دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

خرید فود تراک آش رشته

فود تراک آش رشته

فودتراک یا رستوران سیار، نوعی رستوران متحرک است که غذای خود را در داخل ون، کامیون و یا بیرون از خودرویی که به آن متصل می شود، تهیه و ارائه می کند. فود تراک ها ابتدا در شهرهای بزرگ آمریکا شروع به کار کرده و با موفقیت هایی که برای آن ها در حال ایجاد بود، به دیگر کشورهای جهان هم گسترش یافتند.

فودتراک ها با سطح کمتری نسبت به رستوران ها و همچنین ارائه منوی متنوع و خلاقانه، مورد پسند مردم قرار گرفته و تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده اند. به دلیل اینکه فودتراک ها معمولا به صورت متحرک هستند، این امر امکان رسیدن به مشتریان در نقاط مختلف را برای آن ها فراهم می کند و باعث افزایش قابل توجه درآمد آنان می شود. اگر شما نیز قصد راه و اندازی و احداث این کسب و کار را دارید میتوانید با دالیا گروپ تماس بگیرید تا ما شما را در گروه صنعتی دالیا سازه به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

با تغییر کردن شیوه عرضه و تقاضا در بین مردم و مشاغل مختلف، شاهده حضور سازه هایی در قالب فود تراک هستیم. این نوع از سازه ها به دلیل داشتن امکانات و تجهیزات مختلف، امکان ارائه انواع محصولات و خدمات را برای مالک خود مهیا می کنند.

فود تراک آش رشته یکی از همین سازه ها محسوب می شود که از متریال فایبر گلاس تولید شده و در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرد. در واقع این سازه با داشتن تجهیزات و امکانات مختلف، امکان ارائه آش رشته و سایر محصولات مرتبط با مود غذایی را برای صاحب خود ایجاد نموده است.

فود تراک آش رشته

فود تراک آش رشته چیست؟

در کوچه و خیابان های هر شهری از ایران، محل هایی به استریت فود ها و غذا های خیابانی اختصاص داده شده اند تا این دسته از کسب و کار ها، امکان فعالیت و فروش محصولات و خدمات خود را داشته باشند. البته از دیگر عواملی که باعث بیش تر شدن فود تراک ها در سطح شهر شده است، گرانی اجاره بها ها و یا قیمت خرید یک واحد تجاری به صورت مستقل و مجزا می باشد.

به طور کلی فود تراک ها مانند فود تراک آش رشته، فود تراک نوشیدنی، فود تراک پشمک، فود تراک ذرت مکزیکی و… با داشتن تجهیزات و امکانات مختلف، ایجاد و راه اندازی یک کسب  و کار به روز و بر اساس نیاز مشتریان را سهولت بخشیده اند.

در این مطلب، مجموعه تولیدی دالیا تصمیم دارد به صورت کامل و جامع به معرفی فود تراک آش رشته  بپردازد و در انتهای این مطلب، نکات و راهکار هایی را در جهت درآمد زایی از طریق این سازه ارائه دهد. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک آش رشته

فود تراک آش رشته در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرد. چرا که برای ساخت آن از متریال فایبر گلاس استفاده می شود. لازم است بدانید که متریال های مختلفی مانند آلومینیوم، گالوانیزه، آهن و… برای ساخت این  سازه استفاده می گردد. اما با در نظر گرفتن ویژگی ها و قابلیت های  فایبر گلاس، در مجموع بهترین مواد اولیه محسوب می شود.

تولید کننده فود تراک آش رشته، سازه را بر اساس ابعاد و اندازه ای که دارد، به یک یا چندین محور دو چرخ مجهز نموده است تا حمل و نقل و جا به جایی آن سهولت بخشیده شود. شما این امکان را دارید تا سازه فود تراک آش رشته را به کمک مالبند متصل شده به آن، به هر نوع خودرویی اتصال دهید و سپس جا به جایی آن را انجام دهید.

