خواسته شده از سوی شما، محصولی بی نقص و بی نظیر را ارائه دهند.

توجه داشته باشید که در این زمان باید بودجه خود را مشخص کنید تا در زمان ثبت سفارش با مشکل مواجه نشوید و بتوانید بر اساس بودجه ای که در نظر دارید، فست فود موتوری مورد نیاز خود را تهیه کنید.

به شما توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list

Related Posts