دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

آشنایی با ایده فود تراک میان وعده

فود تراک میان وعده

فودتراک یا رستوران سیار، نوعی رستوران متحرک است که غذای خود را در داخل ون، کامیون و یا بیرون از خودرویی که به آن متصل می شود، تهیه و ارائه می کند. فود تراک ها ابتدا در شهرهای بزرگ آمریکا شروع به کار کرده و با موفقیت هایی که برای آن ها در حال ایجاد بود، به دیگر کشورهای جهان هم گسترش یافتند.

فودتراک ها با سطح کمتری نسبت به رستوران ها و همچنین ارائه منوی متنوع و خلاقانه، مورد پسند مردم قرار گرفته و تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده اند. به دلیل اینکه فودتراک ها معمولا به صورت متحرک هستند، این امر امکان رسیدن به مشتریان در نقاط مختلف را برای آن ها فراهم می کند و باعث افزایش قابل توجه درآمد آنان می شود. اگر شما نیز قصد راه و اندازی و احداث این کسب و کار را دارید میتوانید با دالیا گروپ تماس بگیرید تا ما شما را در گروه صنعتی دالیا سازه به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

میان وعده یکی از وعده های جذاب و خوشمزه در طول روز می باشد. از این رو راه اندازی فود تراک میان وعده می تواند به عنوان یک گزینه برای ایجاد یک کسب و کار به روز نوین به حساب آید.

بدون تردید در کوچه و خیابان های شهر خود، سازه هایی را به صورت چرخ دار و سیار مشاهده نموده اید که خدمات و محصولات مختلفی را ارائه می دهند. در واقع فود تراک ها امروزه جایگزین مغازه ها و واحد های تجاری شده اند.

فود تراک میان وعده

فود تراک میان وعده چیست؟

چرا که با گرانی اجاره بها های مغازه و یا قیمت خرید یک واحد تجاری به صورت ثابت، نیاز به سرمایه و بودجه زیادی دارد. در صورتی که قود تراک ها با داشتن امکانات و تجهیزات در قالب یک آشپزخانه کوچک و مجهز به چرخ، جایگزین بهتر و مقرون به صرفه ای برای واحد های تجاری به شمار می آیند.

استفاده از فود تراک ها با کاربری های مختلف مانند فود تراک غذا آماده، فود تراک سوغات محلی، کافه فود تراک و یا فود تراک فست فود، می تواند یک گزینه مناسب و مطلوب برای داشتن و راه اندازی یک کسب و کار مرتبط با مواد غذایی باشد.

در این مطلب مجموعه تولیدی دالیا گروپ، تصمیم به معرفی فود تراک میان وعده داشته و در نهایت علاوه بر معرفی بهترین تولید کننده این سازه در تهران، راهکار هایی را در جهت افزایش درآمد از این محصول را به شما خواهد گفت. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک میان وعده

با تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین کسب و کار های مختلف و هم چنین مشتریان، نوع محل کسب نیز دستخوش تغییراتی شده است. ورود فود تراک ها به بازار، علاوه بر زیبا سازی شهر، باعث شده تا بسیاری از کارآفرینان و جوانان جویای کار، برای راه اندازی بیزینس مورد علاقه خود، به سمت خرید فود تراک سوق پیدا کنند.

فود تراک میان وعده به عنوان یکی از محصولات پیش ساخته شناخته می شود که ساخت آن توسط متریال فایبر گلاس صورت می پذیرد. مجموعه تولیدی دالیا گروپ، با ارائه این سازه با قیمتی مقرون به صرفه و با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه شما، این امکان را برای تمامی افراد فراهم نموده است تا با هر میزان سرمایه و بودجه، امکان راه اندازی و ایجاد کسب و کار مهیا شود.

فود تراک میان وعده

معرفی فود تراک میان وعده

این سازه توسط تولید کننده فود تراک میان وعده، به یک یا چند محور دو چرخ مجهز شده است که به طور معمول تعداد محور های چرخ ها بر اساس ابعاد و اندازه فود تراک تعیین می شود. همین طور با کمک مالبند از پیش تعبیه شده بر روی این سازه پیش ساخته، امکان متصل نمودن آن به هر نوع خودرویی فراهم گردیده است.