از سایر تجهیزات و امکاناتی که برای سازه فود تراک آش رشته تعبیه شده است می توانیم به سیستم برق رسانی داخلی و خارجی، نورپردازی خارجی، سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، کانتر، پیشخوان، کابینت و… اشاره کنیم که هر کدام بسته به نوع خدمات و محصولات شما، قابل تغییر هستند.

چرا برای ساخت فود تراک آش رشته از فایبرگلاس استفاده می شود؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا فایبر گلاس بهترین متریال برای ساخت فود تراک آش رشته به شمار می آید! لازم است بدانید که فایبر گلاس قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد که سایر مواد اولیه مانند گالوانیزه، آلومینیوم و یا حتی آهن از آن برخوردار نشده اند:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

نکاتی در مورد سفارش و خرید فود تراک آش رشته

راه اندازی یک کسب و کار آن ها در قالب فود تراک مانند فود تراک آش رشته، شاید در نگاه اول مسیری هموار را پیش روی شما تداعی کند، اما باید بدانید که عدم اطلاع داشتن از مواردی مانند ابعاد و اندازه، برند سازی، جا نمایی تجهیزات و وسایل و… می تواند خدمات  رسانی به مشتریان را با مشکل مواجه کند. یا حتی ایده راه اندازی فود تراک آش رشته را به بن بست برساند.

فود تراک آش رشته

نکاتی در مورد سفارش و خرید فود تراک آش رشته

به همین خاطر لازم است به درستی اطلاعات و نکاتی را در زمینه سفارش و خرید فود تراک آش رشته بدانید. در ادامه مجموعه تولیدی دالیا گروپ، به صورت کامل یک به یک این موارد را برای شما مورد بررسی قرار داده است:

چیدمان فود تراک آش رشته

پیش از این که برای خرید فود تراک آش رشته اقدام کنید، لازم است به عنوان یک صاحب کسب و کار، با نحوه چیدمان داخلی این سازه آشنا باشید. در واقع باید لوازم و تجهیزات را به گونه در داخل این سازه جا نمایی کنید تا در حین آماده سازی سفارشات مشتریان، سرعت عمل بالا تری را از خود به نمایش بگذارید.

در صورتی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را ندارید، می توانید با مشاورین دالیا گروپ از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

ابعاد فود فود تراک آش رشته

ابعاد و اندازه فود تراک آش رشته می تواند نقش مهمی بر روی طراحی و همین طور چیدمان داخلی آن داشته باشد. به طور معمول فود تراک ها در ابعاد ۴ متر و ۲۷ سانتی متر، ۴ متر و ۸۸ سانتی متر و ۶ متر و ۷۱ سانتی ساخته می شوند.

اما لازم است بدانید که بسته به تجهیزات و لوازم و وسایل مرتبط با کسب و کار شما، امکان تغییر این ابعاد وجود داشته و به شما کمک می کند تا سازه ای را کاملا انحصاری و متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

فضای داخلی فود تراک آش رشته

به منظور راه اندازی یک فود تراک آش رشته ایده آل، لازم است تجهیزات مورد نیاز خود را بشناسید. شما می توانید محل قرار گیری هر یک از لوازم و وسایل مورد نیاز کسب و کارتان را مشخص نمایید. در غیر این صورت ساخت فود تراک آش رشته به درستی انجام نخواهد شد.

بهتر است ابتدا تجهیزات مورد نیاز با کسب و کار خود را شناسایی کنید. برای جا نمایی هر کدام از یک کاغذ و خودکار استفاده نمایید. هم چنین توصیه می کنیم برای استفاده بهینه از فضای داخلی فود تراک آش رشته، به سراغ شلف های آویز از سقف و یا قفسه بندی های مختلف بروید.

