دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

فود تراک بستنی فالوده

فود تراک بستنی فالوده

این روز ها به دلیل گرانی اجاره بهای مغازه ها و یا قیمت خرید یک محل به صورت ثابت، هزینه های زیادی را با خود به همراه دارد. در صورتی که فود تراک بستنی فالوده با داشتن امکانات و تجهیزات مختلف، امکان ارائه انواع بستنی ها و فالوده ها را برای شما فراهم کرده است.

در واقع امروزه بسیاری از کسب و کار های مانند فود تراک غذا ایرانی، فود تراک فست فود، فود تراک کباب ترکی، فود تراک کنتاکی و… در کوچه و خیابان های شهر و یا استریت فود ها مشاهده می کنیم که به صورت سیار و پرتابل محصولات خود را ارائه می دهند.

فود تراک بستنی فالوده نیز این امکان را فراهم کرده است تا صاحبین کسب و کار بتوانند با مقرون به صرفه ترین هزینه ها و هم چنین حداقل سرمایه و بودجه، بتوانند انواع بستنی ها و فالوده ها را ارائه دهند.

فود تراک بستنی فالوده

معرفی فود تراک بستنی فالوده

در ادامه این مطلب مجموعه دالیا تصمیم دارد به صورت تخصصی به معرفی فود تراک بستنی فالوده بپردازد و در انتهای این مطلب راهکار هایی را برای درآمد زایی بیش تر برای شما مطرح کند. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک بستنی فالوده

با تغییر بازار عرضه و تقاضا و تغییر سلیقه مردم مختلف جامعه، بسیاری از کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی، به صورت سیار و پرتابل فعالیت می کنند. این کار باعث جلب مشتری بیش تر خواهد شد. چرا که یک سازه در ابعاد مشخص، بستنی ها و فالوده های خوشمزه ای را به مشتریان ارائه می دهد و همین مسئله می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد.

فود تراک بستنی فالوده در واقع یک سازه پیش ساخته محسوب می شود که با داشتن یک یا دو محور دو چرخ که با توجه به ابعاد و اندازه آن تعبیه می شود، امکان داشتن یک کسب و کار سیار و پرتابل را برای شما فراهم کرده است.

از دیگر امکانات و تجهیزات این سازه که از سوی تولید کننده فود تراک بستنی فالوده برای آن در نظر گرفته شده است، می توانیم به سیستم آب و فاضلاب، نورپردازی داخلی و خارجی، سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی، کانتر، پیشخوان و… اشاره کنیم.

این سازه با داشتن امکانات و تجهیزاتی شبیه به یک مغازه بستنی و فالوده فروشی مانند یخچال صندوقی، یخچال ویترینی و… ، امکان ارائه انواع بستنی ها و فالوده ها را برای شما مهیا نموده است.

متریال مورد استفاده برای ساخت این سازه، فایبر گلاس می باشد. البته از دیگر مواد اولیه مانند گالوانیزه و یا آهن برای ساخت فود تراک بستنی فالوده استفاده می شود. اما با در نظر گرفتن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی که فایبر گلاس دارد، در حال حاضر بهترین متریال برای ساخت این سازه محسوب می شود.

فود تراک بستنی فالوده نیز به یک مالبند مجهز شده است تا با متصل نمودن آن به هر نوع خودرویی بتوانید حمل و نقل و جا به جایی آن را انجام دهید.

نکاتی در مورد سفارش و خرید فود تراک بستنی فالوده

شما وظیفه دارید تا به عنوان مالک فود تراک بستنی فالوده، نکاتی را در مورد چیدمان، طراحی خارجی، جا نمایی تجهیزات و وسایل، ابعاد و اندازه و… این سازه بدانید تا بتوانید به درستی در زمان آماده سازی سفارش ها، سرعت عمل بالایی را از خود نشان دهید.

در این بخش از مطلب دالیا گروپ به صورت کامل تمامی این نکات را برای شما شرح داده است تا با توجه به آن ها بتوانید به راحتی سفارش فود تراک بستنی فالوده خود را ثبت نمایید:

بررسی چیدمان فود تراک بستنی فالوده

سرمایه گذاری برای طراحی و ساخت فود تراک بستنی فالوده، به هیچ عنوان مشابه و یکسان نخواهد بود. شما باید به صورت تخصصی با چیدمان فود تراک بستنی فالوده آشنا باشید. این مسئله یکی از مهم ترین مواردی می باشد که باید به عنوان یک صاحب کسب و کار به آن تسلط کافی را داشته باشید.