به همین دلیل حمل و نقل و جا به جایی فود تراک میان وعده کار چندان دشواری نمی باشد و هر فردی می تواند تنها با داشتن یک خودرو، به راحتی آن را جا به جا نماید.

از دیگر امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده برای فود تراک میان وعده می توانیم به سیستم برق رسانی خارجی و داخلی، شیر و پمپ برقی، سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، کانتر، پیشخوان، نورپردازی خارجی و… اشاره کنیم.

مزایای استفاده از متریال فایبر گلاس

به طور معمول به منظور ساخت فود تراک میان وعده از متریال های دیگری مانند آلومینیوم، گالوانیزه و یا حتی آهن نیز استفاده می شود. اما با توجه به ویژگی ها و مزیت هایی که متریال فایبر گلاس دارد، می توان به جرات گفت که این نوع مواد اولیه بهترین گزینه برای ساخت فود تراک میان وعده محسوب می شود.

مجموعه دالیا به صورت کامل در این بخش از مطلب، مزایای استفاده از متریال فایبر گلاس را برای ساخت سازه این فود تراک کاربردی و جذاب شرح داده است:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

برای راه اندازی فود تراک میان وعده چه کار هایی لازم است؟

در جهت راه اندازی و ایجاد یک کسب و کار، آن هم از نوع سیار و پرتابل، مراحلی وجود دارد که باید به درستی آن ها را پشت سر بگذارید تا در زمان فروش محصول و خدمات خود با مشکل مواجه نشوید.

در ادامه به صورت کامل و به منظور هموار تر کردن مسیر راه اندازی فود تراک میان وعده، نکاتی را آورده ایم که با توجه به آن ها می توانید در کم ترین زمان ممکن، راه اندازی این کسب و کار را انجام دهید:

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک میان وعده، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک میان وعده با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

راهکار هایی برای درآمد زایی!

راه اندازی هر نوع کسب و کار در هر زمینه ای، بدون شک با هدف درآمد زایی صورت می پذیرد. حال این امکان وجود دارد که بسیاری از افراد تا به حال فعالیتی در زمینه کسب و کار های سیار نداشته باشند و در زمان فروش محصول و خدمات و یا حتی راه اندازی آن، با مشکل عدم فروش مواجه شوند.

لازم دانستیم این بخش از مطلب را به ارائه راهکار ها و نکاتی در جهت کسب درآمد بیش تر از فود تراک میان وعده اختصاص دهیم و بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما کسب و کار و بیزینسی پرتابل را ایجاد نموده اند، آموزه هایی را در اختیار شما قرار دهیم. پس حتما این بخش از مطلب را با دقت بیش تری دنبال کنید.

همان طور که از نام فود تراک میان وعده مشخص می باشد، شما تصمیم به ارائه و فروش میان وعده های جذاب را دارید. پس حتما یک منو بر اساس سلیقه عموم افراد جامعه تهیه کنید. این کار می تواند تاثیر چشم گیری در فروش محصولات شما داشته باشد.

البته لازم است به این نکته توجه کنید که میان وعده ها باید به درستی تهیه و همین طور بسته بندی شده باشند. هم چنین سرو آن ها راحت باشد و دردسر چندانی برای مشتریان نداشته باشد. به طور مثال پک میوه و چند تست پنیر و گردو و یا پنیر و خیار با یک بسته بندی جذاب به همراه چنگال و دستمال کاغذی، می تواند گزینه مناسبی به شمار آید.

فود تراک میان وعده

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از فود تراک میان وعده

توجه داشته باشید که سازه فود تراک میان وعده به صورت چرخ دار و سیار ساخته می شود. از این رو هر زمان که متوجه شدید فروش خوبی را تجربه نمی کنید، حتما برای تغییر محل قرار گیری آن اقدام کنید. بهتر است مناسب ترین و متناسب ترین محل و مکان را برای مستقر نمودن فود تراک میان وعده انتخاب کنید.

