دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

مرکز تولید کمپر فود

مرکز تولید کمپر فود

لازم است به منظور خرید کمپر فود و یا موتور فست فود فانتزی، به مرکز خرید یا همان تولید کننده آن مراجعه کنید. از این رو تصمیم داریم در این مطلب شما را با مرکز تولید کمپر فود آشنا کنیم.

بر اساس نیاز مشتریان، بدون تردید، نحوه ارائه محصولات تفاوت پیدا می کند. به همین دلیل، کمپر فود ها به بازار راه پیدا کردند. لازم است بدانید که کمپر فود یک سازه پیش ساخته به شمار می آید که اغلب از متریال فایبر گلاس ساخته می شود.

مرکز تولید کمپر فود

معرفی مرکز تولید کمپر فود

دالیا گروپ تصمیم دارد به صورت کامل این سازه جذاب و کاربردی را برای شما در ادامه معرفی کند. با ما همراه باشید تا بیش تر و بهتر با کمپر فود و هم چنین مرکز تولید کمپر فود آشنا شوید.

کمپر فود به چه چیزی گفته می شود؟

بدون شک همه ما در سطح شهر خود، استریت فود ها و یا غرفه هایی که محصولات غذایی ارائه می دهند را مشاهده کرده ایم. در گذشته ای نه چندان دور این غرفه ها با نام های گاری مواد غذایی، چرخ مواد غذایی، چرخ دستی غذا فروش و یا گاری خوراکی شناخته می شدند. با ورود تجهیزات و امکانات پیشرفته به بازار تولید کننده، محلی به نام مرکز تولید کمپر فود به وجود آمد که به تولید و ساخت این سازه پرداخته است.

پس از ورود کمپر فود ها، روش های سنتی جای خود را به آن ها دادند و باعث شدند تا افرادی که تصمیم به ایجاد و راه اندازی کسب و کار مرتبط با مواد غذایی را دارند، بتوانند با هزینه ای مقرون به صرفه، رستوران پرتابل خود را داشته باشند.

از آن جایی که کمپر فود ها در دسته محصولات پیش ساخته قرار می گیرند، از متریال فایبر گلاس و با کمک قالب گیری توسط مرکز تولید کمپر فود ساخته می شوند. این نوع از سازه ها، به دلیل داشتن قیمتی اقتصادی گزینه ای مناسبی برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار محسوب می شوند. در واقع شما با پرداخت ۳ تا ۴ ماه اجاره بهای یک مغازه، می توانید از مرکز تولید کمپر فود، این محصول را خریداری کنید و مالک یک رستوران سیار و پرتابل شوید.

بررسی امکانات و تجهیزات کمپر فود

به طور معمول، از سوی مرکز تولید کمپر فود، برخی از امکانات و تجهیزات، به صورت پیش فرض بر روی این محصول در نظر گرفته شده اند. از مهم ترین آن ها می توانیم از سیستم آب رسانی و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، سینک ظرفشویی، پمپ و شیر برقی، یک محور دو چرخ به همراه مالبند، مخزن آب، یخچال و فریزر، سرخ کن، انواع گریل و… نام ببریم.

اما لازم به ذکر است که امکانات و تجهیزات کمپر فود، کاملا بر اساس محصولی تعیین می شود که شما تصمیم به فروش آن را دارید. به طور مثال برای فروش پیتزا، لازم است شما یک فر پیتزا در کمپر فود خود داشته باشید. هم چنین برای تهیه انواع نوشیدنی ها، قطعا به یک مخلوط کن نیاز دارید. تمامی این امکانات و تجهیزات، در زمان ثبت سفارش قابل تغییر می باشند.

مشخصات فنی کمپر فود

مشخصات فنی که از سوی تولید کننده کمپر فود برای این سازه در نظر گرفته شده است، در این بخش از مطلب مورد بررسی قرار داده شده است.

بر اساس گفته های مرکز تولید کمپر فود، حداکثر سرعت کمپر فود، ۷۰ کیلو متر بر ساعت می باشد. هم چنین این محصول در ابعاد ۲٫۳۰ در ۱٫۸۰ در ۲٫۱۰ متر ساخته می شود. اغلب برای ساخت شاسی، مرکز تولید کمپر فود از ورق فولادی استفاده می کند. اما بر اساس بودجه و خواسته مشتریان قابل تغییر می باشد.

لازم است بدانید که مرکز تولید کمپر فود، این سازه را به شکل قالب گیری با متریال فایبر گلاس می سازد. پس از آن قطعات و بخش های مختلف را به یکدیگر متصل نموده و به آب بندی آن ها می پردازد. یک به یک بخش های تولید شده توسط مرکز تولید کمپر فود، به میلگرد مجهز شده اند. در واقع این کار به منظور مقاوم سازی کمپر فود صورت می پذیرد.

مرکز تولید کمپر فود

مشخصات فنی اعلام شده از سوی مرکز تولید کمپر فود برای این سازه

دیوار های بیرونی به طور معمول از جنس کامپوزیت ساخته می شوند. اما این امکان از سوی مرکز تولید کمپر فود فراهم شده است تا شما بتوانید از متریال های مختلف مانند ترمووود و یا حتی رنگ روغن برای دیواره های خارجی استفاده کنید. دیواره های داخلی نیز از جنس پی وی سی و استیل تولید می شوند. لازم به ذکر است که تمامی موارد گفته شده امکان تغییر دارند.

نکاتی در مورد تماس با مرکز تولید کمپر فود

برای این که بتوانید به راحتی سفارش خود را از طریق مرکز تولد کمپر فود به ثبت برسانید، لازم است نکاتی را در این زمینه بدانید. در ادامه گروه تولیدی دالیا این نکات را برای شما شرح داده اند:

  • لازم است پیش از سفارش کمپر فود، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را بشناسید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • پیش از خرید کمپر فود، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کمپر فود اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.

معرفی بهترین مرکز تولید کمپر فود در تهران

مرکز تولید کمپر فود به محل و یا مجموعه ای گفته می شود که به صورت مستقیم و همین طور بدون واسطه و کاملا مطابق با نیاز ها و خواسته های مشتریان، تجهیزات و امکانات کمپر فود و سازه کمپر فود را طراحی و پس از آن تولید می کند.

در صورتی که به دنبال بهترین مرکز تولید کمپر فود در تهران هستید، توصیه می کنیم که حتما با مجموعه دالیا گروپ در تماس باشید.

مرکز تولید کمپر فود

معرفی بهترین مرکز تولید کمپر فود در تهران

گروه تولیدی دالیا، یکی از تولید کنندگان کمپر فود در تهران می باشد که با به کار گیری تکنسین ها و طراحان ماهر و هم چنین با استفاده از بهترین متریال روز دنیا، سازه های پیش ساخته از جنس فایبر گلاس را به مشتریان به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهد.

از مهم ترین محصولات این مجموعه می توانیم به فست فود موتوری، فست فود موتوری فانتزی، موتو فود، فود تراک و… اشاره کنیم. تمامی محصولات تولید شده توسط دالیا گروپ، با قیمتی مقرون به صرفه و کاملا بر اساس نیاز و خواسته های مشتریان ارائه می شوند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و هم چنین دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list

Related Posts