دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

فروش فود تراک غذا آماده

فود تراک غذا آماده

فودتراک یا رستوران سیار، نوعی رستوران متحرک است که غذای خود را در داخل ون، کامیون و یا بیرون از خودرویی که به آن متصل می شود، تهیه و ارائه می کند. فود تراک ها ابتدا در شهرهای بزرگ آمریکا شروع به کار کرده و با موفقیت هایی که برای آن ها در حال ایجاد بود، به دیگر کشورهای جهان هم گسترش یافتند.

فودتراک ها با سطح کمتری نسبت به رستوران ها و همچنین ارائه منوی متنوع و خلاقانه، مورد پسند مردم قرار گرفته و تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده اند. به دلیل اینکه فودتراک ها معمولا به صورت متحرک هستند، این امر امکان رسیدن به مشتریان در نقاط مختلف را برای آن ها فراهم می کند و باعث افزایش قابل توجه درآمد آنان می شود. اگر شما نیز قصد راه و اندازی و احداث این کسب و کار را دارید میتوانید با دالیا گروپ تماس بگیرید تا ما شما را در گروه صنعتی دالیا سازه به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

امروزه در تمامی شهر های ایران، بخش ها، محل های مشخص و یا کوچه و خیابان هایی در پر تردد ترین محله ها تعیین شده اند تا کسب و کار های سیار مانند فود تراک غذا آماده محصولات و خدمات خود را به فروش رسانده و از آن کسب درآمد کنند.

در این محله ها و کوچه و خیابان ها، سازه های سیار و چرخ داری را به چشم می خورد که با نام های مختلف شناخته می شوند و در زمینه ارائه انواع محصولات غذایی، غیر غذایی و خدمات مختلف فعالیت دارند.

از مهم ترین آن ها می توانیم به فود تراک کی اف سی، فود تراک پشمک، کافه فود تراک، فود تراک فست فود و… اشاره کنیم.

فود تراک غذا آماده

فود تراک غذا آماده چیست؟

به دلیل تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین مشتریان و کسب و کار های مختلف، فود تراک غذا آماده می تواند به عنوان یک گزینه مناسب در جهت تغییر شیوه عرضه در بین مشتریان به شمار آید. این سازه، به دلیل مجهز بودن به محور های چرخ دار، امکان حمل و نقل و جا به جایی را برای مالک خود مهیا نموده است.

گرانی اجاره بهای یک واحد تجاری ثابت و یا قیمت خرید یک واحد تجاری مستقل، به قدری سرسام آور و هزینه بر شده است که بسیاری از مشاغل، به سمت پرتابل شدن روی آورده اند. فود تراک غذا آماده نیز در دسته همین مشاغل قرار می گیرد که با داشتن تجهیزات مختلف، امکان ارائه انواع غذا های آماده فست فودی و ایرانی خوشمزه را برای شما میسر نموده است.

در ادامه این مطلب، مجموعه دالیا گروپ، تصمیم دارد به معرفی فود تراک غذا آماده بپردازد و در انتها راهکار ها و نکاتی را در جهت افزایش درآمد از این سازه به شما آموزش دهد. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک غذا آماده

با به روز شدن تجهیزات و همین طور تغییر کردن شیوه تقاضا و عرضه در بین مشاغل مختلف و مشتریان، فود تراک غذا آماده با حضور خود توانسته است اشتغال زایی مناسبی را انجام دهد و با امکانات و تجهیزاتی که در خود جای داده است، شرایط ارائه انواع غذا های آماده را مهیا نموده است.

این سازه، از متریال فایبر گلاس، آلومینیوم، آهن و یا حتی گالوانیزه تولید می شود. اما با توجه به مزایایی که فایبر گلاس دارد، بهترین مواد اولیه در حال حاضر برای ساخت فود تراک غذا آماده، محسوب می شود.

در زمان تولید فود تراک غذا آماده، یک یا دو محور دو چرخ که تولید کننده تعداد محور های چرخ دار را بر اساس ابعاد و اندازه سازه تعیین می کند، برای آن تعبیه می شود. البته یک مالبند برای این سازه نیز در نظر گرفته شده است که با متصل نمودن آن به هر نوع خودرویی، می توانید جا به جایی و حمل و نقل فود تراک غذا آماده را انجام دهید.

