کانکس فست فود, کانکس کارگاهی, کانکس کیوسک, کانکس کیوسک نگهبانی باکیفیت

نحوه راه اندازی پیتزا فروشی سیار

نحوه راه اندازی پیتزا فروشی سیار

امروزه افراد زیادی برای راه اندازی پیتزا فروشی سیار اقدام می کنند. چرا که می توان از آن درآمد قابل توجهی را کسب نمود.

راه اندازی پیتزا فروشی سیار یکی از پر تقاضا ترین و مورد توجه ترین کسب و کار های امروزی محسوب می شود. راه اندازی پیتزا فروشی سیار کوچک در مقایسه با رستوران ها و کافی شاپ ها هزینه کم تری را با خود به همراه دارد. اما لازم به ذکر است که نکاتی در مورد راه اندازی پیتزا فروشی سیار وجود دارد که مجموعه دالیا در ادامه یک به یک آن ها را برای شما شرح خواهد داد.

راه اندازی پیتزا فروشی سیار

امروزه با در نظر گرفتن علاقه روز افزون مردم به غذا های فست فودی، شاهد راه اندازی و ایجاد فست فود های متنوع و پیشرفته در کل جهان می باشیم. هم چنین در کشور ایران، نیز هر ساله به تعداد فست فود موتوری ها اضافه می شود. دلیل زیاد شدن این نوع از کسب و کار ها، کسب درآمد بسیار زیاد از آن می باشد.

راه اندازی پیتزا فروشی سیار

راهنمای راه اندازی پیتزا فروشی سیار

هم چنین با به روز شدن تکنولوژی و فناوری راه اندازی پیتزا فروشی سیار ایده ای محسوب می شود که امروزه خیلی از افراد آن را در سر دارند.

شما می توانید برای خرید و راه اندازی پیتزا فروشی سیار با مشاورین گروه تولیدی دالیا در تماس باشید. شما پس از مشخص نمودن بودجه خود، می توانید برای راه اندازی پیتزا فروشی سیار اقدام نمایید و سازه ای را کاملا بر اساس همان تحویل بگیرید.

شرایط راه اندازی پیتزا فروشی سیار

در صورتی که تصمیم خود را برای راه اندازی پیتزا فروشی سیار گرفته اید، باید از شرایط آن اطلاع داشته باشید. در ادامه به چند مورد مهم آن اشاره کرده ایم:

  • یکی از مهم ترین مواردی که باید در جهت راه اندازی پیتزا فروشی سیار بدانید، سرمایه کافی برای این کار می باشد.
  • حتما باید برای دریافت مجوز فست فود سیار اقدام کنید.
  • داشتن مهارت و توانایی کافی به منظور کسب رضایت مشتریان

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی پیتزا فروشی سیار

پیتزا فروشی سیار یکی از کسب و کار های محبوب و در عین حال کوچک می باشد که با داشتن در آمد قابل توجهی در اولویت انتخاب افراد برای راه اندازی کسب و کار خود قرار گرفته اند.

این کسب و کار از مزیت های بی شماری برخوردار شده است. کم هزینه و مقرون به صرفه بودن آن، یکی از مهم ترین مزیت های پیتزا فروشی سیار می باشد.

لازم است در زمان ثبت سفارش و راه اندازی پیتزا فروشی سیار، به تجهیزاتی که نیاز دارید، توجه کنید. به طور مثال شما برای تهیه پیتزا به یک فر پیتزا نیاز دارید. هم چنین اگر تصمیم دارید تا سیب زمینی سرخ کرده در منو پیتزا فروشی سیار خود داشته باشید، باید یک سرخ کن صنعتی تهیه کنید.

دیگر تجهیزاتی که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید شامل یخچال، فریزر، سیستم برق رسانی، گاز، سیستم فاضلاب، تانکر آب و… می شود.

هزینه راه اندازی پیتزا فروشی سیار چقدر است؟

این امکان از سوی گروه تولیدی دالیا فراهم شده است تا هر شخصی با هر بودجه ای بتواند برای راه اندازی پیتزا فروشی سیار اقدام کند.

به طور کلی می توان گفت هزینه راه اندازی پیتزا فروشی سیار در مقایسه باکفی شاپ و یا فست فود به مراتب پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد. هم چنین به دلیل جذاب بودن این ایده، بیش تر مورد استقبال افراد و مشتریان قرار می گیرد.

راه اندازی پیتزا فروشی سیار

هزینه راه اندازی پیتزا فروشی سیار چقدر است؟

توصیه می کنیم حتما در این زمینه با مشاورین و طراحان گروه دالیا مشورت کنید. در مجموع در مورد قیمت اتاقک موتور سیکلت نیز لازم است بدانید که ساخت آن کاملا بر اساس بودجه شما صورت می پذیرد. البته عوامل مختلفی مانند مقاوم سازی، متریال مصرفی و… می توانند بر روی قیمت پیتزا فروشی سیار تاثیر بگذارند.

نکاتی در مورد راه اندازی پیتزا فروشی سیار

پس از راه اندازی پیتزا فروشی سیار باید نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید موفقیت لازم را در کسب و کار خود به دست آورید. در ادامه این نکات را برای شما شرح داده ایم:

  • انتخاب بهترین نوع فست فود با توجه به سلیقه مشتریان و مصرف کنندگان
  • حفظ کیفیت محصول ارائه شده در پیتزا فروشی سیار
  • ارائه تخفبف در قیمت پیتزا فروشی سیار به منظور جلب رضایت مشتریان

مشخصات فنی پیتزا فروشی سیار

بهتر است به منظور راه اندازی پیتزا فروشی سیار حتما از یک موتور سیکلت که به اتاقک با امکانات مختلف تجهیز شده است، استفاده نمایید.

اتاقک به وسیله یک محور دو چرخ به موتور سیکلت اتصال پیدا کرده است. به همین دلیل جا به جایی و جمل و نقل آن، به راحتی صورت می گیرد.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی پیتزا فروشی سیار با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی سوپر مارکت سیار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

اتاقکی که به منظور راه اندازی پیتزا فروشی سیار ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

نحوه خرید و راه اندازی پیتزا فروشی سیار به چه صورت است؟

برای این که بتوانید اقدامات لازم را برای راه اندازی پیتزا فروشی سیار انجام دهید، باید پیش از هر کاری بودجه خود را مشخص نمایید. سپس امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را تعیین کنید تا ساخت اتاقک موتور سیکلت با تجهیزات، بر اساس همان صورت پذیرد.

راه اندازی پیتزا فروشی سیار

نحوه خرید و راه اندازی پیتزا فروشی سیار به چه صورت است؟

برای این کار می توانید با گروه تولیدی دالیا در تماس باشید. دالیا گروپ یکی از بهترین تولید کنندگان پیتزا فروشی سیار در تهران به شمار می آید که با استفاده از به روز ترین تجهیزات و ماشین آلات و هم چنین با به کار گیری بهترین متریال های روز دنیا، محصولات مختلفی را به مصرف کنندگان ارائه کرده است.

شما می توانید برای ثبت سفارش پیتزا فروشی سیار و هم چنین کسب اطلاعات بیش تر و یا دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list