باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس

معرفی موتور فود سمبوسه

معرفی موتور فود سمبوسه

موتور فود سمبوسه یکی از محصولات خاص و منحصر به فرد دالیا گروپ محسوب می شود. این سازه با داشتن امکانات و تجیهزات مورد نیاز برای آماده سازی انواع سمبوسه ها، بهترین گزینه برای افرادی به شمار می آید که تصمیم دارند کسب و کار خود را به صورت مستقل آغاز کنند.

لازم است بدانید که امروزه اصناف مختلفی به دلیل گرانی اجاره بهای مغازه و یا همین طور قیمت بالای خرید هر واحد تجاری، کسب و کار خود را به صورت سیار و پرتابل اداره می کنند. در واقع سازه ای تحت عنوان موتور سه چرخ در اختیار آن ها قرار می گیرد تا کسب و کار خود را ادامه دهند و یا حتی ایجاد کنند.

البته ناگفته نماند که امروزه در سطح کوچه و خیابان های شهر، کیوسک ها، غرفه ها، کانکس ها، کمپر فود ها و… را مشاهده می کنیم که به صورت سیار محصولات خوراکی خود را به مشتریان ارائه می دهند.

اگر شما هم برای خرید موتور فود سمبوسه تصمیم خود را گرفته اید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در ادامه به صورت کامل تری شما را با موتور فود سمبوسه آشنا کرده ایم.

نحوه راه اندازی موتور فود سمبوسه

به منظور راه اندازی موتور فود سمبوسه، لازم است پیش از هر کاری حتما اقدام به خرید یک موتور سیکلت سه چرخ کنید که به اتاقکی با امکانات و تجهیزات مختلف در جهت ارائه انواع سمبوسه ها، مجهز شده است.

این سازه در واقع یک آشپزخانه کوچک و سیار محسوب می شود که با داشتن امکاناتی نظیر سرخ کن صنعتی، یخچال صندوقی، یخچال ویترینی، سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، پمپ و شیر برقی، نور پردازی داخلی و خارجی و… امکان ارائه انواع سمبوسه ها را برای شما فراهم نموده است.

معرفی موتور فود سمبوسه

راهنمای خرید و نحوه راه اندازی موتور فود سمبوسه

همین طور باید برای دریافت مجوز موتور فود سمبوسه سیار اقدام کنید که در ادامه توضیح مفصل تری در این باره ارائه کرده ایم.

پیشنهاد می دهیم پیش از این که برای خرید موتور فود سمبوسه اقدام کنید، حتما با گروه دالیا از طریق شماره تماس  ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

مجوز راه اندازی موتور فود سمبوسه چیست؟

لازم است بدانید که سیار بودن موتور فود سمبوسه، باعث نمی شود که نیاز به مجوز های لازم را فراموش کنیم. به منظور راه اندازی و ایجاد موتور فود سمبوسه، باید حتما برای دریافت مجوز فست فود سیار و همین طور پروانه بهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی اقدام نمایید. این مجوز پس از بررسی شرایط بهداشتی و پاکیزگی، داده خواهد شد.

در جهت دریافت مجوز، ابتدا لازم است تا درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهید. هم چنین یک تعهد محضری به نام مالک صادر خواهد شد. به علاوه مهم ترین مدرک لازم، کارت بهداشت می باشد که باید مالک و یا متصدی موتور فود سمبوسه، پیش تر آن را دریافت کرده باشد.

همین طور گواهینامه از آموزشگاه بهداشت نیز ضروری می باشد. به جز موارد گفته شده، مالک موتور فود سمبوسه، باید یک برنامه کنترل بهداشتی (HACCP) ارائه کند. در منهایت با در نظر گرفتن سیار و پرتابل بودن، باید مجوز های لازم از سوی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز دریافت شود.

برای راه اندازی موتور فود سمبوسه چه مقدار بودجه لازم است؟

در زمینه هزینه راه اندازی موتور فود سمبوسه باید در ابتدا هزینه موتور سه چرخ مجهز به اتاقک را در نظر بگیرید و سپس برای تجهیرات و امکاناتی که در این آشپزخانه سیار به آن نیاز دارید، فکر کنید.

