فست فود موتوری استاندارد, فست فود موتوری خارجی, فست فود موتوری فانتزی, کانکس, کانکس اتاق 6 متری, موتور فست فود سیار

تولید کننده کمپر فود

تولید کننده کمپر فود

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که تصمیم به راه اندازی کسب و کار خود و برند شخصی تان را دارید، اما به دلیل گرانی اجاره بها ها، فرصت این کار مهیا نشده باشد. در این زمان به شما توصیه می کنیم که حتما سری به تولید کننده کانکس ۶ متری دست دوم و کمپر فود بزنید. اما پیش از این که با تولید کننده کمپر فود تماس حاصل نمایید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را انتها دنبال کنید.

چرا که باید پیش از هر چیزی با ساختار و هم چنین مشخصات فنی کمپر فود ها آشنا شوید. لازم است بدانید که کمپر فود ها دارای چه امکانات و تجهیزاتی هستند و کدام یک از آن ها برای کسب و کار شما مناسب تر است. در ادامه یک به یک این موارد به صورت تخصصی توسط گروه تولیدی دالیا شرح داده شده است. با ما همراه باشید.

کمپر فود چیست؟

امروزه تجهیزات کانکس ۶ متری در اصفهان و همین طور ارائه خدمات به مشتریان به روز تر و اصطلاحا آپدیت شده است. هم چنین تقاضا مشتریان نسبت به گذشته تفاوت پیدا کرده است. از این رو با در نظر گرفتن موارد گفته شده، کمپر فود ها به بازار راه پیدا کردند.

کمپر فود در واقع سازه ای پیش ساخته محسوب می شود که به طور معمول به دلیل مزایایی که فایبر گلاس دارد، از این متریال ساخته می شود. لازم است بدانید که کمپر فود ها به دلیل داشتن امکانات و تجهیزات یک رستوران اما به صورت پرتابل و حمل شونده، امکان ارائه محصولات غذایی را برای شما مهیا نموده است.

تولید کننده کمپر فود

کمپر فود چیست و تولید کننده کمپر فود به چه کسی گفته می شود؟

کمپر فود ها یا فود تراک ها در گذشته با نام هایی مانند گاری غذایی، گاری خوراکی، چرخ مواد غذایی، چرخ دستی غذا فروش و.. شناخته می شدند. این تجهیزات به دلیل داشتن تجهیزاتی مانند گاز و یا سیستم برق، به افرادی که تصمیم به ارائه محصولات غذایی به صورت سیار و پرتابل را داشتند را می دادند.

اما این روز ها کمپر فود ها، با تجهیزات رستورانی مانند سیستم آب و فاضلاب، سینک ظرفشویی و… ساخته می شوند و امکان ارائه محصولات غذایی مانند فست فود را فراهم نموده اند. به همین دلیل یکی از گزینه های مقرون به صرفه و فوق العاده اقتصادی برای ایجاد کسب و کار و یک برند جدید محسوب می شوند. به خصوص برای افرادی که به دلیل داشتن بودجه محدود، امکان اجاره و یا خرید یک واحد صنفی ثابت به نام مغازه را ندارند.

حال با ورود کمپر فود ها، روش های سنتی رفته رفته کنار گذاشته شده اند و باعث شدند تا افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار مرتبط با خوراکی و اغذیه هستند، بتوانند با هزینه ای مقرون به صرفه، رستوران سیار و حمل شونده خود را راه اندازی کنند.

مشخصات فنی و امکانات و تجهیزات کمپر فود

تولید کننده کمپر فود برخی از امکانات و تجهیزات را به صورت پیش فرض در زمان طراحی و ساخت کمپر فود در نظر می گیرد که مهم ترین آن ها سینک ظرفشویی، پمپ و شیر برقی، سیستم فاضلاب، نورپردازی، انبار، پیشخوان، میز کار، کابینت و طبقه های مجزا برای قرار گیری وسایل و… می باشند.

اما سایر تجهیزات مانند فر برقی، اجاق گاز، سرخ کن رستورانی، فر پیتزا و… موارد محسوب می شوند که بسته به نوع محصول غذایی که تصمیم به ارائه آن را دارید، برای شما تعبیه می شوند. به همین دلیل لازم است پیش از این که با تولید کننده کمپر فود تماس بگیرید، حتما محصولی که تصمیم به ارائه آن دارید را مشخص کنید.

