دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

ایده فود تراک پاپ کورن

فود تراک پاپ کورن

فودتراک یا رستوران سیار، نوعی رستوران متحرک است که غذای خود را در داخل ون، کامیون و یا بیرون از خودرویی که به آن متصل می شود، تهیه و ارائه می کند. فود تراک ها ابتدا در شهرهای بزرگ آمریکا شروع به کار کرده و با موفقیت هایی که برای آن ها در حال ایجاد بود، به دیگر کشورهای جهان هم گسترش یافتند.

فودتراک ها با سطح کمتری نسبت به رستوران ها و همچنین ارائه منوی متنوع و خلاقانه، مورد پسند مردم قرار گرفته و تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده اند. به دلیل اینکه فودتراک ها معمولا به صورت متحرک هستند، این امر امکان رسیدن به مشتریان در نقاط مختلف را برای آن ها فراهم می کند و باعث افزایش قابل توجه درآمد آنان می شود. اگر شما نیز قصد راه و اندازی و احداث این کسب و کار را دارید میتوانید با دالیا گروپ تماس بگیرید تا ما شما را در گروه صنعتی دالیا سازه به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

بسیاری از کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی، امروزه به سمت پرتابل و سیار شدن هدایت شده اند. به دلیل گرانی اجاره بهای مغازه ها و یا قیمت خرید یک واحد تجاری به صورت مستقل و ثابت، ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار، چندان دشوار به نظر می رسد.

فود تراک پاپ کورن، به عنوان یک ایده بکر و نوین محسوب می شود که می توان از آن برای ایجاد یک کسب و کار در زمینه فروش پاپ کورن و ذرت بود داده استفاده نمود. در واقع بسیاری از کسب و کار ها در قالب فود تراک با نام های مختلف مانند فود تراک صبحانه، فود تراک آش رشته، فود تراک نوشیدنی، کافه فود تراک و… فعالیت دارند و محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند.

با پیشرفت تکنولوژی، شاهد حضور بیزینس ها و حرفه های مختلف به صورت چرخ دار و پرتابل هستیم. امروزه غذا های خیابانی مورد استقبال بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته اند. هم چنین با تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین مردم و کسب و کار های مختلف، باعث به وجود آمدن سازه های سیاری در قالب فود تراک و با نام های گوناگون شده است.

این نوع از کسب و کار ها در محله ها و مکان های مشخص که با نام استریت فود شناخته می شوند، فعالیت دارند. بدون تردید شما هم در کوچه و خیابان های شهر خود، سازه های پرتابل و چرخ داری را مشاهده نموده اید که خدمات و محصولات متفاوتی را ارائه می دهند.

در ادامه دالیا گروپ تصمیم دارد به صورت کامل به معرفی فود تراک پاپ کورن بپردازد و در انتها نکات و راهکار هایی را در جهت درآمد زایی از طریق این حرفه ارائه دهد. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک پاپ کورن

این روز ها با تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین مشتریان و کسب و کار های مختلف، شاهد حضور و فعالیت بیزینس های متفاوت در قالب فود تراک هستیم. فود تراک پاپ کورن نیز یکی از همین مشاغل محسوب می شود که با داشتن تجهیزات و امکانات مرتبط با ذرت و پاپ کورن، امکان ارائه این محصولات را برای مالک خود مهیا می کند.

این سازه در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرد و برای ساخت آن از متریال فایبر گلاس استفاده می شود. در واقع در بین سایر مواد اولیه ماندن گالوانیزه، آهن و یا آلومینیوم، فایبر گلاس با داشتن قابلیت های مختلف و همین طور ویژگی های چشم گیر، بهترین متریال موجود برای ساخت فود تراک پاپ کورن محسوب می شود.

این سازه در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شود. از این رو تولید کننده فود تراک پاپ کورن، تعداد محور های دو چرخ متفاوتی را برای آن در نظر می گیرد. هر چه ابعاد و اندازه فود تراک پاپ کورن بزرگ تر باشد، تعداد محور های دو چرخ آن نیز بیش تر خواهد بود.

فود تراک پاپ کورن

معرفی فود تراک پاپ کورن

در کنار محور های دو چرخ، یک مالبند به سازه فود تراک پاپ کورن متصل شده است تا حمل و نقل و جا به جایی آن سهولت بخشیده شود. شما این امکان را دارید تا با اتصال کردن مالبند به هر نوع خودرویی سازه فود تراک پاپ کورن را جا به جا نمایید.

از دیگر امکانات و تجهیزات تعبیه شده برای سازه فود تراک پاپ کورن، می توانیم به شیر و پمپ برقی، سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، نورپردازی داخلی، نورپردازی خارجی، پیشخوان، کانتر، کابینت و… اشاره کنیم که با توجه به محصولات و خدمات شما قابل تغییر می باشند.

برخی دیگر از امکانات و تجهیزات بسته به نوع کسب و کار شما قابل تغییر هستند و می توان آن ها اضافه و یا کم نمود.

البته این امکان از سوی مجموعه تولیدی دالیا گروپ فراهم شده است تا هر یک از افراد بتوانند به منظور اشتغال زایی و کار آفرینی، خرید فود تراک پاپ کورن را با هر میزان و مقدار بودجه انجام دهند. از این رو لازم است از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ برای کسب اطلاعات بیش تر اقدام کنید.