فود تراک بستنی فالوده

بررسی چیدمان فود تراک بستنی فالوده

شما می توانید در صورت نداشتن تجربه و اطلاعات کافی در مورد طراحی و ساخت فود تراک، با کارشناسان و مشاوران دالیا گروپ از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

بررسی ابعاد فود تراک بستنی فالوده

ابعاد و اندازه فود تراک ها می تواند نقش مهمی را روی طراحی و چیدمان آن ایفا کند. اما رایج ترین و مطلوب ترین ابعاد برای فود تراک ها ۴ متر و ۲۷ سانتی متر، ۴ متر و ۸۸ سانتی متر و ۶ متر و ۷۱ سانتی متر می باشد.

در صورتی که شما ابعاد واضح تر و دقیق تری از فود تراک بستنی فالوده مورد نظر خود داشته باشید، می توانید با دقت و تسلط بیش تری آن را طراحی و چیدمان نمایید.

بررسی فضای داخلی فود تراک بستنی فالوده

برای راه اندازی یک فود تراک بستنی فالوده ایده آل، باید تجهیزات مورد نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید محل قرار گیری هر یک از لوازم و وسایل مورد نیازتان را مشخص نمایید. در این صورت ساخت فود تراک به درستی انجام خواهد شد.

شما می توانید از فضای عمودی فود تراک با خرید فر های ترکیبی، شلف های آویز از سقف و قفسه بندی استفاده نمایید. در مرحله بعد باید بتوانید محل قرار گیری هر کدام را در فضای داخلی فود تراک علامت بزنید و یا بر روی کاغذ پیاده نمایید:

  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات پخت
  • میز کار و آماده سازی
  • سینک ظرفشویی
  • تجهیزات گرمایشی
  • کابینت و انبار
  • فضای سرو
  • تهویه

آشنایی با برند سازی فود تراک بستنی فالوده

یکی از موارد مهمی که باید پیش از طراحی و ساخت فود تراک بستنی فالوده در نظر بگیرید، علاوه بر چیدمان درست و بهینه، برند سازی فود تراک می باشد. به طور مثال شما می توانید یک پنجره دو دهنه داشته باشید. یک پنجره به منظور تحویل محصولات به مشتریان و دیگری برای دریافت سفارش محصولات از مشتری، تعبیه شود.

این کار در زمان طراحی و ساخت فود تراک باعث می شود مشتریان تازه وارد، در صف جداگانه ای قرار بگیرند در نتیجه کارایی کارکنان شما افزایش پیدا می کند. هم چنین می توانید با سرعت عمل بیش تری مشغول به دریافت و ارائه سرویس و سفارش شوید.

فود تراک بستنی فالوده

آشنایی با برند سازی فود تراک بستنی فالوده

در ادامه نمونه هایی دیگر از سفارشی کردن فود تراک بستنی فالوده را برای شما نام خواهیم برد:

  • گرافیک های منحصر به فرد
  • رنگ های روشن
  • مانیتور
  • چراغ های ال ای دی رنگی
  • چراغ های نور مخفی زیر فود تراک
  • منو با تابلو نوری
  • منو با تخته سیاه
  • تابلو به صورت برجسته
  • سایبان
  • سیستم های صوتی
  • علائم سه بعدی
  • بزرگ بودن لوگو

بررسی جزییات طراحی فود تراک بستنی فالوده

پس از این که طراحی و ساخت فود تراک بستنی فالوده به اتمام رسید، لازم است نکات دیگری را در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی و به صورت قانونی در سطح شهر خودتان به کسب درآمد بپردازید. در این بخش از مطلب به صورت کامل این جزییات را برای شما شرح داده ایم:

  • برنامه های تجاری
  • مقررات بهداشتی و ایمنی
  • مجوز های مخصوص و لازم برای راه اندازی فود تراک
  • اجازه فود تراک و تجهیزات
  • مخزن نگهداری آب
  • هزینه تجهیزات
  • محاسبه تعداد نیروی کار
  • زمینه های خدمات رسانی
  • پیدا کردن سیستم POS مناسب
  • بستر های بازاریابی

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، لازم است با داشتن یک برنامه مشخص، اقدام به ساخت این سازه کنید. بهتر است برای خرید این سازه، با تولید کننده فود تراک بستنی فالوده تماس بگیرید. چرا که با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی این کسب و کار تعیین نموده اید، بهتر است با حداقل هزینه ها کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