در ادامه برخی از تجهیزات و لوازم مورد نیازتان را عنوان کرده ایم تا بتوانید موارد ضروری را از بین آن ها انتخاب کرده و برای هر کدام بودجه ای مناسب را در نظر بگیرید:

  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات پخت
  • میز کار و آماده سازی
  • سینک ظرفشویی
  • تجهیزات گرمایشی
  • کابینت و انبار
  • فضای سرو
  • تهویه

برند سازی فود تراک آش رشته

از مهم ترین مواردی که باید پیش از طراحی و حتی ساخت فود تراک آش رشته به آن توجه نمایید، علاوه بر چیدمان داخلی و استفاده درست و بهینه از فضایی که در اختیار دارید، برند سازی آن می باشد.

لازم است به این نکته توجه نمایید که برای سفارش گیری و هم چنین تحویل سفارش مشتریان، به یک پنجره دو دهنه و یا دو پنجره مجزا نیاز خواهید داشت. این کار روند سفارش گیری و تحویل سفارشات را سرعت می بخشد.

لازم است در زمان طراحی و ساخت فود تراک آش رشته، به این نکته توجه داشته باشید تا مشتریان تازه وارد، بتوانند صفی مجزا از مشتریان منتظر سفارش تشکیل دهند. همین طور با این کار کارایی کارکنان نیز افزایش پیدا می کند.

فود تراک آش رشته

نحوه برند سازی فود تراک آش رشته

در ادامه نمونه هایی دیگر از سفارشی کردن فود تراک آش رشته را برای شما نام خواهیم برد:

  • گرافیک های منحصر به فرد
  • رنگ های روشن
  • مانیتور
  • چراغ های ال ای دی رنگی
  • چراغ های نور مخفی زیر فود تراک
  • منو با تابلو نوری
  • منو با تخته سیاه
  • تابلو به صورت برجسته
  • سایبان
  • سیستم های صوتی
  • علائم سه بعدی
  • بزرگ بودن لوگو

جزییات طراحی فود تراک آش رشته

حال که مراحل طراحی و ساخت فود تراک آش رشته را پشت سر گذاشتید، وقت آن رسیده است تا بتوانید به صورت قانونی از کسب و کار و بیزینسی که ایجاد نموده اید، کسب درآمد داشته باشید. در این بخش از مطلب به صورت کامل مواردی که برای قانونی شدن کسب و کار خود نیاز دارید را عنوان کرده ایم:

  • برنامه های تجاری
  • مقررات بهداشتی و ایمنی
  • مجوز های مخصوص و لازم برای راه اندازی فود تراک
  • اجازه فود تراک و تجهیزات
  • مخزن نگهداری آب
  • هزینه تجهیزات
  • محاسبه تعداد نیروی کار
  • زمینه های خدمات رسانی
  • پیدا کردن سیستم POS مناسب
  • بستر های بازاریابی

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، لازم است با داشتن یک برنامه مشخص، اقدام به ساخت فود تراک آش رشته کنید. بهتر است برای خرید این سازه، با تولید کننده فود تراک آش رشته تماس بگیرید. چرا که با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی این سازه تعیین نموده اید، بهتر است با حداقل هزینه ها کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

درآمد زایی از طریق فود تراک آش رشته!

از مهم ترین اهداف راه اندازی و ایجاد یک کسب و کار، می توانیم به درآمد زایی اشاره کنیم. در واقع افرادی که برای خرید فود تراک آش رشته اقدام می کنند، می خواهند از طریق آن درآمد مطلوبی را به دست آورند.

شاید تصور کنید که نحوه درآمد زایی از فود تراک آش رشته، شبیه به همان واحد های تجاری ثابت و مستقل به نام مغازه می باشد. در صورتی که چنین نیست و شیوه کسب درآمد از این سازه نسبت به واحد های تجاری ثابت، متفاوت است.

فود تراک آش رشته

درآمد زایی از فود تراک آش رشته

از این رو، در این بخش از مطلب، بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما کسب و کاری پرتابل و سیار را راه اندازی نموده اند، نکات و راهکار هایی را شرح داده ایم که با توجه و رعایت هر کدام می توانید به درآمد مورد نظر و دلخواه خود دست پیدا کنید.