به طور معمول ورودی پارک ها، ورودی مراکز خرید، ورودی مال ها، ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، محله های پر جمعیت از واحد های تجاری، محله های پر جمعیت از واحد ها و مجتمع های اداری، فود استریت ها، ورودی شهربازی ها، محله های پر جمعیت از مجتمع های مسکونی، خیابان های اصلی پر تردد از عابرین پیاده و سواره و… می توانند گزینه های مناسبی برای مستقر نمودن فود تراک میان وعده به شمار آیند.

حتما به درستی و با آگاهی کامل برای طراحی دیواره های خارجی این سازه اقدام کنید. چرا که هر چه دیواره های خارجی جذاب تر و جالب توجه تر ساخته و طراحی شوند، بدون شک مشتریان بیش تری برای مشاهده محصولات شما مراجعه خواهند کرد و حتما برای میل کردن میان وعده از شما خرید خواهند داشت.

نورپردازی جذاب نیز یکی از راهکار های جذب مشتری  در شب می باشد که با تکیه بر آن می توانید علاوه بر خیره کردن مشتریان، فروش مطلوبی را نیز تجربه کنید. حتما در این زمینه از یک متخصص و یا مشاورین طراحی گروه دالیا مشورت بگیرید.

استفاده از شبکه ای اجتماعی و فضای مجازی از دیگر راهکار های موجود برای درآمد زایی از فود تراک میان وعده محسوب می شوند. تمامی افراد به دلیل مشغله های کاری و روزمزه امروزه نیاز های خود را در فضای مجازی جست و جو می کنند. از این رو با داشتن یک صفحه در شبکه های اجتماعی، می توانید به برند سازی فود تراک میان وعده کمک کنید و در نهایت مشتریان بیش تری را برای خرید میان وعده های خوشمزه ترغیب نمایید.

همین طور می توانید با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود در هر روز و هر ساعت، در محله ها و اماکن مختلف، افراد را برای میل کردن میان وعده دعوت نمایید.

تعیین قیمت مناسب و مقرون به صرفه که تمامی قشر های جامعه امکان خرید میان وعده را داشته باشند نیز یکی دیگر از راهکار های جذب مشتری و فروش بیش تر می باشد. توصیه می کنیم حتما منصفانه و کاملا عادلانه قیمت گذاری محصولات خود را انجام دهید.

تنوع در میان وعده های آماده شده برای صبح و یا عصر، علاوه بر این که محصولات شما را منحصر به فرد و خاص جلوه می دهد، می تواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد بیش تر تلقی شود.

بسته بندی های جذاب، برخورد محترمانه با مشتری، رعایت بهداشت و نظافت و… هر کدام از دیگر راهکار های کاربردی برای درآمد زایی از طریق فود تراک میان وعده محسوب می شوند که با رعایت و انجام آن ها می توانید به درآمد مطلوب مد نظر خود دست پیدا کنید.

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک میان وعده در تهران

توصیه می کنیم حتما برای خرید فود تراک میان وعده، به سراغ تولید کننده آن بروید تا در سرمایه و بودجه خود صرفه جویی کنید. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، مجموعه تولیدی دالیا گروپ به عنوان بهترین تولید کننده فود تراک میان وعده در تهران، این امکان را برای جوانان و کارآفرینان فراهم نموده است تا با هر میزان بودجه و سرمایه ای که در اختیار دارند، برای خرید و راه اندازی این کسب و کار اقدام کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر از شیوه فروش و ثبت سفارش فود تراک میان وعده، با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

فود تراک میان وعده

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک میان وعده در تهران

این مجموعه با استفاده از به روز ترین تجهیزات روز دنیا و همین طور با به کار گیری تیمی ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه های پیش ساخته، باعث اشتغال زایی در سر تا سر کشور شده است. دالیا گروپ با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید انواع فود تراک ها، کمپر فود ها و… از بهترین تولید کنندگان فود تراک میان وعده در تهران به شمار می آید.

خرید رستوران های سیار

شما نیز می‌توانید یک رستوران سیار خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید. قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد. همچنین گروه صنعتی دالیا سازه مدتی است که تولید انواع موتور فود کیوسک و کانکس های سیار طرح دار را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تصمیم به جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و آسان کردن شرایط شروع کار و هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر مواد غذایی و فست فود آبمیوه ها در اماکن مختلف ومراکز تفریحی و تجاری و راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه اتخاذ شده است.

Back to list