باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

نحوه راه اندازی موتور فود

نحوه راه اندازی موتور فود

راه اندازی موتور فود، برای افرادی که می خواهند کسب و کاری را در زمینه مواد غذایی و اغذیه ایجاد کنند، گزینه ای بسیار مناسب و همین طور مقرون به صرفه به شمار می آید.

به طور کلی امروزه بسیاری از کسب و کار های به دلیل گرانی اجاره بها و یا خرید مغازه، کسب و کار خود را به صورت سیار و پرتابل اراده می کنند. به خصوص کسب و کار هایی که در زمینه مواد غذایی فعالیت دارند.

در کوچه و خیابان های شهر بسیاری از اغذیه فروشی ها و یا غذا فروشی ها مانند موتور فود سمبوسه، موتور فود سوخاری و یا موتور فود غذا های محلی را مشاهده می کنیم که به صورت سایر و چرخ دار، محصولات خود را ارائه می کنند.

دالیا گروپ برای تمامی افرادی که تصمیم دارند کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند، این امکان را فراهم نموده است تا با هر میزان بودجه و سرمایه، برای راه اندازی موتور فود خود اقدام کنند. در این مطلب تصمیم داریم به صورت کامل به بررسی مشخصات فنی این سازه بپردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات فنی موتور فود

همان طور که از نام این محصول مشخص است، موتور سیکلت به یک اتاقک چرخ دار مجهز شده است. به همین دلیل لازم است به منظور راه اندازی موتور فود، حتما برای خرید و یا ساخت اتاقک موتور سیکلت اقدام کنید.

راه اندازی موتور فود

راهنمای راه اندازی موتور فود

این موتور سه چرخ، با داشتن یک اتاقک در قسمت عقبی موتور سیکلت که به یک محور دو چرخ مجهز شده است تا جا به جایی و حمل و نقل آن از طریق موتور سیکلت سهولت بخشیده شود.

ابعاد و اندازه اتاقک موتور سه چرخ به طول ۲ متر، عرض یک متر و ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر می باشد. هم چنین لازم است بدانید که از متریال های مختلفی برای ساخت و تولید راه اندازی موتور فود استفاده می شود که از مهم ترین و مقرون به صرفه ترین آن ها می توانیم از گالوانیزه و فایبر گلاس نام ببریم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد.

اتاقکی که به منظور راه اندازی راه اندازی موتور فود ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

اتاقکی که برای راه اندازی موتور فود طراحی و تولید می شود، به دلیل ساخته شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا برند و طرح دلخواه خود را برای نمای خارجی آن پیاده سازی کنید. در این صورت محصول و همین طور برند شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد بود. توصیه می کنیم که برای اجرای طرح ها و رنگ های مختلف، حتما با گروه دالیا مشورت کنید.

از دیگر مشخصه های فنی راه اندازی موتور فود می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، پیشخوان، کابینت، نور پردازی داخلی و خارجی و… اشاره کنیم.

پس از تهیه این سازه، می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز خود مانند اجاق گاز، کپسول گاز، یخچال صندوقی، یخچال ویترینی برای ارائه نوشیدنی و… برای ایجاد کسب و کار و راه اندازی موتور فود اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و همین طور دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات، مشخصات فنی و امکانات مورد نیاز از موتور فود خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی موتور فود

در این بخش از مطلب، برای این که خرید و راه اندازی موتور فود را با اطمینان خاطر بیش تری انجام دهید، نکاتی را درج نموده ایم که با توجه به آن ها می توانید از متحمل شدن ضرر و زیان مالی خود جلوگیری کنید و یک برنامه ریزی دقیق را برای راه اندازی موتور فود داشته باشید:

راه اندازی موتور فود

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی موتور فود

  • لازم است پیش از سفارش موتور فود، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه موتور فود اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • پیش از خرید و راه اندازی موتور فود، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر!

هر فردی با راه اندازی موتور فود تصمیم دارد درآمد مطلوب و بالایی را به دست آورد. مجموعه تولیدی دالیا، این بخش از مطلب را به ارائه راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از راه اندازی موتور فود اختصاص داده است.

این بخش از مطلب بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما در زمینه کسب و کار های سیار و پرتابل فعالیت داشته اند، نگارش شده است. شما با توجه و هم چنین عمل نمودن به این راهکار ها می توانید درآمد مطلوب و مناسبی را از آن خود کنید. با ما همراه باشید.

محل قرار گیری یا همان استقرار راه اندازی موتور فود می تواند نقش مهمی در درآمد شما ایفا کند. لازم است حتما برای استقرار موتور فود، به محله های پر تردد و پر رفت و آمد از افراد سواره و پیاده مراجعه کنید. البته لازم به ذکر است که هر زمان متوجه شدید فروش چندان خوبی ندارید، می توانید آن را در محله ای دیگر مستقر کنید.

از آن جایی که منو شما شامل غذا های فست فودی و یا ایرانی می شود، بهتر است به سراغ محله هایی بروید که مغازه های تجاری و اداری در آن رونق بیش تری دارند. شما با این کار می توانید توجه کسبه محله را به خود جلب کنید.

راه اندازی موتور فود

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از راه اندازی موتور فود

سرعت و مهارت شما در آماده سازی غذا های مختلف اعم از فست فودی و ایرانی، نیز از دیگر موارد و نکاتی است که می تواند تاثیر چشم گیری بر روی درآمد شما داشته باشد. البته نا گفته نماند که برخی از غذا ها را باید از پیش آماده سازی کنید. چرا که بر اساس مشخصات فنی که در مورد موتور فود در اختیار شما قرار دادیم، امکان پخت و طبخ برخی از غذا ها در اتاقک موتور سیکلت وجود ندارد.

توصیه می کنیم که حتما از مواد غذایی تازه و به روز برای پخت غذا های خانگی استفاده نمایید. این کار باعث بیش تر شدن کیفیت غذا های طبخ شده، می شود و همین طور مشتریان بیش تری به سمت شما سوق پیدا خواهند کرد که در نتیجه درآمد بیش تری را برای شما رقم می زند.

استفاده از مواد اولیه با تاریخ روز و تازه، می تواند به بالا بردن سطح کیفیت غذا های پخته و طبخ شده کمک کند. همین طور شیوه بسته بندی غذا ها می تواند تاثیر چشم گیری بر روی جلب مشتری بیش تر و در نهایت افزایش درآمد شما داشته باشد.

لازم به ذکر است که باید دیواره های خارجی موتور فود به گونه ای طراحی شوند که نظر عابران پیاده و سواره را به خود جلب کند. در این صورت هر فردی راغب می شود تا از شما غذا خریداری کند.

شما می توانید پس از راه اندازی موتور فود، از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، برند و هم چنین کسب و کار خود را به مشتریان و عموم مردم معرفی نمایید. این کار نیز در شناخته شدن و همین طور افزایش درآمد شما تاثیر چشم گیری می گذارد.

ارائه یک منو سازگار با سلیقه بیش تر افراد، ارائه آفر ها و تخفیف های مختلف، برخورد مناسب با مشتری و… هر کدام به تنهایی می تواند یک راهکار برای جلب مشتری بیش تر از طریق راه اندازی موتور فود تلقی شوند که با تکیه و عمل به هر کدام می توانید درآمد مطلوب و مناسبی را برای خود در هر ماه رقم بزنید.

Back to list