دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

راه اندازی فود تراک حلیم و عدسی

فود تراک حلیم و عدسی

فودتراک یا رستوران سیار، نوعی رستوران متحرک است که غذای خود را در داخل ون، کامیون و یا بیرون از خودرویی که به آن متصل می شود، تهیه و ارائه می کند. فود تراک ها ابتدا در شهرهای بزرگ آمریکا شروع به کار کرده و با موفقیت هایی که برای آن ها در حال ایجاد بود، به دیگر کشورهای جهان هم گسترش یافتند.

فودتراک ها با سطح کمتری نسبت به رستوران ها و همچنین ارائه منوی متنوع و خلاقانه، مورد پسند مردم قرار گرفته و تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده اند. به دلیل اینکه فودتراک ها معمولا به صورت متحرک هستند، این امر امکان رسیدن به مشتریان در نقاط مختلف را برای آن ها فراهم می کند و باعث افزایش قابل توجه درآمد آنان می شود. اگر شما نیز قصد راه و اندازی و احداث این کسب و کار را دارید میتوانید با دالیا گروپ تماس بگیرید تا ما شما را در گروه صنعتی دالیا سازه به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار، این روز ها به یکی از دغدغه های جوانان و کارآفرینان تبدیل شده است. در صورتی که حضور فود تراک ها مانند فود تراک حلیم و عدسی می تواند به عنوان یک ایده بکر و نوین در جهت راه اندازی یک بیزینس موفق به شمار آید.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی، شاهد حضور کسب و کار ها و مشاغل مختلف به صورت سیار و پرتابل هستیم. امروزه غذا های خیابانی مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته اند و دلیل این امر، تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین مشاغل گوناگون و مردم می باشد.

البته گرانی اجاره بهای مغازه های ثابت و یا قیمت خرید یک واحد تجاری به صورت مستقل، مزید بر علت شده تا افرادی که تصمیم به ایجاد و راه اندازی کسب و کار مورد علاقه خود را دارند، به سمت خرید فود تراک حلیم و عدسی هدایت شوند.

از مهم ترین کسب و کار هایی که امروزه به صورت چرخ دار و در قالب سازه فود تراک فعالیت دارند، می توانیم به فود تراک آش رشته، فود تراک نوشیدنی، فود تراک غذا ایرانی و… اشاره کنیم که هر کدام با تجهیزات و امکانات مختلف، امکان ارائه محصولات و خدمات مختلف را برای مالک خود مهیا نموده اند.

این نوع از کسب و کار ها در محله ها و مکان های مشخص که با نام استریت فود شناخته می شوند، فعالیت دارند. بدون تردید شما هم در کوچه و خیابان های شهر خود، سازه های پرتابل و چرخ داری را مشاهده نموده اید که خدمات و محصولات متفاوتی را اراده می دهند.

مجموعه دالیا تصمیم دارد در ادامه به معرفی فود تراک حلیم و عدسی بپردازد و در انتهای این مطلب، شیوه کسب درآمد از این سازه را برای شما شرح دهد. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک حلیم و عدسی

همان طور که پیش تر گفته شد، امروزه شیوه عرضه و تقاضا در بین مشتریان و کسب و کار های مختلف، تفاوت پیدا کرده است. در واقع مردم به دلیل مشغله های روزمره، ترجیح می دهند در لحظه نیاز های خود را برطرف کنند.

فود تراک حلیم و عدسی

معرفی فود تراک حلیم و عدسی

از این رو سازه های چرخ دار و متحرکی به بازار ورود پیدا کرده اند که با داشتن تجهیزات و امکانات مختلف و کاملا متناسب با خدمات و محصولات شما، امکان ایجاد و راه اندازی بیزینس را سهولت بخشیده اند. فود تراک حلیم و عدسی نیز یکی از همین سازه های می باشد که با داشتن امکانات مختلف مانند سیستم نورپردازی داخلی و خارجی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، سینک ظرفشویی، نورپردازی خارجی، کانتر، پیشخوان و… امکان ارائه حلیم خوشمزه و عدسی خوش طعم را فراهم کرده است.

جنس متریال مورد استفاده برای ساخت فود تراک حلیم و عدسی، فایبر گلاس می باشد. البته در جهت ساخت فود تراک از سایر مواد اولیه مانند آلومینیوم، گالوانیزه و یا حتی آهن نیز استفاده می شود. اما با در نظر گرفتن ویژگی ها و قابلیت های فایبر گلاس، در حال حاضر یکی از بهترین و متناسب ترین مواد اولیه ها در بازار تولید محسوب می شود. در ادامه بیش تر در مورد مزایای استفاده از فایبر گلاس توضیح داده ایم.