فود تراک غذا آماده

معرفی فود تراک غذا آماده

این سازه متحرک و پرتابل، از دیگر امکانات مانند سیستم آب و فاضلاب، پیشخوان، کابینت، شیر و پمپ برقی، سینک ظرفشویی، سیستم برق رسانی داخلی و خارجی، نورپردازی خارجی و…. برخوردار شده است که با در نظر گرفتن نوع محصول و یا خدمات شما، هر کدام قابل تغییر می باشند.

جالب است بدانید که فود تراک غذا آماده در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرد. چرا که از متریال فایبر گلاس تهیه شده و سرعت ساخت بالایی دارد. در ادامه بیش تر در مورد مزایای استفاده از فایبر گلاس برای شما گفته ایم.

مزایای استفاده از متریال فایبر گلاس

فایبر گلاس در حال حاضر، به عنوان بهترین متریال برای تولید و ساخت فود تراک غذا آماده شناخته می شود. چرا که مزایا و ویژگی های مختلفی دارد که با توجه به آن ها، می توان به جرات گفت که بهترین گزینه برای تولید چنین سازه ای محسوب می شود. در ادامه بیش تر در مورد مزایای استفاده از این متریال توضیح داده ایم:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

برای راه اندازی فود تراک غذا آماده چه کار هایی لازم است؟

مسیر ایجاد و راه اندازی هر یک از مشاغل، پستی و بلندی های زیادی دارد و بدون تردید راه اندازی فود تراک غذا آماده از این قاعده مستثنی نیست.

فود تراک غذا آماده

برای راه اندازی فود تراک غذا آماده چه کار هایی لازم است؟

از این رو مجموعه تولیدی دالیا تصمیم دارد در این بخش از مطلب به صورت کامل اقداماتی که در جهت راه اندازی این کسب و کار نیاز می باشد را برای شما شرح دهد. توجه داشته باشید که برخی از این اقدامات خود شامل مراحل مختلفی می شوند. اما در جهت هموار تر شدن مسیر ایجاد فود تراک غذا آماده، سعی نموده ایم موارد مهم آن ها را بیان کنیم:

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک غذا آماده، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک غذا آماده با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

راهکار هایی برای درآمد زایی!

یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی یک کسب و کار، درآمد زایی می باشد. بدون تردید افرادی که برای راه اندازی و ایجاد کسب و کار های سیار و چرخ دار اقدام می کنند، تصمیم دارند تا از این حرفه به درآمد مطلوبی دست پیدا کنند.

برخی از افراد شاید در ابتدای مسیر، به دلیل بی تجربگی و عدم اطلاع کافی، نتوانند به درآمد مطلوبی که مد نظر دارند، برسند. از این رو مجموعه دالیا لازم دانسته است تا بر اساس تجربه افرادی که پیش از شما اقدام به راه اندازی فود تراک غذا آماده کرده اند، نکاتی را برای شما شرح داده و راهکار هایی را ارائه دهند.

توصیه می کنیم حتما محل مناسبی را برای مستقر نمودن سازه فود تراک غذا آماده انتخاب کنید. هر چه محل، کوچه و یا خیابانی که برای استقرار این سازه انتخاب کنید، شلوغ تر و از ازدحام جمعیت بیش تری برخوردار باشد، قطع به یقین می توانید فروش خوبی را تجربه نمایید.

از بهترین اماکن و محل هایی که می توانید برای مستقر کردن سازه فود تراک غذا آماده به آن ها به چشم یک گزینه نگاه کنید، شامل ورودی پارک ها، ورودی مراکز خرید، داخل مجتمع های تجاری – تفریحی، ورودی مال ها، ورودی شهربازی ها، محله های پر جمعیت از واحد های صنفی و کسبه، محله های پر جمعیت از مجتمع های مسکونی، ورودی مجتمع های تجاری – اداری، ورودی مراکز خرید و…. می شوند.

پس در هر زمان که متوجه شدید مشتریان زیادی برای خرید غذا های آماده به فود تراک مراجعه نمی کنند، حتما پس از بررسی های لازم، محل قرار گیری فود تراک غذا آماده را تغییر دهید.

از آن جایی که شما در زمینه مواد غذایی و به صورت مستقیم در زمینه انواع غذا های آماده فعالیت دارید،  پیشنهاد می دهیم حتما یک منو بر اساس سلیقه عموم افراد جامعه تهیه نمایید تا هر فردی با هر سلیقه ای بتواند از غذا های آماده شما خریداری کند.

