باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, برخی از پروژه های انجام شده دالیا گروپ, موتور فست فود

نکاتی در مورد خرید کمپر فود

نکاتی در مورد خرید کمپر فود

ایجاد کسب و کار انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها خرید کمپر فود می باشد. البته این روز ها به دلیل گرانی اجاره بها ها و همین طور داشتن یک مغازه به منظور ایجاد یک کسب و کار جدید و نو پا، استفاده از تجهیزات سیار و پرتابل، گزینه مناسب و بسیار مقرون به صرفه ای به شمار می آید.

کمپر فود ها، موتور فست فود ها و حتی فود تراک ها گزینه هایی محسوب می شوند که با داشتن قیمتی مناسب و مطلوب، در کم ترین زمان، امکان ایجاد کسب و کار مربوط به خوراکی را برای افراد فراهم می کنند.

به طور کلی سازه های پیش ساخته با مجهز شدن به امکانات مختلف و در مقیاس کوچک تر یک آشپزخانه، امکان ارائه انواع محصولات خوراکی را برای افراد فراهم نموده اند. گروه دالیا گروپ، یکی از تولید کنندگان این نوع از محصولات می باشد که تصمیم دارد به صورت کامل و تخصصی نکاتی را در مورد خرید کمپر فود به شما آموزش دهد. با ما همراه باشید.

در خرید کمپر فود به چه نکاتی توجه کنیم؟

لازم است برای خرید کمپر فود، نکاتی را به عنوان صاحب کسب و کار بدانید. در غیر این صورت ممکن است در طول استفاده از این سازه، با مشکل مواجه شوید. در ادامه به صورت کامل این نکات را برای شما شرح داده ایم. شما می توانید با در نظر گرفتن یک به یک این نکات، خرید کمپر فود مورد نیاز خود را انجام دهید.

خودرو کمپر فود باید خودرو قابل اطمینانی باشد

یکی از مهم ترین مسائل که در زمان خرید کمپر فود مطرح می شود، سلامت مکانیکی خودرو می باشد. شاید تصور کنید که مستقر نمودن کمپر فود در محلی مشخص، نیازی به سلامت مکانیکی خاصی ندارد. اما به دفعات پیش آمده است که استفاده از خودرو های فرسوده و مستهلک می تواند کسب و کار شما را با مشکل مواجه کند.

خرید کمپر فود

نکاتی در مورد خرید کمپر فود

تصور کنید یک روز سرد زمستانی، از خانه بیرون می زنید و می خواهید سوار بر کمپر فود خود، در نقطه ای از شهر مستقر شوید و محصولات خوراکی گرمی را به عابران پیاده و رهگذران ارائه کنید. حال در زمان استارت زدن متوجه می شوید که ماشین روشن نمی شود. پروسه عیب یابی و تعمیر کمپر فود می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد و ممکن است شما یک یا چند روز کاری خود را از دست بدهید.

باید خودرو فضای کافی داشته باشد.

در صورتی که می خواهید محصولات خوراکی و فست فودی را ارائه دهید، باید فضای کافی برای تمامی تجهیزات و امکانات را در نظر بگیرید. به طور مثال اگر تصمیم به فروش پیتزا را دارید، حتما محل مناسبی را برای فر پیتزا در نظر بگیرید.

هم چنین شما به فضایی برای عبور و مرور خودتان نیاز دارید تا بتوانید سفارش ها را با سرعت هر چه بیش تر به مشتریان ارائه کنید. از این رو لازم است به خوبی فضای کافی برای فعالیت، امکانات و تجهیزات و سایر لوازم و وسایل خود در زمان خرید کمپر فود در نظر بگیرید.

بودجه خود را تعیین کنید.

در صورتی که تصمیم خود را برای ایجاد یک کسب و کار سیار و پرتابل گرفته اید و می خواهید پس از خرید کمپر فود آن را در محلی مستقر کنید و کسب درآمد خود را آغاز نمایید، باید به این نکته توجه کنید که تعیین بودجه می تواند تاثیر چشم گیری در روند کسب و کار شما بگذارد.

به طور معمول کمپر فود ها با برخی امکانات پیش فرض مانند سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی، نور پردازی و… ارائه می شود. اما برخی دیگر از تجهیزات مانند بن ماری، فر پیتزا، دستگاه اسپرسو ساز، سرخ کن و… جزو تجهیزاتی محسوب می شوند که شما باید در زمان خرید کمپر فود آن ها را از تولید کننده درخواست کنید.

از این رو تعیین بودجه می تواند به شما کمک کند تا امکانات و تجهیزات و یا حتی نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید، مشخص شود. همین طور می توانید با دغدغه و اطمینان خاطر بیش تری اقدام به خرید کمپر فود کنید.

