باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار

نحوه راه اندازی فلافل موتوری

نحوه راه اندازی فلافل موتوری

راه اندازی فلافل موتوری یکی از خاص ترین شکل های راه اندازی و فروش فلافل محسوب می شود که در عین کم هزینه بودن، مشکلات خود را دارد. با در نظر گرفتن مشکلات و موانع موجود در مسیر این نوع از کسب و کار ها و هم چنین مزیت های فلافل موتوری، باید بررسی نمود که آیا ایجاد و راه اندازی آن توجیه اقتصادی دارد یا نه!

جالب است بدانید که راه اندازی کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی به چه پیش نیاز های مانند مجوز قست فود سیار و… نیاز دارد. در ادامه دالیا گروپ یک به یک این موارد را مورد بررسی قرار داده است. با ما همراه باشید.

راه اندازی فلافل موتوری

اولین چیزی که در راه راه اندازی فلافل موتوری باید به آن توجه کنید، ملزومات و تجهیزات مورد نیاز آن می باشد. به منظور راه اندازی فلافل موتوری، پیش از هر چیزی به خرید یک موتور سه چرخ نیاز دارید.

راه اندازی فلافل موتوری

نحوه راه اندازی فلافل موتوری

به طور معمول افراد برای بر پا کردن یک فست فود سیار، به سراغ کمپر فود ها و یا فود تراک ها می روند. البته به جز این تجهیزات آماده سازی فلافل را نیز لازم دارید.

مجوز راه اندازی فلافل موتوری چیست؟

لازم است بدانید که سیار بودن فلافل موتوری، باعث نمی شود که نیاز به مجوز های لازم را فراموش کنیم. به منظور راه اندازی فلافل موتوری، باید حتما برای دریافت مجوز فست فود سیار و همین طور پروانه بهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی اقدام نمایید. این مجوز پس از بررسی شرایط بهداشتی و پاکیزگی، داده خواهد شد.

در جهت دریافت مجوز، ابتدا لازم است تا رخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهید. هم چنین یک تعهد محضری به نام مالک صادر خواهد شد. به علاوه مهم ترین مدرک لازم، کارت بهداشت می باشد که باید مالک و یا متصدی فلافل موتوری، پیش تر آن را دریافت کرده باشد.

همین  طور گواهینامه از آموزشگاه بهداشت نیز ضروری می باشد. به جز موارد گفته شده، مالک فلافل موتوری، باید یک برنامه کنترل بهداشتی (HACCP) ارائه کند. در منهایت با در نظر گرفتن سیار و پرتابل بودن، باید مجوز های لازم از سوی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز دریافت شود.

بررسی هزینه راه اندازی فلافل موتوری

در زمینه هزینه راه اندازی فلافل موتوری باید در ابتدا هزینه موتور سه چرخ مجهز به اتاقک را در نظر بگیرید و سپس برای تجهیرات و امکاناتی که در این آشپزخانه سیار به آن نیاز دارید، فکر کنید.

لازم است بدانید که در زمان تولید اتاقک موتور سیکلت، از سوی تولید کننده، امکانات و تجهیزاتی که به آن نیاز دارید، بر اساس میزان و مقدار بودجه ای که دارید، تعبیه می شود. این تجهیزات می تواند شامل کپسول گار، سرخ کن صنعتی، گرم کن و… شود.

در مورد قیمت اتاقک موتور سیکلت نیز لازم است بدانید که ساخت آن کاملا بر اساس بودجه شما صورت می پذیرد. البته عوامل مختلفی مانند مقاوم سازی، متریال مصرفی و… می توانند بر روی قیمت فلافل موتوری تاثیر بگذارند که توصیه می کنیم در این زمینه حتما با دالیا گروپ مشورت کنید.

بررسی مزایا و معایب راه اندازی فلافل موتوری

یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است پس از راه اندازی فلافل موتوری با آن مواجه شوید، نبود امکانات از جمله دسترسی مستقیم به آب می باشد. البته نمی توان از نگرانی در مورد تمام شدن منبع گاز، مشکل برق، مشکل جای مناسب و… چشم پوشی نمود.