در واقع این یکی از موثر ترین راهکار ها محسوب می شود تا از عموم و اکثریت جامعه جذب مشتری داشت هباشید نه صرفا عده خاص با سلیقه ای منحصر به فرد!

استفاده از فضای مجازی و هم چنین شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید. امروزه بیش تر افراد برای تامین نیاز های خود از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. به همین دلیل شما با استفاده از این دو، می توانید علاوه بر برند سازی فود تراک غذا آماده، به معرفی کسب و کار خود بپردازید و مشتریان زیادی را برای خرید غذا های آماده خوشمزه ترغیب کنید.

فود تراک غذا آماده

راهکار هایی برای درآمد زایی از فود تراک غذا آماده

همین طور می توانید در هر روز، موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید تا افرادی که در نزدیکی شما حضور دارند، برای خرید غذا های آماده به شما مراجعه کنند.

از دیگر راهکار هایی که می تواند به درآمد زایی شما کمک کند، رعایت بهداشت و نظافت است. اگر بتوانید مراحل آماده سازی و گرم کردن غذا ها را به گونه ای انجام دهید که مشتریان آن را مشاهده کنند، بدون تردید از رعایت نظافت و بهداشت مطمئن شده و برای خرید غذا های مختلف به شما مراجعه خواهند کرد.

استفاده از مواد غذایی تازه و هم چنین با تاریخ روز، یکی دیگر از راهکار های درآمد زایی محسوب می شود. چرا که در کیفیت غذا های ارائه شده تاثیر به سزایی داشته و مشتریان متوجه کیفیت بالای آن خواهند شد.

قیمت گذاری مناسب و واقعی، از دیگر نکاتی است که می تواند به شما در کسب درآمد بیش تر از فود تراک غذا آماده کمک کند.

داشتن یونیفرم، برخورد مودبانه و محترمانه با مشتریان، بسته بندی های جذاب و… هر کدام به عنوان یک راهکار برای کسب درآمد بیش تر شناخته می شوند که با انجام و رعایت هر کدام می توانید به درآمد مورد نظر خود دست پیدا کنید.

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک غذا آماده در تهران

حال که تصمیم خود را برای خرید فود تراک غذا آماده گرفته اید، توصیه می کنیم حتما ثبت سفارش آن را از طریق تولید کننده فود تراک غذا آماده انجام دهید. چرا که در هزینه ها و مخارج و همین طور سرمایه و بودجه اولیه خود تا حد چشم گیری صرفه جویی خواهید کرد.

مجموعه دالیا این امکان را فراهم نموده است تا هر فردی با هر میزان سرمایه و بودجه، بتواند خرید فود تراک غذا آماده را انجام داده و کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر از شیوه فروش فود تراک غذا آماده، با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

مجموعه دالیا در واقع بهترین تولید کننده فود تراک غذا آماده در تهران می باشد که با داشتن بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید و طراحی انواع سازه های پیش ساخته، تا به امروز در سر تا سر کشور باعث اشتغال زایی بسیاری از جوانان و کار آفرینان شده است.

این مجموعه با داشتن بهترین و به روز ترین تجهیزات و ماشین آلات و به به کار گیری متخصص ترین تیم طراحی و تولید سازه های پیش ساخته، محصولات مختلفی را روانه بازار کرده است که هر کدام مشخصه های منحصر به فرد خود را دارا می باشند.

توصیه می کنیم حتما برای خرید فود تراک غذا آماده با دالیا در تماس باشید تا علاوه بر طراحی کاربردی فود تراک، بتوانید با قیمتی مقرون به صرفه و با توجه به بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی کسب و کار خود تعیین نموده اید، این سازه را خریداری کنید.

خرید رستوران های سیار

شما نیز می‌توانید یک رستوران سیار خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید. قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد. همچنین گروه صنعتی دالیا سازه مدتی است که تولید انواع موتور فود کیوسک و کانکس های سیار طرح دار را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تصمیم به جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و آسان کردن شرایط شروع کار و هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر مواد غذایی و فست فود آبمیوه ها در اماکن مختلف ومراکز تفریحی و تجاری و راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه اتخاذ شده است.

Back to list