سازه فود تراک حلیم و عدسی، بر اساس ابعاد و اندازه مورد نظر شما، به یک یا چندین محور دو چرخ مجهز می شود. البته تولید کننده فود تراک حلیم و عدسی، برای سهولت بخشیدن به امر جا به جایی و حمل و نقل این سازه، آن را به یک مالبند نیز مجهز می کند تا با متصل کردن آن به هر نوع خودرویی، در محل و مکانی مناسب در جهت فروش حلیم و عدسی، آن را مستقر نمایید.

سایر امکانات و تجهیزات مانند یخچال صندوقی، گاز، ماکروفر و… کاملا بر اساس نوع خدمات و محصولات شما انتخاب و جا نمایی می شوند. لازم به ذکر است که مجموعه تولیدی دالیا این امکان را فراهم نموده است تا افراد بتوانند با هر میزان بودجه و سرمایه، خرید فود تراک حلیم و عدسی را انجام داده و کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه ثبت سفارش فود تراک حلیم و عدسی، با مشاورین این مجموعه از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

مزایای استفاده از متریال فایبر گلاس

امروزه متریال های مختلفی در جهت ساخت فود تراک حلیم و عدسی مورد استفاده قرار می گیرند که از مهم ترین آن ها می توانیم به فایبر گلاس، آلومینیوم، گالوانیزه و آهن اشاره کنیم. اما به چه دلیل متریال فایبر گلاس گزینه متناسب تری برای ساخت این سازه محسوب می شود؟

لازم است بدانید که فایبر گلاس مزایا و قابلیت های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که با توجه به آن ها، در حال حاضر بهترین متریال مصرفی شناخته می شود. در ادامه به برخی از ویژگی ها و قابلیت های این متریال اشاره نموده ایم:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

برای راه اندازی فود تراک حلیم و عدسی چه کار هایی لازم است؟

ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار شاید در نگاه اول چندان دشوار به نظر نرسد، اما لازم است بدانید که شیوه راه اندازی کسب و کار های متحرک مانند فود تراک حلیم و عدسی، با راه اندازی یک واحد جاری (مغازه) به صورت مستقل، کاملا تفاوت دارد.

فود تراک حلیم و عدسی

برای راه اندازی فود تراک حلیم و عدسی چه کار هایی لازم است؟

از این رو دالیا گروپ لازم دانسته است تا در این بخش از مطلب، در جهت هموار تر شدن مسیر ایجاد کسب و کار شما، مراحل راه اندازی فود تراک حلیم و عدسی را شرح دهد. هم چنین شما می توانید با توجه به این موارد، مسیر هموار تری از ایجاد کسب و کار پرتابل را پشت سر بگذارید:

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک حلیم و عدسی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک حلیم و عدسی با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

نکاتی برای درآمد زایی از فود تراک حلیم و عدسی

به طور معمول ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار، با هدف کسب درآمد صورت می پذیرد. همین طور لازم است بدانید که شیوه درآمد زایی از طریق سازه های سیار، کاملا با کسب درآمد از واحد های تجاری و مغازه به صورت ثابت، تفاوت دارد.

در این بخش از مطلب، بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما کسب و کار سیار و پرتابل خود را راه اندازی نموده اند، نکات و راهکار هایی را ارائه کرده ایم که بدون تردید با توجه و رعایت هر کدام می توانید به درآمد دلخواه خود از طریق فود تراک حلیم و عدسی دست پیدا کنید.

اولین نکته قابل ذکر در مورد کسب درآمد از فود تراک حلیم و عدسی، انتخاب یک محل و مکان مناسب برای فروش حلیم و عدسی و همین طور مستقر نمودن این سازه می باشد. هم چنین باید به زمان توجه داشته باشید تا بتوانید فروش خوبی را تجربه کنید.

از آن جایی که فود تراک حلیم و عدسی در زمینه فروش حلیم و عدسی فعالیت دارد، بهترین زمان برای فروش حلیم، صبح ها و بهترین زمان برای فروش عدسی عصر ها می باشد.