به مقدار کافی آب به همراه داشته باشید.

همان طور که پیش تر گفته شد، مخزن آب برای این سازه در نظر گرفته می شود. اما لازم است حتما میزان آب موجود در مخزن را هر روز بررسی کنید تا در طول ارائه محصولات خوراکی به مشتریان، دچار کمبود آب و مشکل نشوید.

حتما پیش از این که برای خرید کمپر فود اقدام کنید، از میزان آب مصرفی خود در طول کار اطلاعات کافی به دست آورید و همین طور حجم مناسب و متناسبی از مخزن آب را تهیه کنید. به شما توصیه می کنیم که در این زمینه با مشاورین گروه تولیدی دالیا در تماس باشید.

امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.

انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای آشپزی و ارائه محصولات خوراکی و اغذیه مختلف، در وهله اول به طور کامل به بودجه شما بستگی دارد. اما سپس باید نوع محصول خوراکی که تصمیم دارید ارائه دهید را مشخص کنید تا بتوانید تجهیزات مورد نیاز و متناسب با محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید، در زمان خرید کمپر فود در آن تعبیه شود.

خرید کمپر فود

راهنمای خرید کمپر فود

به طور مثال اگر تصمیم دارید سیب زمینی سرخ کرده ارائه دهید، بدون شک باید یک سرخ کن رستورانی داشته باشید. به همین دلیل باید پیش از هر کاری حتما بودجه خود را مشخص کنید و سپس تجهیزات و امکاناتی که بسته به محصول به آن نیاز دارید را تعیین کنید.

انتخاب تعداد نفرات پرسنل مشغول به کار در کمپر فود

توجه داشته باشید که لازم است فضای کافی برای فعالیت یک یا چند نفر را در زمان خرید کمپر فود در نظر بگیرید. به طور مثال اگر تصمیم دارید به تنهایی در کمپر فود فعالیت داشته باشید، قطعا نیاز به فضای چندانی ندارید. اما اگر شخص یا اشخاص دیگری در کنار شما فعالیت دارند، قطعا باید فضای کافی جهت فعالیت آن ها بدون آن که مشکلی به وجود آید، در نظر گرفته شود.

خودرویی با مکانیک ساده انتخاب کنید.

خیلی از افراد دست به آچار هستند و با به وجود آمدن کوچک ترین مشکلی برای خودرو، می توانند آن را رفع کنند. اما این قاعده در مورد تمامی افراد صدق نمی کند.

بدون شک ممکن است در محلی و یا در جایی، خودرو دچار مشکل شود. از این رو اگر سیستم مکانیکی ساده ای داشته باشد، می توانید به راحتی آن را به یک تعمیرگاه ببرید و مشکل به وجود آمده را برطرف کنید. اما خودرو های مدرن که سیستم مکانیکی پیشرفته ای دارند، گزینه مناسبی برای کسب و کار سیار محسوب نمی شود.

لازم است در زمان خرید کمپر فود، مطمئن شوید که سیستم مکانیکی خودرو شما چندان پیچیده نیست و می توان آن را به دست هر تعمیرکاری سپرد.

لوازم یدکی را فراموش نکنید.

برای خرید کمپر فود باید به این مسئله دقت کنید که لوازم یدکی کاربردی را در خودرو به همراه داشته باشید. در واقع شما در کمپر فود به عنوان محلی برای کسب و درآمد استفاده می کنید. همین طور ممکن است هر روز آن را در محل و منطقه ای مستقر کنید. به همین دلیل لازم است لوازم یدکی مورد نیاز و ضروری کمپر فود را به همراه داشته باشید تا در صورت بروز هر گونه مشکل، بتوانید اقدامات لازم را در جهت عیب یابی و تعمیر آن انجام دهید.

خرید کمپر فود

در مورد خرید کمپر فود بیش تر بدانید

در صورتی که برای خرید کمپر فود، به سراغ خودرو هایی با سیستم مکانیکی ساده بروید، می توانید لوازم یدکی کم و جمع و جوری را با خود به همراه داشته باشید.

جمع بندی خرید کمپر فود

در این مطلب سعی نمودیم به صورت کامل، یک به یک نکات را در مورد خرید کمپر فود برای شما شرح دهیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید و با استفاده از خدمات مشاوره رایگان، اطلاعات کافی را در مورد نحوه سفارش کمپر فود به دست آورید.

لازم است در زمان خرید کمپر فود، کلیه نکاتی که برای شما شرح دادیم را در نظر بگیرید تا بتوانید با هزینه ای مقرون به صرفه و فوق العاده اقتصادی، کسب و کار سیار و پرتابل خود را راه اندازی کنید.

Back to list