مزایای استفاده از متریال فایبر گلاس

در جهت ساخت فود تراک پاپ کورن، امکان استفاده از متریال ها و مواد اولیه های مختلفی وجود دارد. اما با توجه به ویژگی ها و مزیت هایی که این نوع مواد اولیه دارد، بهترین متریال مصرفی شناخته می شود. در ادامه به صورت کامل دالیا گروپ یک به یک مزایای فایبر گلاس را برای شما نام برده است:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

برای راه اندازی فود تراک پاپ کورن چه کار هایی لازم است؟

راه اندازی یک کسب و کار آن هم از نوع سیار و پرتابل، شاید کار چندان دشواری به نظر نرسد، اما بدون تردید فراز و نشیب های مختص به خود را دارد. لازم است بدانید که در مسیر راه اندازی فود تراک پاپ کورن، باید چه کار هایی را انجام دهید و به چه اقداماتی نیاز است:

فود تراک پاپ کورن

برای راه اندازی فود تراک پاپ کورن چه کار هایی لازم است؟

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک پاپ کورن، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک پاپ کورن با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

نکاتی برای درآمد زایی از فود تراک پاپ کورن

هدف از ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار، درآمد زایی است. از این رو راه اندازی فود تراک پاپ کورن از این قاعده مستثنی نیست و لازم است نکاتی را در زمینه کسب درآمد از این حرفه بدانید.

در این بخش از مطلب، مجموعه تولیدی دالیا در نظر دارد تا بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما اقدام به راه اندازی یک فود تراک نموده اند، نکات و راهکار هایی را ارائه دهد. شما نیز می توانید با رعایت و توجه به هر یک از آن ها، به درستی فروش محصولات و خدمات خود را انجام دهید و به درآمد دلخواه خود دست پیدا کنید.

برای کسب درآمد، لازم است بهترین محل و مکان را برای مستقر نمودن فود تراک پاپ کورن انتخاب کنید. از آن جایی که محصولات شما در زمینه پاپ کورن و ذرت است، می توانید از میان محل های مختلف مانند ورودی پارک ها، ورودی شهربازی ها، محله های پر جمعیت از مجتمع های مسکونی، ورودی مال ها، ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، ورودی مراکز خرید، خیابان های پر جمعیت از واحد های تجاری و کسبه و… متناسب ترین آن ها را انتخاب نمایید.

فود تراک پاپ کورن

نکات و راهکار هایی برای درآمد زایی از فود تراک پاپ کورن

همین طور هر زمان که متوجه شدید فروش خوبی ندارید و یا افراد زیادی برای خرید پاپ کورن به شما مراجعه نمی کنند، محل قرار گیری فود تراک پاپ کورن را تغییر دهید.

شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ابزار آلاتی هستند که این روز ها افراد برای برطرف نمودن نیاز های خود از آن ها استفاده می کنند. از این رو لازم است به صورت مستمر در آن ها فعالیت داشته باشید تا علاوه بر برند سازی فود تراک پاپ کورن، محصولات و خدمات خود را معرفی نمایید و در طول روز موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید.

شما با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی فود تراک پاپ کورن، می توانید مشتریان بیش تری را برای خرید پاپ کورن های طعم دار خود ترغیب نمایید.

استفاده از ذرت های تازه و سایر مواد غذایی با تاریخ روز، تاثیر چشم گیری در کیفیت محصولات شما خواهند گذاشت. از این رو توصیه می کنیم حتما این مسئله را رعایت کنید.

بسته بندی های جذاب و ارائه پاپ کورن های مختلف در طعم های گوناگون، می تواند یک راهکار برای جذب مشتریان بیش تر با سلیقه های مختلف باشد.

رعایت بهداشت و نظافت، یکی از ارکان اصلی کسب و کار شما تلقی می شود. چرا که محصولات شما در زمینه مواد غذایی بوده و باید برای جلب اعتماد مشتریان و هم چنین رعایت حقوق مصرف کنندگان، به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

از یک طراح بخواهید تا در زمینه طراحی دیواره های خارجی به شما یاری دهد. هر چه دیواره های خارجی فود تراک پاپ کورن شما جذاب تر و جالب توجه تر طراحی شده باشند، بدون تردید مشتریان و افراد بیش تری برای خرید پاپ کورن های خوشمزه و خوش طعم به شما مراجعه خواهند کرد.

برخورد مودبانه و محترمانه با مشتریان، داشتن یونیفرم، ارائه پاپ کورن با طعم های مختلف و… هر کدام می توانند به عنوان یک راهکار در جهت جلب مشتری بیش تر و کسب درآمد محسوب شوند که با رعایت آن ها می توانید به درآمد مد نظر خود دست پیدا کنید.

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک پاپ کورن در تهران

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، دالیا گروپ این امکان را فراهم نموده است تا افراد با هر میزان و مقدار سرمایه و بودجه بتوانند خرید فود تراک پاپ کورن را انجام داده و کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند.

دالیا گروپ به عنوان بهترین تولید کننده فود تراک پاپ کورن در تهران شناخته می شود که با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات روز دنیا و با به کار گیری تیمی ماهر در زمینه طراحی و تولید انواع سازه های پیش ساخته، باعث اشتغال زایی در بین جوانان و کارآفرینان در سر تا سر کشور شده است.

این مجموعه در نظر دارد تا ایجاد و راه اندازی کسب و کار را برای جوانان سهولت بخشد و با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی محصولات پیش ساخته در قالب فود تراک را ارائه دهد.

فود تراک پاپ کورن

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک پاپ کورن در تهران

خرید رستوران های سیار

شما نیز می‌توانید یک رستوران سیار خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید. قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد. همچنین گروه صنعتی دالیا سازه مدتی است که تولید انواع موتور فود کیوسک و کانکس های سیار طرح دار را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تصمیم به جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و آسان کردن شرایط شروع کار و هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر مواد غذایی و فست فود آبمیوه ها در اماکن مختلف ومراکز تفریحی و تجاری و راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه اتخاذ شده است.

Back to list