توصیه می کنیم بسته به نوع محصولاتی که برای فروش آماده نموده اید، برای مستقر کردن فود تراک حلیم و عدسی به سراغ ورودی پارک ها، ورودی شهربازی ها، محله های پر جمعیت از مجتمع های مسکونی، ورودی مال ها، ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، ورودی مراکز خرید، خیابان های پر جمعیت از واحد های تجاری و کسبه و… بروید.

شما می توانید در زمان عدم تجربه فروش مطلوب، محل قرار گیری فود تراک حلیم و عدسی را تغییر دهید و از میان مکان های معرفی شده، به سراغ یکی دیگر از آن ها بروید.

فراموش نکنید که این روز ها افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیاز های روزمره خود هستند. به همین دلیل با استفاده از این دو ابزار می توانید به برند سازی فود تراک حلیم و عدسی کمک کنید و کسب و کار خود را به افراد مختلف جامعه معرفی نمایید.

همین طور می توانید با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی فود تراک حلیم و عدسی در هر روز و ساعت، مشتریان بیش تری را برای خرید عدسی و حلیم ترغیب کنید.

فود تراک حلیم و عدسی

نحوه درآمد زایی از طریق فود تراک حلیم و عدسی

استفاده از مواد غذایی و مواد اولیه تازه و تاریخ روز، می تواند تاثیر چشم گیری در کیفیت طبخ عدسی و حلیم داشته و افراد بیش تری را برای خرید تشویق کند.

رعایت بهداشت و نظافت یکی از رکن های اصلی کسب و کار شما محسوب می شود. چرا که حوزه کاری شما مواد غذایی بوده و رعایت بهداشت می تواند باعث جلب رضایت و اعتماد مشتریان شود.

طراحی دیواره های خارجی که به عنوان ویترین کسب و کار شما شناخته می شوند، باید با وسواس و دقت فراوانی انجام شوند. هر چه دیواره های خارجی جذاب تر و جالب توجه تر طراحی شوند، بدون شک افراد بیش تری برای مشاهده محصولات شما به فود تراک حلیم عدسی شما مراجعه خواهند کرد و شما فرصت فروش محصولات خود را خواهید داشت.

اگر در این زمینه اطلاعات و تخصص کافی را ندارید، حتما از یک کارشناس کمک بگیرید. شما نیز می توانید برای طراحی و جذاب تر کردن آن ها، از گروه طراحان دالیا گروپ نیز یاری جویید.

داشتن یونیفرم، استفاده از ظروف با کیفیت برای ارائه حلیم و عدسی، ارائه عدسی و حلیم در اندازه ها و مقادیر مختلف، برخورد مودبانه و محترمانه با مشتریان و… هر کدام می توانند به عنوان یک راهکار و نکته برای کسب درآمد از فود تراک حلیم و عدسی محسوب شوند که با رعایت آن ها می توانید به درآمد دلخواه خود دست پیدا کنید.

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک حلیم و عدسی در تهران

توصیه می کنیم به منظور صرفه جویی در هزینه ها و همین طور عدم نیاز به بودجه و سرمایه بیش تر، حتما برای خرید فود تراک حلیم و عدسی، به تولید کننده آن مراجعه کنید.

دالیا گروپ، بهترین تولید کننده فود تراک حلیم و عدسی در تهران می باشد که با استفاده از به روز ترین تجهیزات دنیا و همین طور به کار گیری تیمی ماهر و زبر دست در زمینه طراحی و تولید فود تراک حلیم و عدسی، با تولید محصولات مختلف پیش ساخته، باعث اشتغال زایی در بین جوانان و کارآفرینان در سر تا سر کشور شده است.

مجموعه دالیا، در نظر دارد تا در جهت اشتغال زایی، بسته به بودجه و سرمایه شما، سازه ای متناسب را طراحی و تولید کند. شما نیز می توانید بر اساس بودجه ای که برای راه اندازی فود تراک حلیم و عدسی تعیین نموده اید، با مشاورین این مجموعه در تماس باشید و متناسب ترین و مناسب ترین سازه را سفارش دهید.

فود تراک حلیم و عدسی

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک حلیم و عدسی در تهران

خرید رستوران های سیار

شما نیز می‌توانید یک رستوران سیار خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید. قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد. همچنین گروه صنعتی دالیا سازه مدتی است که تولید انواع موتور فود کیوسک و کانکس های سیار طرح دار را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تصمیم به جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و آسان کردن شرایط شروع کار و هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر مواد غذایی و فست فود آبمیوه ها در اماکن مختلف ومراکز تفریحی و تجاری و راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه اتخاذ شده است.

Back to list