همان طور که پیش تر گفته شد، تولید کننده کمپر فود برای ساخت این سازه از متریال فایبر گلاس استفاده می کند. کمپر فود از یک محور دو چرخ در زیر خود برخوردار شده است تا حمل و جا به جایی آن سهولت بخشیده شود.

تولید کننده کمپر فود

تولید کننده کمپر فود چه امکانات و تجهیزاتی را برای این سازه در نظر گرفته است؟

ابعاد و اندازه کمپر فود کاملا بسته به بودجه و نیاز شما متغیر می باشد. حتی اگر کمپر فود با ابعاد بزرگ تری را درخواست کنید، به جای یک محور دو چرخ، دو محور دو چرخ از سوی تولید کننده کمپر فود برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

یکی از دلایل استفاده از متریال فایبر گلاس برای ساخت کمپر فود از سوی تولید کننده کمپر فود، وزن سبک و همین طور مقاومت بسیار بالا و زیاد در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می باشد.

تفاوتی ندارد که شما در چه فصلی از سال و در چه شرایط آب و هوایی از کمپر فود استفاده می کنید. این سازه به قدری از سوی تولید کننده کمپر فود مقاوم سازی شده است که جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

این سازه به صورت قالب گیری ساخته می شود. همین طور لازم است بدانید که فایبر گلاس این امکان را برای شما فراهم نموده است تا در صورت معیوب شدن و وارد شدن هر گونه آسیب مانند خط و خش بر روی دیواره ای خارجی، بتوانید آن را با کمک تولید کننده کمپر فود مرمت و تعمیر کنید.

لازم است بدانید که حداکثر سرعت کمپر فود، ۷۰ کیلو متر بر ساعت می باشد. همین این محصول در ابعاد ۲٫۳۰ در ۱٫۸۰ در ۲٫۱۰ متر ساخته می شود. شاسی استفاده شده در ساخت کمپر فود از جنس ورق فولادی می باشد که امکان تغییر آن وجود دارد.

تولید کننده کمپر فود این سازه را به طور کلی از جنس فایبر گلاس و به شکل قالب گیری و سپس اتصال تکه ها به یکدیگر و آب بندی تمامی بخش ها تولید می کند که داخل آن از میلگرد یا آرماتور در جهت مقاوم سازی کمپر فود استفاده شده است.

دیوار های بیرونی به طور معمول از جنس کامپوزیت ساخته می شوند. اما این امکان وجود دارد تا به سلیقه خود، متریال های مختلفی مانند ترمووود را برای آن انتخاب کنید. دیواره های داخلی از جنس پی وی سی و استیل می باشند که این مورد نیز امکان تغییر دارد.

از دیگر مشخصات فنی کمپر فود اعلام شده از سوی تولید کننده کمپر فود می توانیم به پمپ و شیر برقی، سینک ظرفشویی، سیستم آب رسانی و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، دارای یک محور دو چرخ به همراه مالبند، مخزن آب، سرخ کن، یخچال و فریزر، انواع گریل و… اشاره کنیم.

همان طور که پیش تر گفته شد، شما می توانید امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را از تولید کننده کمپر فود درخواست کنید. در واقع تمامی امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده در ساختار کمپر فود، کاملا به محصولی بستگی دارد که شما تصمیم به فروش آن را از طریق این سازه سیار دارید.

معرفی تولید کننده کمپر فود

تولید کننده کمپر فود به شخص و یا تیمی گفته می شود که به صورت مستقیم و بدون واسطه و کاملا مطابق با خواسته ها و نیاز های مشتریان، تجهیزات و امکانات کمپر فود و سازه کمپر فود را طراحی و سپس تولید می کند.

تولید کننده کمپر فود

معرفی تولید کننده کمپر فود

در صورتی که به دنبال بهترین و منصف ترین تولید کننده کمپر فود در تهران هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که با گروه تولیدی دالیا در تماس باشید. این مرکز با به کار گیری تکنسین و طراحان ماهر در زمینه طراحی و تولید کمپر فود، بهترین مرکز خرید کمپر فود در تهران شناخته می شود.

دالیا گروپ با به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، سازه های پیش ساخته مانند کمپر فود، فود تراک، اتاقک فست فود موتوری و.. را تولید می کند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و همین طور کسب اطلاعات بیش تر در مورد کمپر فود با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل نمایید.

 

Back to list

Related Posts