چرا برای ساخت فود تراک بستنی فالوده از فایبرگلاس استفاده می شود؟

همان طور که پیش تر گفته شد، فایبر گلاس در حال حاضر یکی از بهترین متریال های موجود برای ساخت فود تراک بستنی فالوده محسوب می شود. در ادامه سعی کرده ایم با عنوان نمودن مزایا و ویژگی های این متریال، دلایل استفاده از آن را برای ساخت فود تراک ها بیان کنید:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک بستنی فالوده در تهران

در صورتی که تصمیم دارید برای صرفه جویی در هزینه های مربوط به راه اندازی فود تراک بستنی فالوده، به سراغ تولید کننده آن بروید، این بخش از مطلب را از دست ندهید.

مجموعه تولیدی دالیا یکی از بهترین تولید کنندگان فود تراک بستنی فالوده در تهران به شمار می آید که تا به امروز با تولید انواع سازه های پیش ساخته مرتبط با کسب و کار های مختلف، باعث اشتغال زایی در سر تا سر کشور شده است.

دالیا گروپ با استفاده از بهترین متریال روز دنیا و با داشتن تیمی ماهر در زمینه طراحی و تولید فود تراک بستنی فالوده، از بهترین تولید کنندگان این سازه محسوب می شود که امکان خرید فود تراک بستنی فالوده را با هر میزان و مقدار سرمایه برای صاحبین کسب و کار فراهم نموده است.

از دیگر سازه هایی که تا به امروز دالیا روانه بازار کرده است می توانیم به موتور فود، دکه فروشگاهی قهوه و کمپر فود ها اشاره کنیم.

راهکار هایی برای درآمد زایی بیش تر!

راه اندازی فود تراک بستنی فالوده بدون شک به منظور درآمد زایی صورت می گیرد. از این رو لازم دانستیم این بخش از مطلب را به ارائه راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از این کسب و کار برای شما مطرح نماییم.

شما نیز می توانید با رعایت و انجام این راهکار ها و نکات، به راحتی درآمد مطلوبی را برای خود رقم بزنید و مشتریان زیادی را برای خرید بستنی و فالوده به خود جذب کنید.

بهتر است پیش از هر کاری حتما به محل استقرار فود تراک بستنی فالوده فکر کنید و مناسب ترین محل و مکان را برای آن انتخاب کنید. ورودی مال ها، ورودی مراکز تجاری – تفریحی، ورودی پارک ها، محله های پر جمعیت از مجتمع های مسکونی، محله های پر جمعیت از واحد های صنفی مختلف و کسبه، ورودی مراکز خرید، ورودی مراکز تفریحی و… گزینه های مناسبی برای مستقر نمودن فود تراک بستنی فالوده به شمار می آیند.

از این رو هر زمان که متوجه شدید فروش مناسب و مطلوبی را تجربه نمی کنید، حتما محل قرار گیری سازه و فود تراک را تغییر دهید.

فود تراک بستنی فالوده

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از فود تراک بستنی فالوده

حتما یک منو بر اساس سلیقه عموم افراد جامعه تهیه کنید. شما باید در بین آیتم های منو خود، بستنی ها و فالوده های مختلفی را داشته باشید تا تمامی افراد بتوانند از شما خرید کنند.

استفاده از شبکه های اجتماعی و هم چنین فضای مجازی را فراموش نکنید. این دو ابزار علاوه بر این که به برند سازی شما کمک می کنند، می توانند باعث معرفی شما و کسب و کار شما به مشتریان در سطح کشور شوند.

هم چنین می توانید با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی فود تراک بستنی فالوده در هر روز، مشتریان زیادی را برای خرید بستنی و فالوده تشویق و ترغیب کنید.

طراحی دیواره های خارجی را جدی بگیرید. چرا که هر چه جذاب تر و جالب توجه تر باشد، بدون تردید می توانید مشتریان زیادی را به خود جذب کنید و فروش مناسبی را تجربه کنید. همین مسئله در نهایت باعث درآمد زایی خواهد شد.

استفاده از مواد اولیه تازه، داشتن یونیفرم، برخورد محترمانه و مناسب با مشتری، رعایت بهداشت و نظافت و… هر کدام نیز می تواندن یک راهکار موثر و تاثیر گذار شناخته شوند که با انجام آن ها می توانید به درآمد مد نظر خود دست پیدا کنید.

Back to list