دالیا گروپ برای تمامی موارد گفته شده راهکاری را ارائه کرده است. چرا که برق را از طریق موتور برق، آب را از طریق پمپ و شیر برقی و مشکل عدم وجود فضای کافی را طراحی بهینه فضای داخلی اتاقک موتور سیکلت برطرف نموده است.

متاسفانه بسیاری از افراد به کسب و کار های سیار که محصولات غذایی ارائه می دهند، دیدگاهی منفی دارند. شاید در ابتدا این چنین به نظر برسد که بهداشت و کیفیت مواد غذایی در این نوع از فست فود ها به درستی رعایت نمی شود. به همین دلیل پس از راه اندازی فلافل موتوری و حتی پیش از آن، باید برنامه ریزی و سیاست گذاری درستی در زمینه جلب اعتماد مشتری و شفاف سازی بهداشتی داشته باشید.

راه اندازی فلافل موتوری

بررسی مزایا و معایب راه اندازی فلافل موتوری

به طور مثال پیشنهاد می دهیم که فرآیند آماده سازی فلافل را به گونه ای انجام دهید که مشتریان قادر به دیدن تمامی مراحل آن باشند.

البته نا گفته نماند که فلافل موتوری، در کنار مشکلاتی که دارد، از مزیت های مختلفی نیز برخوردار شده است. به طور مثال شما پس از راه اندازی فلافل موتوری، از پرداخت هزینه هایی ماندن اجاره ماهیانه ملک، هزینه آب و برق و گاز شهری و… معاف خواهید شد.

همین طور به دلیل پرتابل و سیار بودن، این امکان را به شما می دهد تا سه چرخ فلافلی خود را در هر منطقه و شهری که تمایل دارید، مستقر نمایید. هم چنین این سبک از کسب و کار ها و همین طور فروش این چنینی مواد غذایی برای مشتریان بسیار جذاب می باشد.

به غیر از موارد گفته شده، با در نظر گرفتن پایین تر بودن هزینه راه اندازی فلافل موتوری و امکان جا به جایی آن، شاید بتوان این سبک از راه اندازی فلافل موتوری را به میزان زیادی مقرون به صرفه به حساب آورد.

تنها کافی است که به این نکته توجه داشته باشید، هر زمان در محله ای از شهر متوجه عدم سود دهی مناسب فلافل موتوری خود شدید، می توانید به راحتی محل کار خود را تغییر داده و به منطقه ای دیگر بروید تا درآمد بیش تری را کسب کنید!

مشخصات فنی فلافل موتوری

لازم است برای راه اندازی فلافل موتوری حتما از یک موتور سیکلت که به اتاقک با امکانات مختلف تجهیز شده است، استفاده نمایید.

اتاقک به وسیله یک محور دو چرخ به موتور سیکلت اتصال پیدا کرده است. به همین دلیل جا به جایی و جمل و نقل آن، به راحتی صورت می گیرد.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی فلافل موتوری با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی سوپر مارکت سیار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

اتاقکی که به منظور راه اندازی فلافل موتوری ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

نحوه خرید فلافل موتوری به چه صورت است؟

به منظور راه اندازی فلافل موتوری، در ابتدا باید بودجه خود را مشخص کنید تا امکانات و تجهیزات و همین طور ساخت اتاقک موتور سیکلت، بر اساس آن انجام شود.

حال برای این که با هزینه ای مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی این کار را انجام دهید، توصیه می کنیم که حتما به تولید کننده و مرکز عرضه آن مراجعه کنید. دالیا گروپ یکی از بهترین تولید کنندگان فلافل موتوری در تهران می باشد.

راه اندازی فلافل موتوری

برای خرید و راه اندازی فلافل موتوری چه اقداماتی لازم است؟

این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه ساخت و تولید محصولات پیش ساخته مانند کمپر فود و فود تراک، یکی از بهترین تولید کنندگان در تهران محسوب می شود. دالیا گروپ با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و با به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، محصولات پیش ساخته متنوعی را به بازار مصرف کنندگان عرضه نموده است.

شما می توانید برای ثبت سفارش فلافل موتوری و هم چنین کسب اطلاعات بیش تر و یا دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list