دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی فود تراک مارکت

فود تراک مارکت

فودتراک یا رستوران سیار، نوعی رستوران متحرک است که غذای خود را در داخل ون، کامیون و یا بیرون از خودرویی که به آن متصل می شود، تهیه و ارائه می کند. فود تراک ها ابتدا در شهرهای بزرگ آمریکا شروع به کار کرده و با موفقیت هایی که برای آن ها در حال ایجاد بود، به دیگر کشورهای جهان هم گسترش یافتند.

فودتراک ها با سطح کمتری نسبت به رستوران ها و همچنین ارائه منوی متنوع و خلاقانه، مورد پسند مردم قرار گرفته و تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده اند. به دلیل اینکه فودتراک ها معمولا به صورت متحرک هستند، این امر امکان رسیدن به مشتریان در نقاط مختلف را برای آن ها فراهم می کند و باعث افزایش قابل توجه درآمد آنان می شود. اگر شما نیز قصد راه و اندازی و احداث این کسب و کار را دارید میتوانید با دالیا گروپ تماس بگیرید تا ما شما را در گروه صنعتی دالیا سازه به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

سازه های سیار، مانند فود تراک مارکت با حضور خود توانسته اند ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار را سهولت بخشند. این دسته از سازه های پیش ساخته که به محور چرخ دار مجهز شده اند، به راحتی جا به جا می شوند و با داشتن امکانات و تجهیزات مختلف، امکان ارائه انواع محصولات سوپر مارکتی را برای شما فراهم می کنند.

امروزه در بیش تر شهر های ایران، محله ها و یا کوچه و خیابان هایی تعیین شده اند تا این نوع از کسب و  کار ها محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. در واقع وجود سازه های چرخ دار و پرتابل مانند فود تراک میان وعده، فود تراک ذرت، فود تراک سمبوسه و یا فود تراک سیب زمینی، باعث شده اند تا شیوه عرضه به مشتریان دست خوش تغییراتی شود.

بالا بودن مبلغ اجاره بهای یک واحد تجاری و یا قیمت خرید آن، سبب شده تا بسیاری از کارآفرینان و جوانان برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار خود به سراغ سازه های پیش ساخته مانند فود تراک مارکت بروند.

امروزه در سطح کوچه و خیابان های شهر بسیاری از مشاغل و حرفه های مختلف را مشاهده می کنیم که در سازه ای پرتابل و چرخ دار، محصولات و خدمات خود را در هر زمینه ای ارائه می دهند.

به دلیل تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین مشتریان و کسب و کار های مختلف، فود تراک مارکت می تواند به عنوان یک گزینه مناسب در جهت تغییر شیوه عرضه در بین مشتریان به شمار آید. این سازه، به دلیل مجهز بودن به محور های چرخ دار، امکان حمل و نقل و جا به جایی را برای مالک خود مهیا نموده است.

مجموعه دالیا گروپ، در این مطلب تصمیم دارد به صورت تخصصی به معرفی فود تراک مارکت بپردازد و در انتها نکات و راهکار هایی را در جهت کسب درآمد بیش تر به شما ارائه دهد. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک مارکت

با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن تجهیزات و ماشین آلات، هم چنین با تغییر شیوه تقاضا و عرضه در بین مشتریان و کسب و کار های مختلف، فود تراک مارکت توانسته است بستر مناسبی را برای راه اندازی کسب و کار و بیزینس ایجاد کند.

سازه فود تراک مارکت به دو یا چند محور دو چرخ مجهز شده است که به طور معمول تعداد محور چرخ ها، بر اساس ابعاد و اندازه سازه تعیین می شود. همین طور یک مالبند از سوی تولید کننده فود تراک مارکت برای این سازه تعبیه شده است تا شما با متصل نمودن آن به هر نوع خودرویی، امکان حمل و نقل و جا به جایی فود تراک را داشته باشید.

