باکس موتور فود, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار

نحوه راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

نحوه راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

بسیاری از کسب و کار ها به دلیل گرانی اجاره بها ها و یا قیمت مغازه، به سراغ اماکن و محل های سیار و پرتابل می روند. راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار یکی از گزینه های پیشنهادی دالیا گروپ برای شما می باشد که تصمیم داریم در این مطلب به صورت کامل به آن بپردازیم.

به طور کلی امروزه بسیاری از کسب و کار های مختلف را در کوچه و خیابان ها مشاهده می کنیم که به صورت سیار، چرخ دار و یا پرتایل فعالیت دارند. اما این که این محل باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چگونه  طراحی و تولید آن صورت بگیرد تا راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار به صورت درست انجام شود، جزو مواردی است که در ادامه به آن پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

برای خرید و هم چنین راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار نکاتی وجود دارد که در این بخش از مطلب به شرح آن ها پرداخته ایم:

  • پیش از خرید و راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش کانکس آجیل و خشکبار، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کانکس آجیل و خشکبار اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

کانکس آجیل و خشکبار باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

پیش از این که برای راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار اقدام کنید، لازم است بدانید که محل کسب و کار شما باید دارای چه ویژگی هایی باشد. در این بخش از مطلب مجموعه تولیدی دالیا به طور کامل مشخصات و ویژگی های یک کانکس آجیل و خشکبار را برای شما شرح داده است:

  • کانکس آجیل و خشکبار باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

کانکس های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

  • دیواره کانکس آجیل و خشکبار باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس آجیل و خشکبار، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

برای راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار چه ویژگی هایی را در نظر بگیریم؟

  • دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی کانکس آجیل و خشکبار باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

  • کانکس آجیل و خشکبار باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

  • کانکس آجیل و خشکبار باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

  • درب و پنجره کانکس آجیل و خشکبار

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

  • کانکس آجیل و خشکبار باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

  • نمای کانکس آجیل و خشکبار را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

راهنمای راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

نحوه راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

مصرف آجیل و خشکبار از گذشته تا به امروز همراه ایرانیان بوده است. در واقع نوعی تنقلات مجلسی و همین طور مقوی محسوب می شود که در مناسبت ها و میهمانی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو ایجاد و راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار، می تواند باعث درآمد زایی و کسب درآمد چشم گیری برای شما شود.

پیش از این که برای راه انداری کانکس آجیل و خشکبار اقدام کنید، حتما با توجه به ابعاد و اندازه کانکس مورد نظر خود، محلی متناسب و مناسب را برای آن انتخاب کنید. چرا که باید کانکس آجیل و خشکبار در محلی مشخص قرار بگیرد.

از آن جایی که کانکس آجیل و خشکبار به صورت پیش فرض بدون چرخ ساخته می شود و حمل و نقل آن با کمک جرثقیل صورت می گیرد، باید محل مناسبی برای آن انتخاب شود. تا در زمان پاسخگویی به مشتری و یا در زمان فعالیت کاری خود، با مشکل مواجه نشوید.

پس از آن باید برای اخذ مجوز کسب و کار های سیار مربوط به خوراکی، اقدام کنید. در صورتی که مجوز های لازم را از ارگان های مختلف دریافت نکنید، در حین کار دچار مشکل خواهید شد.

سپس باید به تجهیزات و امکاناتی که نیاز دارید، فکر کنید. برای فروش و ارائه انواع آجیل و خشکبار به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟ به طور مثال به قفسه و کابینت برای قرار دادن آجیل و مرتب کردن آن ها نیاز دارید. همین طور باید یخچال صندوقی را تهیه کنید تا برخی از خشکبار و آجیل که باید در دمای خنک نگهداری شوند را داخل آن ها بگذارید.

البته لازم به ذکر است که امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار کاملا به نوع آجیل و خشکباری بستگی دارد که تصمیم به فروش آن ها را دارید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

هزینه راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار چقدر است؟

پیش از راه انداری کانکس آجیل و خشکبار توصیه می کنیم که حتما بودجه خود را تعیین کنید. ابته این امکان از سوی گروه تولیدی دالیا فراهم شده است تا هر شخصی با هر سرمایه بتواند کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کند. اما به طور کلی لازم است بدانید که هزینه راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار چقدر می شود:

  • خرید کانکس آجیل و خشکبار
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن کانکس آجیل و خشکبار
  • مواد اولیه و آجیل و خشکبار
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

بدون شک شما از راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار تصمیم دارید تا درآمد کسب کنید. لازم است به این منظور نکاتی را در نظر بگیرید.

تمامی افرادی که اقدام به راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار و یا سایر کسب و کار های سیار و پرتابل می کنند، تصمیم دارند تا مخارج روزمره خود را از آن طریق بگذرانند. از این رو لازم دانستیم بر اساس تجربه های به دست آمده در طی ارائه و فروش انواع کانکس ها و کیوسک های سیار مانند دکه فروشگاهی قهوه و یا باکس موتور سیب زمینی، نکاتی را در رابطه برای شما بیان کنیم.

راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار

پیش از این که برای راه اندازی کانکس آجیل و خشکبار اقدام کنید، حتما محل قرار گیری را آن را مشخص  کنید. همان طور که پیش تر گفته شد، کانکس آجیل و خشکبار به صورت ثابت و امکان جا به جایی با جرثقیل طراحی و تولید می شود. از این رو لازم است پیش از خرید محل استقرار آن را تعیین کنید.

ناگفته نماند که امکان چرخ دار و سیار شدن آن نیز وجود دارد و شما در صورت نیاز باید آن را در زمان ثبت سفارش از تولید کننده بخواهید. بهتر است برای انتخاب محل استقرار کانکس آجیل و خشکبار به سراغ محله ها و خیابان های پر رفت و آمد و پر تردد بروید.

هر چه تعداد عبور و مرور خودرو و افراد در آن بیش تر باشد، تضمین بیش تری برای فروش بیش تر و همین طور کسب درآمد بالا تر شما وجود دارد.

تعیین محل قرار گیری و استقرار کانکس آجیل و خشکبار به شما کمک می کند تا ابعاد و اندازه ای مناسب برای کسب و کار سیار خود سفارش دهید.

مهارت شما در ارائه آجیل و خشکبار تازه و همین طور با کیفیت، باعث جلب مشتریان بیش تر و در نهایت فروش بیش تر خواهد شد. حتما در نگهداری آجیل و خشکبار نهایت تلاش خود را انجام دهید تا همواره تازه بمانند.

نحوه بسته بندی و همین طور رعایت نکات بهداشتی، می تواند باعث جلب رضایت و اطمینان خاطر مشتری شده و در نهایت فروش شما را بیش تر کند.

Back to list