لازم است بدانید که در زمان تولید اتاقک موتور سیکلت، از سوی تولید کننده، امکانات و تجهیزاتی که به آن نیاز دارید، بر اساس میزان و مقدار بودجه ای که دارید، تعبیه می شود. این تجهیزات می تواند شامل کپسول گاز، سرخ کن صنعتی، گرم کن و… شود.

در مورد قیمت اتاقک موتور سیکلت نیز لازم است بدانید که ساخت آن کاملا بر اساس بودجه شما صورت می پذیرد. البته عوامل مختلفی مانند مقاوم سازی، متریال مصرفی و… می توانند بر روی قیمت موتور فود سمبوسه تاثیر بگذارند که توصیه می کنیم در این زمینه حتما با دالیا گروپ مشورت کنید.

مشخصات فنی موتور فود سمبوسه

اتاقک ساخته و مجهز شده به تجهیزات و امکانات یک آشپزخانه کوچک برای ارائه انواع سمبوسه ها، به وسیله یک محور دو چرخ به موتور سیکلت اتصال پیدا کرده است. به همین دلیل جا به جایی و جمل و نقل آن، به راحتی صورت می گیرد.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی موتور فود سمبوسه با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی سوپر مارکت سیار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

موتور فود سمبوسه

بررسی مشخصات فنی موتور فود سمبوسه

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

اتاقکی که به منظور راه اندازی موتور فود سمبوسه ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

نکاتی در مورد خرید موتور فود سمبوسه

مواردی که در این بخش از مطلب درج شده اند، به شما کمک خواهند کرد تا خرید موتور فود سمبوسه را با اطمینان خاطر بیش تری انجام دهید. لازم به ذکر است که عدم رعایت هر کدام می تواند کسب و کار شما را با مشکل مواجه کند:

  • لازم است پیش از سفارش موتور فود سمبوسه، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه موتور فود سمبوسه اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • پیش از خرید و راه اندازی موتور فود سمبوسه، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود سمبوسه

برای این که درآمد قابل توجهی از موتور فود سمبوسه کسب نمایید، لازم است به محل استقرار آن توجه کنید. هر چه رفت و آمد و تردد افراد پیاده و سواره در محل استقرار و اسکان موتور فود سمبوسه بیش تر باشد، قطعا فروش شما نیز بیش تر خواهد بود.

توصیه می کنیم که حتما یک برنامه ریزی دقیق برای استقرار در محله های مختلف شهر خود و به منظور فروش سمبوسه داشته باشید. به طور مثال در زمان ناهار و یا شما حتما به خیابان های شلوغ مراجعه کنید. یا می توانید در نزدیکی یک دانشگاه مستقر شوید و با ارائه سمبوسه های خوشمزه ای که درست می کنید، مشتریان بیش تری را به خود جلب کنید.

حتما اقدام به تهیه منو اصولی برای سمبوسه های قابل ارائه خود کنید. چرا که داشتن منو به شما کمک می کند تا محصولات مختلفی و سمبوسه های متنوعی را که ارائه می دهید، به مشتری معرفی نمایید. هم چنین سرعت سفارش گیری و ثبت آن نیز بیش تر خواهد شد.

 موتور فود سمبوسه

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود سمبوسه

همین طور باید برای طبخ و آماده سازی سمبوسه ها، از مواد اولیه تازه و به روز استفاده کنید. چرا که مواد غذایی مانده باعث کم شدن کیفیت سمبوسه های شما شده و راه اندازی موتور فود سمبوسه درآمد چندانی را برای شما به وجود نخواهد آورد.

حتما با لبخند از تک به تک مشتریان خود استقبال کنید. بدون شک روی خوش و اخلاق خوب می تواند تصویری ماندگار از شما و محصولاتتان در ذهن مشتری ایجاد کند.

Back to list