انتخاب مناسب و متناسب ترین محل برای قرار گیری فود تراک آش رشته، از مهم ترین نکاتی است که باید در مورد کسب درآمد بدانید. از آن جایی که محصول شما آش رشته است، بهتر است محل و مکان مناسبی را برای مستقر نمودن سازه انتخاب کنید.

ورودی شهر بازی ها، ورودی پارک ها، ورودی مراکز خرید، ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، ورودی مال ها، ورودی مراکز تجاری، بازارچه های روزانه محلی، خیابان های پر جمعیت از واحد های تجاری (مغازه)، محله های پر جمعیت از مراکز اداری، استریت فود ها و… می توانند اماکنی باشند که شما می توانید برای مستقر کردن فود تراک آش رشته از آن ها استفاده کنید.

انتخاب زمان مناسب نیز می تواند نقش مهمی در درآمد شما داشته باشد. به طور مثال ساعت ۱۰ صبح زمان مناسبی برای مستقر کردن فود تراک آش رشته در محله ای از پر از ساختمان های اداری، نیست. به همین دلیل ممکن است فروش مطلوبی نداشته و مجبور به تغییر موقعیت مکانی سازه شوید!

طراحی دیواره های خارجی یا در واقع طراحی ظاهری فود تراک آش رشته باید با وسواس و دقت بسیاری انجام شود. توجه داشته باشید که هر چه دیواره های خارجی، جذاب تر و جالب توجه تر طراحی شده باشند، مشتریان بیش تری برای مشاهده محصولات و حتی خرید آش رشته به سازه مراجعه خواهند کرد.

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، دو ابزاری هستند که این روز ها عموم افراد نیاز های خود را در آن ها جست و جو می کنند. شما نیز می توانید به کمک آن ها، علاوه بر برند سازی و معرفی محصولات و خدمات خود، موقعیت مکانی فود تراک آش رشته را در هر روز و هر ساعت به اشتراک بگذارید تا افرادی که در نزدیکی شما هستند، برای خرید آش رشته ترغیب شوند.

برای تهیه و طبخ آش رشته، حتما از مواد اولیه و مواد غذایی تازه و تاریخ روز استفاده کنید. این مسئله می تواند تاثیر چشم گیری در کیفیت آش رشته داشته باشد.

رعایت بهداشت و نظافت، یکی از مهم ترین نکاتی است که می تواند مشتریان از خرید منصرف کند و یا حتی آن ها را ترغیب کند تا برای همیشه آش رشته مورد نیاز خود را از شما خریداری کنند. توصیه می کنیم مراحل گرم کردن آش رشته را به گونه انجام دهید تا مشتریان از بهداشت کسب و کار شما اطمینان خاطر کسب کنند.

داشتن یونیفرم، ارائه تخفیف های مختلف و فصلی و مناسبتی، رعایت بهداشت، برخورد محترمانه و مودبانه با مشتریان، قیمت گذاری منصفانه و عادلانه و… هر کدام می توانند راهکاری برای کسب درآمد و همین طور درآمد زایی از فود تراک آش رشته محسوب شوند که با رعایت و توجه به آن ها می توانید فروش خوب و مطلوبی را تجربه کنید.

فود تراک آش رشته

راهکار ها و نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از فود تراک آش رشته

خرید رستوران های سیار

شما نیز می‌توانید یک رستوران سیار خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید. قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد. همچنین گروه صنعتی دالیا سازه مدتی است که تولید انواع موتور فود کیوسک و کانکس های سیار طرح دار را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تصمیم به جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و آسان کردن شرایط شروع کار و هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر مواد غذایی و فست فود آبمیوه ها در اماکن مختلف ومراکز تفریحی و تجاری و راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه اتخاذ شده است.

Back to list