باکس موتور, باکس موتور فود, فست فود موتوری خارجی, فست فود موتوری طرح دار, موتور فست فود سیار

فست فود موتوری

فست فود موتوری

آیا شما هم برای کسب و کار خود در زمینه فروش مواد غذایی به دنبال محل و مکان می باشید؟ آیا می دانید کسب و کار های سیار امروزه توانسته اند درآمدی مناسب برای خود رقم بزنند؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در این زمینه به دست آورید.

فست فود موتوری خارجی برای افرادی که می خواهند کسب و کار خود را به صورت سیار راه اندازی کنند، بسیار مناسب می باشد. این محصول یکی از محصولات بی نظیر گروه تولیدی دالیا است که در این مطلب تصمیم داریم شما را بیش تر با آن آشنا کنیم.

فست فود موتوری، جزو محصولات پیش ساخته ای است که با کاربری فروش مواد غذایی مانند فست فود، امروزه مورد استقبال خیلی از مصرف کنندگان و دارندگان کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی قرار گرفته است.

فست فود موتوری، برای افرادی که می خواهند با کم ترین هزینه، محلی برای کسب و کار خود و ارائه مواد غذایی در قالب فست فود داشته باشند، بسیار مناسب می باشد.

فست فود موتوری

معرفی فست فود موتوری

فست فود موتوری در واقع یک موتور سیکلت اتاق دار فروشگاهی می باشد که با کاربری فست فود طراحی و تولید شده است. این محصول برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود می باشند و هزینه کافی برای رهن و یا اجاره یک مغازه را ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

مشخصات و ویژگی های فست فود موتوری

موتور سیکلت اتاق دار، در واقع همان موتور سیکلت با دو چرخ می باشد. اما با این تفاوت که اتاقکی طرح دار به صورت جداگانه ساخته شده و به وسیله یک محور دو چرخ، در قسمت پشتی موتور سیکلت نصب شده است. به طور کلی این اتاقک بسته به طرح و مدلی که دارد، از ابعاد متفاوتی برخوردار می باشد.

مواد اولیه و همین طور متریال های مختلفی را می توان برای ساخت فست فود موتوری در نظر گرفت. از رایج ترین آن ها، فایبر گلاس و هم چنین گالوانیزه می باشد. اما از آن جایی که گالوانیزه وزن سنگینی دارد، بهترین گزینه فایبر گلاس است. توجه داشته باشید که دوام و مرغوبیت فایبر گلاس نسبت به گالوانیزه بیش تر بوده و می توان در صورت نیاز اتاقک فست فود موتوری را در شکل ها و طرح های مختلف تولید نمود.

همان طور که می دانید، فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام فست فود موتوری سیار و یا فست فود موتوری فانتزی نیز شناخته می شود.

در داخل اتاقک ایجاد شده برای این موتور سیکلت امکانات مختلفی مانند پنجره، میز کار، پیشخوان، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال و… در نظر گرفته می شود. اما در ابتدا لازم است که نوع فست فود قابل ارائه در فست فود موتوری را پیش از طراحی مشخص نمایید تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم در زمان ساخت برای آن مشخص شود.

اتاقک طرح دار این فست فود موتور، به طور کلی باید با متریال فایبر گلاس تهیه شود. چرا که فایبر گلاس جزو سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال ها به شمار آمده و اگر تصمیم داشته باشید که اتاقک را به صورت مدل دار و طرح دار تهیه کنید، باید حتما از فایبر گلاس استفاده نمایید.

چرا برای ساخت موتور فست فود سیار از فایبر گلاس استفاده کنیم؟

فایبر گلاس جرو متریال و مواد اولیه در دسترس به شمار می آید. هم چنین از پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته شده است. به همین خاطر به عنوان یک عایق مناسب شناخته می شود.

وزن کم و مقاومت چشم گیری که متریال فایبر گلاس در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می دهد، جزو مزیت های این نوع مواد اولیه به شمار می آید. هم چنین لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه خط و خش و آسیب دیدن، این سازه قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند فست فود موتوری، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس به دلیل انعطاف خوبی که از خود نشان می دهد، این امکان را فراهم کرده است تا هر گونه طرحی را با کمک قالب گیری، بر روی آن دربیاوریم. به همین خاطر می تواند اتاقک متصل شده به موتور سیکلت را که در واقع محل کسب و کار می باشد، به صورت طرح دار و مدل دار طراحی و تولید نمود. شما می توانید برای کسب اطاعات بیش تر در این زمینه با مشاورین گروه تولیدی دالیا در تماس باشید.

فست فود موتوری

چرا برای ساخت فست فود موتوری از فایبر گلاس استفاده می شود؟

تمامی بخش های اتاقک این فست فود سیار، به وسیله فایبر گلاس و قالب گیری ساخته می شود. پس از آن تمامی قسمت ها ساخته شده از قالب جدا می شوند و در کنار یکدیگر مونتاژ می شوند. از آن جایی که باید این سازه در برابر باران و گرد و خاک مقاومت خوبی از خود نشان دهد، تمامی درز های ایجاد شده در زمان مونتاژ به وسیله رزین و اپوکسی پر می شوند و برای شرایط جوی نامناسب مانند هوای بارانی به خوبی آب بندی می شود.

فست فود موتوری چه کاربردی دارد؟

همان طور که پیش تر اشاره شد و از نام این محصول مشخص می باشد، برای ارائه فست فود بسیار کار آمد است. هم چنین می توان از آن برای ارائه سایر مواد غذایی مانند قهوه و محصولات کافئین دار استفاده نمود. در واقع می توان از این محصول به عنوان یک کافه سیار جمع و جور بهره مند شد.

توجه داشته باشید که بر اساس کاربری و نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن دارید، می توان امکانات و تجهیزات مختلفی را برای این اتاقک در نظر گرفت. تمامی این ها بستگی به استفاده ای دارد که شما به آن نیاز دارید.

برای سفارش و ساخت فست موتوری چه کاری انجام دهیم؟

گروه تولیدی دالیا، یکی از شناخته شده ترین برند ها و تولید کنندگان در زمینه ساخت فست فود موتوری می باشد. این گروه تا به امروز در تلاش بوده است تا با استفاده و به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، بهترین سازه ها را به مشتریان خود به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای، عرضه دارند.

اگر نیاز دارید تا برای کسب و کار خود از این محصول استفاده کنید، باید در ابتدا اولیت ها و همین طور کاربری آن را مشخص نمایید. پس از آن طراحی های مختلفی در جهت تعبیه امکانات و تجهیزات مختلف انجام می شود تا طرح دلخواه خود را تایید نمایید.

فست فود موتوری

نحوه سفارش و خرید فست فود موتوری

پس از تایید طرح نهایی و پرداخت پیش پرداخت، ساخت فست فود موتوری آغاز می گردد. به طور معمول بین ۳۰ روز تا ۴۰ روز ساخت و تولید این محصول زمان خواهد برد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.

Back to list

Related Posts