فود تراک مارکت

معرفی فود تراک مارکت

جنس سازه فود تراک مارکت از متریال فایبر گلاس ساخته می شود. اما لازم است بدانید که از متریال های دیگر مانند گالوانیزه، آلومینیوم، آهن و… نیز برای ساخت فود تراک مارکت استفاده می شود. اما با در نظر گرفتن ویژگی ها و مزیت هایی که فایبر گلاس دارد، اغلب از این جنس تهیه می شود.

ساخت فود تراک مارکت، با توجه به امنیت و مقاوم سازی آن صورت می پذیرد تا تحمل هر گونه شرایط جوی ناپایدار مانند باد و باران را داشته باشد و از تجهیزات و محصولات شما در برابر جانوران موذی محافظت می کند.

جالب است بدانید که از سوی تولید کننده فود تراک مارکت، برخی امکانات و تجهیزات مانند شیر و پمپ برقی، سیستم برق رسانی داخلی و خارجی، نورپردازی خارجی، سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، کانتر، کابینت، پیشخوان و… به صورت پیشفرض تعبیه خواهد شد.

شما این امکان را دارید تا بر اساس نوع محصولات و خدماتی که تصمیم دارید از طریق فود تراک مارکت آن ها را به فروش برسانید، تجهیزات و امکانات مختلفی را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از متریال فایبر گلاس

همان طور که پیش تر گفته شد، در بازار امروز، متریال فایبر گلاس به عنوان بهترین گزینه برای ساخت فود تراک مارکت محسوب می شود. چرا که مزایا و ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که به جرات می توان گفت علاوه بر داشتن قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی، شرایط مناسبی را در جهت درآمد زایی و یا ایجاد و راه اندازی کسب و کار برای شما فراهم می کند.

مجموعه دالیا در ادامه به صورت کامل مزایای استفاده از این مواد اولیه را برای شما شرح داده است:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

برای راه اندازی فود تراک مارکت چه کار هایی لازم است؟

راه اندازی یک کسب و کار و شغل جدید، شاید در نگاه اول چندان ساده به نظر نرسد، اما اگر به درستی با پستی و بلندی های این مسیر آشنا شوید، بدون تردید می توانید در کم ترین زمان ممکن بیزینس مورد علاقه خود را راه اندازی کنید.

فود تراک مارکت

نحوه راه اندازی فود تراک مارکت

به همین دلیل مجموعه دالیا در این بخش از مطلب، به صورت کامل اقداماتی که در جهت راه اندازی فود تراک مارکت نیاز می باشد را برای شما توضیح داده است. توجه به این موارد می تواند مسیر ایجاد یک حرفه جدید را برای شما هموار تر کند:

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک مارکت، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک مارکت با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

راهکار هایی برای درآمد زایی!

به طور معمول هدف از ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار، کسب درآمد می باشد. البته ناگفته نماند که سبک و سیاق کسب درآمد از سازه های پیش ساخته مانند فود تراک مارکت، کمی با مغازه و واحد های تجاری ثابت تفاوت است.

دالیا گروپ تصمیم دارد در این بخش از مطلب، نکات و راهکار هایی را در جهت درآمد زایی برای شما بیان کند که یک به یک آن ها بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما اقدام به ایجاد یک کسب و کار سیار و پرتابل نموده اند، به نگارش درآمده اند.

اولین نکته و راهکار برای کسب درآمد بیش تر، انتخاب یک محل و مکان درست برای مستقر نمودن سازه فود تراک مارکت می باشد. توجه داشته باشید که محل قرار گیری فود تراک می تواند نقش مهمی در جذب مشتری و هم چنین فروش بیش تر شما داشته باشد.

توصیه می کنیم بسته به نوع محصولاتی که برای فروش آماده نموده اید، برای مستقر کردن فود تراک مارکت به سراغ ورودی پارک ها، ورودی شهربازی ها، محله های پر جمعیت از مجتمع های مسکونی، محله های دور از سوپر مارکت، ورودی مال ها، ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، ورودی مراکز خرید، خیابان های پر جمعیت از واحد های تجاری و کسبه و… بروید.

همین طور لازم است به این نکته توجه داشته باشید که شما این امکان را دارید تا در زمان کساد بودن فروش، سازه را به هر محل و مکان دیگری منتقل کنید.

بهتر است زمان کافی برای طراحی دیواره های خارجی فود تراک مارکت بگذارید. این کار را با دقت و وسواس خاصی انجام دهید و یا حتی در این زمینه از یک طراح کمک بگیرید. چرا که هر چه دیواره ها و ظاهر خارجی فود تراک جذاب تر و جالب توجه تر باشد، مشتریان بیش تری برای خرید اقلام مورد نیاز خود به شما مراجعه خواهند کرد.

برای شب نیز توصیه می کنیم حتما از نورپردازی های جذاب و خیره کننده استفاده نمایید. این کار علاوه بر جلب توجه مشتریان در کوچه و خیابان، باعث برند سازی شما نیز می شود.

شبکه های اجتماعی و هم چنین فضای مجازی، امروزه به عنوان دو ابزار کارآمد برای برند سازی و معرفی خدمات و محصولات در بین مشاغل به شمار می آیند که با کمک آن ها می توانید کسب و کار خود را معرفی نمایید و مشتریان بیش تری را برای خرید محصولات خود ترغیب کنید.

همین طور با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی فود تراک مارکت در هر روز، افرادی که در همان محدوده و محله حضور دارند را برای خرید تشویق کنید.

فود تراک مارکت

راهکار ها و نکاتی در جهت کسب درآمد بیش تر از فود تراک مارکت

تنوع محصولات از دیگر راهکار های درآمد زایی محسوب می شود. چرا که شما باید برای تمامی سلیقه ها، محصولی مناسب و درخور را ارائه دهید.

داشتن یونیفرم، برخورد محترمانه و مودبانه با مشتریان، رعایت بهداشت و نظافت و… هر کدام می توانند به عنوان یک راهکار در جهت کسب درآمد بیش تر به شمار آیند که با توجه و رعایت آن ها بدون تردید به درآمد مد نظر خود دست پیدا خواهید کرد.

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک مارکت در تهران

بهتر است در زمان خرید فود تراک مارکت، حتما به تولید کننده آن مراجعه کنید تا بتوانید با حداقل سرمایه و بودجه، کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی نمایید.

بهترین تولید کننده فود تراک مارکت در تهران، مجموعه دالیا می باشد که با داشتن بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید و ساخت انواع سازه های پیش ساخته، باعث اشتغال زایی در سر تا سر کشور شده است.

جالب است بدانید که دالیا این امکان را برای کار آفرینان و جوانان مهیا نموده است تا با هر میزان و مقدار سرمایه و بودجه، کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

مجموعه دالیا با استفاده از به روز ترین تجهیزات و مواد اولیه و هم چنین با به کار گیری تیمی ماهر در زمینه طراحی و تولید سازه های پیش ساخته مانند فود تراک مارکت، از شناخته شده ترین و بهترین تولید کنندگان در تهران محسوب می شود.

پیشنهاد می دهیم حتما در جهت خرید فود تراک مارکت، با مجموعه دالیا در تماس باشید تا علاوه بر طراحی کارآمد و کاربردی، بتوانید با کم ترین سرمایه، کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی نمایید.

فود تراک مارکت

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک مارکت در تهران

خرید رستوران های سیار

شما نیز می‌توانید یک رستوران سیار خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید. قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد. همچنین گروه صنعتی دالیا سازه مدتی است که تولید انواع موتور فود کیوسک و کانکس های سیار طرح دار را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تصمیم به جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و آسان کردن شرایط شروع کار و هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر مواد غذایی و فست فود آبمیوه ها در اماکن مختلف ومراکز تفریحی و تجاری و راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه اتخاذ شده است.

Back to list